loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 201 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

به گزارش مرکز امور نمایشی سیما «پایتخت۴»،  «دردسرهای عظیم ۲» و «گاهی به پشت سر نگاه کن»، سه مجموعه نمایشی مصوب سیما هستند که قرار است در ایام رمضان از شبکه‌های مختلف سیما پخش شوند.

پیش از این اعلام شده بود که سریال کیمیا رمضان ۹۴ روی آنتن می رود اما کیمیا در لیست سریال های ایام رمضان قرار ندارد.

متن کامل خبر در ادامه ی مطلب.

 

 

بازدید : 257 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد افشار کارگردان این مجموعه گفت: تاکنون در حدود 75 درصد از مراحل تصویربرداری کیمیا در بالغ بر 400 لوکیشن انجام شده است و در این مدت یک سال و نیمی که از آغاز ضبط این اثر می گذرد تمام بازیگران مقابل دوربین رفته‌اند.

خبرگزاری فارس: ضبط 80 قسمت از طولانی‌ترین سریال تاریخ تلویزیون به پایان رسید

وی افزود: آبادان ، خرمشهر ، تهران و خاور شهر اصلی ترین شهرهایی هستند که سکانس های مختلف کار در آنها تصویربرداری شده اند و در حدود یک ماه از فاز 2 باقی مانده است.

این کارگردان تصریح کرد: در فاز 3 در حدود 70 بازیگر جدید به مجموعه اضافه می شوند که از این تعداد 15 نقش ، اصلی و مابقی کاراکترها فرعی هستند و قرارداد این دوستان ظرف یک ماه آینده منعقد شده و اسامیشان به طور رسمی اعلام می شود.

وی تصریح کرد: در این بخش سکانس های مربوط به زمان حال و همچنین سالهای 1975 تا 77 تصویربرداری خواهد شد. همچنین فصل های مرتبط با تهران معاصر نیز در این فاز ضبط می شود و پیش بینی ما برای پایان تصویربرداری آبان ماه امسال است.

منبع :خبرگزاری فارس

بازدید : 324 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)

 

 پوریا پورسرخ: تورو خدا سانسور نکنید! دستمزد دادن های تلویزیون واقعا مسخره شده!/این چه سوالیه؟ مطمئن باش اگر ازدواج کنم، با افتخار اعلام می کنم-گفتگوی ویژه

پوریا پورسرخ بازیگر جوان، توانمند و خوش آتیه سینما و تلویزیون ایران، وقتی برای اکران جدیدترین فیلم سینمایی اش «دوربین» به سینما آزادی تهران آمده بود، جلوی دوربین تی وی پلاس آمد و مثل همیشه صریح به سوالات خبرنگار تی وی پلاس پاسخ داد؛

ما با پوریا پورسرخ درباره سریال کیمیا، سال 94، تعطیلات نوروز، حواشی حول هنرمندان و کلی نکته جذاب دیگر حرف زدیم.

ریتم زندگی

بازدید : 277 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

کارگردان فیلم:مافیا برای وضعیت نمایش فیلم ها تصمیم می گیرند!

مسلخی:دلیل به تعویق افتادن نمایش «عاشق ها ایستاده می میرند»،شلوغی اکران است

به گزارش بانی فیلم،شهرام مسلخی در گفت وگو با روابط عمومی پروژه درباره تعویق اکران «عاشق ها ایستاده می میرند» گفت: «در حال حاضر حدود 24 فیلم به طور همزمان در سینماهای کشور در حال نمایش است. ضمن اینکه ماه اسفند نیز به هیچ وجه زمان خوبی برای نمایش فیلم نبود زیرا اغلب مردم درگیر خرید عید هستند و کسی به سینما نمی رود. با تمام این تفاسیر تصمیم گرفتیم «عاشق ها...» را در زمان مناسب تری که شایسته فیلم نیز است به نمایش درآوریم».
او اضافه کرد: «اکران این تعداد فیلم در سینماهای کشور آن هم با این میزان فروش به هیچ وجه استاندارد نیست. به عنوان مثال در کشوری مثل فرانسه که مهد سینمای دنیاست نیز این اتفاق رخ نمی دهد و برایم قابل هضم نیست که مسوولان سینمای کشورمان بر چه اساس و مبنایی چنین تصمیمی را گرفته اند.به عنوان یک فیلمساز فیلمم را ساخته ام و حالا باید به انتظار بنشینم و ببینم تا مسوولان چه تصمیمی برای اکران آن در نظر می گیرند. معتقدم مسوولان سینمایی موظفند برای اینگونه فیلم ها که به صورت کاملاً مستقل تولید می شوند اکرانی مناسب در نظر بگیرند و از آنها حمایت به عمل آورند. متأسفانه در این میان مافیا برای وضعیت نمایش فیلم ها تصمیم می گیرند. امیدوارم بزودی برای این معضل یک تصمیم گیری مناسب انجام شود زیرا همین تعویق در اکران به ما خسارت هایی را وارد کرد. به هر حال ما تبلیغات محیطی را آغاز کرده بودیم و در نهایت این ماجرا به ضرر ما تمام شد».

مسلخی در پایان گفت: «طبق آخرین تصمیم گیری ها قرار بر این شد که فیلم اردیبهشت و در زمانی که شایسته فیلم است اکران شود. ضمن اینکه آیلو فیلم نیز پخش بین المللی فیلم را برعهده گرفته و بزودی اکران جشنواره های خارجی بزودی آغاز خواهد شد. امیدوارم فیلم در عرصه های مختلف بتواند پیام صلح دوستی خود را به گوش جهانیان برساند».
«عاشق ها ایستاده می میرند» ملودرامی اجتماعی و قصه گو است و داستان سرباز ایرانی و عراقی را روایت می کند که در زمان جنگ جان یکدیگر را نجات داده اند. آنها اکنون بعد از سال ها با یکدیگر روبرو می شوند. در واقع فیلم قصد دارد به سه مقوله عشق، خیانت و دوستی نیز بپردازد.سروش صحت، لعیا زنگنه، پوریا پورسرخ و شوان عطوف بازیگر شناخته ‌شده عراقی بازیگران اصلی این فیلم هستند. سایر عوامل اصلی «عاشق ها ایستاده می میرند» عبارتند از: تهیه‌کننده: یوسف صمدزاده، نویسندگان: شهرام مسلخی، فرهاد طب‌نوری، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، طراح گریم: مجید باقربیگی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: محسن دانشور، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل، عکاس: محمد صقر، سوران نقش بندی.

منبع : بانی فیلم

بازدید : 145 پنجشنبه 06 فروردین 1394 نظرات (0)

حسن نجفی گفت: «اسبها همچنان می‌تازند» با تغییر نام به «عشق و جنون» پروانه نمایش گرفت و در صدد اکران آن هستیم.

این کارگردان سینما  به باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم «اسبها همچنان می‌تازند» با تغییر نام «عشق و جنون» پروانه نمایش گرفت و در صدد اکران آن هستیم.

 

وی افزود: این فیلم داستانی اجتماعی دارد و درباره‌ بایرام مردی  است که با شنیدن خبری برای گرفتن انتقام راهی تهران می‌شود و خیابانهای تهران صحنه تاخت و تاز او است.

 

 پوریا پورسرخ، بهاره افشاری، الهام چرخنده و سعید راد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

منبع:بانی فیلم

بازدید : 253 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (1)

 

به بهار سلام ...

یک سلام ناب به آرامش   پچ پچ  بی درنگ ماهی های تنگ

یک سلام به قدمت قرآن کنار شمعدانی ها

یک سلام به سرخی سیب های برق انداخته ی هفت سین

یک سلام به نجابت سنبل های ....

یک سلام به امتداد یک ســـــــــــال

آن قدر طولانی که اگر دعای تحویل سالََم اجابت شد تا سال دیگر به یادت بماند ...

 

 

هواداران پوریاپورسرخ

 

http://bpmaker-resource.giffy.me/userdata/user/0/55/22/b3-1339733066.gif نوروز 1394 مبارک http://bpmaker-resource.giffy.me/userdata/user/0/55/22/b3-1339733066.gif 

 

 مهربان ترینم نوروزت مبارک ... آرزویم این است  همیشه بهترین باشی با روز ها و رویدادهایی که شایسته ی بهترین بودن توست ...وقلبم آرام می گیرد وقتی اطمینان داشته باشم این احساس خوب انعکاس آرامش درونی  توست ... خدا کند این روزها آغاز روزهایی سرشار از رنگ باشد برای تو وتمام آن ها که گهگداری رنگ می پاشندبه زندگی تو ... دنیا در صلح باشد برای مهربانی های تو ...برای تو ...همه چیز زیبا باشد ،شایسته ی نگاه های زیبای تو ... بهار باشد تا همیشه ... بهار باشد تا بی نهایت ...بهار است تا تو باشی ،بهار است

  هواداران پوریاپورسرخ

 

 

پ ن :دو سه روزی ست همه چیز تغییر کرده است . چقدر بزرگ شده ام ...باورم نمی شود چند ساعت وچند ثانیه تا این حد، من وقلبم را رشد داده است .روزهای واپسین سال انگار ،روزهای واپسین کودکانه های من است .دیر بزرگ شده ام ،می دانم ...حالم شبیه کسی بود که تکالیف یک ترمش شده بود انبوهی از اجبار شب امتحان ...چقدر سخت بود پاس کردن امتحان خروج از کودکی ... چقدر زیاد بود بارم سوالاتی که از دست می دادم ... چقدر دشوار بودتحمل سرزنش های  آدم ها ...اما دیگر درد ندارد ...رویاهای از دست رفته ام را یافته ام ...دوباره همه چیز رنگ آرامش گرفته است ...دیگر روی قلبم احساس فشار نمی کنم ... دیگر رنجشی نمی بینم از آدم های سرد...خودم می شود سنگ صبور خودم ... چقدر بزرگ شده ام (هما)

بازدید : 183 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

با پوریا پورسرخ بازیگر خوب و توانمند سینما و تلویزیون ایران وقتی در مجموعه شام ایرانی مشغول بود، گفتگویی عیدانه و نوروزی انجام دادیم که دعوت می کنیم حتما ببینید.

  

 

                     

                                                     ریتم زندگی                            آپارات

 

بازدید : 201 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

فیلم سینمایی«دوربین» در ایام نوروز در شهرستانها به اکران خود ادامه خواهد داد.

به گزارش«بانی فیلم»،این فیلم به کارگردانی محسن توکلی که اکران آن از ششم اسفند در گروه آزاد آغاز شده بود، یک درام اجتماعی است که داستان دو دوست را روایت می کند که درگیر مشکلات یکدیگر می شوند و همین امر آنها را وارد ماجرای پیچیده ای می کند.
تبریز، اهواز، رشت،گرگان، شیراز، و مشهد از جمله شهر هایی هستند که فیلم در آنجا اکران نوروزی خواهد داشت.
پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری،بهنوش بختیاری، سارا منجزی، مصطفی غلامی آبادانی، هلیا امامی،شیوا عراقی و رضا رویگری بازیگران «دوربین» هستند.
عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان:محسن توکلی، سرمایه گذار، مجری طرح:مصطفی غلامی آبادانی، فیلمبردار:فرزام گل سفیدی،طراح صحنه و لباس:مهدی ستاری، موسیقی: محمد محمدعلی ،چهره پرداز:علیرضا باقر بیگی،صدابردار:حمید اسلامی،دستیار اول کارگردان: افشین آقایی، برنامه ریز :رحمان محمدی، تدوین :محسن توکلی ، صداگذار: مجید یوسفی، منشی صحنه:بهاره حسینی،عکاس: زهرا هندی و مشاور رسانه ای: منصوره بسمل.

منبع:بانی فیلم

بازدید : 982 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (11)

 

پوریاپورسرخ وشام ایرانی

pouriapoursorkh

این هم یه سلفی هنرمندانه از کاپیتان محمد نوری عزیزم با مهمونایی
 که احتیاج به معرفی ندارن بازهم تشکر میکنم از کاپیتان رضا عنایتی گل وهادی ساعی بزرگ
والبته محمد نوری عزیز که با اون همه دردسر خودشونو رسوندن خونه من وسربلندم کردن 

منبع:pouriapoursorkh@

بقیه ی عکس ها در ادامه مطلب .

بازدید : 633 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

پوریاپورسرخ

سری جدید شام ایرانی به کارگردانی سروش صحت وتهیه کنندگی محمد شایسته ... در سری جدید "شام ایرانی" پوریاپورسرخ ، هادی کاظمی ، پژمان بازغی و سام درخشانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

 سام درخشانی، پوریا پورسرخ، پژمان بازغی و ... در پشت صحنه شام ایرانی

سام درخشانی با انتشار این عکس نوشت :

پشت صحنه شام ايراني با : هادي ساعي عزيز وپژمان عزيز و محمد نوري عزيز و پورياي عزيزم و هادي كاظميه دوست داشتني....تازه رضا عنايتي پديده ام تو راهه ... چه شود ... جاتون خالي

 پژمان بازغی و سام درخشانی در پشت صحنه شام ایرانی+عکس

pouriapoursorkh

بالاخره بعد از چندسال نتونستم به این گروه خوب شامل سام ،پژمان وهادی نه بگم واز همه مهم تر ممنونم از دوستای خوبم که دعوت منو پذیرفتن و ممنونم که تو ترافیک عجیب و غریب دیشب خودشونو به من رسوندن ... هادی ساعی عزیز پر افتخار ترین در المپیک ...کاپیتان رضا عنایتی و کاپیتان محمد نوری که افتخار هستن برای ایران وایرانی وهمگی زبانزد در اخلاق ومعرف ...ممنونم از همه که تو شلوغ ترین شب سال خودتون رو به من رسوندید.

منبع :pouriapoursorkh@

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 2,894
  • بازدید کلی : 166,244
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ