loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 114 دوشنبه 18 آبان 1394 نظرات (0)
دیپلم افتخار جشنواره مونتگرا به «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» رسید

جشنواره مونتگرا در بخش بهترین فیلمنامه دیپلم افتخار خود را به فیلمنامه فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» اهدا کرد.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی و تهیه‌کنندگی یوسف صمدزاده که به تازگی در جشنواره مونتگرا به نمایش درآمد، توانست دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کند. این فیلم هم‌اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است و تاکنون فروشی رضایت‌بخش داشته.

مسلخی درباره تبلیغات محیطی این فیلم گفت: متأسفانه صدا و سیما همکاری مناسبی با ما نداشت و فیلم آنونس‌های محدودی تاکنون داشته است. ضمن اینکه در زمینه بیلبوردهای شهری نیز با توجه به مبلغ بالای آن نتوانستیم تبلیغات چندانی داشته باشیم. امیدوارم با توجه به زمانی که تا پایان اکران وجود دارد بتوانیم با اطلاع رسانی مناسب تبلیغات مناسبی برای فیلم انجام دهیم.

 «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» چندی پیش در هفتمین دوره جشنواره فیلم بغداد و در بخش مسابقه به نمایش درآمد و توانست در کنار فیلم‌های شاخصی چون «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش و «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی، عنوان بهترین فیلم از نگاه هیأت داوران این جشنواره را دریافت کند.

پوریا پورسرخ، سروش صحت، لعیا زنگنه و شوان عطف بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این فیلم ملودرامی اجتماعی و قصه گو است و داستان سرباز ایرانی و عراقی را روایت می‌کند که در زمان جنگ جان یکدیگر را نجات داده‌اند. آن‌ها اکنون بعد از سال‌ها با یکدیگر روبرو می‌شوند. در واقع فیلم قصد دارد به سه مقوله عشق، خیانت و دوستی نیز بپردازد.

بازدید : 218 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (3)

13920926133617291753783

فیلم سینمایی ” عاشق ها ایستاده می میرند ” در سینما هویزه در حال اکران است.
عاشق ها ایستاده می میرند به کارگردانی شهرام مسلخی که تهیه آن را یوسف صمدزاده به عهده دارد و بازیگران این فیلم عبارتند از : شوان عطوف، سروش صحت، پوریا پورسرخ، لعیا زنگنه، سولین دلپاک، آسو عمر سواره، چریک عبه‌رش، هردی سمیر، کاوه قادر و رِبار حورامی
خلاصه داستان : رضا یک خبرنگار آزاد است که به طور اتفاقی سرنخ‌هایی از هیوا سرباز عراقی پیدا می‌کند که سال‌ها پیش رضا را در شرایط سخت جنگی نجات داده است. او برای جواب به مسائلی که سال‌هاست از اطرافیانش پنهان کرده عازم عراق می‌شود.
اکران این فیلم از چهار شنبه تا جمعه به شرح زیر می باشد.

چهارشنبه (۱۳۹۴/۰۸/۱۳):

۱۰:۳۰
۱۲:۳۰
۱۵:۰۰
۱۷:۰۰
۱۹:۰۰
۲۱:۰۰

پنج شنبه (۱۳۹۴/۰۸/۱۴):

۱۰:۳۰
۱۲:۳۰
۱۵:۰۰
۱۷:۰۰
۱۹:۰۰
۲۱:۰۰

جمعه (۱۳۹۴/۰۸/۱۵):

۱۰:۳۰
۱۲:۳۰
۱۵:۰۰
۱۷:۰۰
۱۹:۰۰
۲۱:۰۰

 

بازدید : 261 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (3)

موفقيت فيلم هاي ايراني در جشنواره فيلم بغداد   «رستاخيز» و «عاشق ها ايستاده مي ميرند» دست پر بازگشتند.

   بانی فیلم آنلاین: نمايندگان ايراني در جشنواره فيلم بغداد عناوين بهترين فيلم از نگاه تماشاگران و هيأت داوران را از آن خود كردند.
به گزارش باني فيلم، جشنواره بين المللي فيلم بغداد روز 13 مهر به كار خود پايان داد و فيلم سينمايي «رستاخيز» به كارگرداني احمدرضا درويش توانست علاوه بر دريافت جايزه بزرگ اين جشنواره، عنوان بهترين فيلم از نگاه تماشاگران را از آن خود كند. فيلم سينمايي «عاشق ها ايستاده مي ميرند» با كارگردان جوان خود، شهرام مسلخي نيز توانست عنوان بهترين فيلم از نگاه هيأت داوران اين جشنواره را دريافت كند. پوريا پورسرخ، سروش صحت، لعيا زنگنه و شوان عطف بازيگران اصلي اين فيلم هستند كه اكران آن بزودي در سراسر كشور آغاز خواهد شد.همچنين در اين جشنواره فیلم «ماهی و من» ساخته بابک حبیبی‌فر موفق به کسب جایزه اول در بخش رقابت بین‌الملل فیلم‌های کوتاه هفتمین جشنواره فیلم بغداد شد. این فیلم کوتاه که تاکنون در چندین جشنواره بین‌المللی موفق به کسب جایزه شده است، داستان مرد تنها و نابینایی است که تلاش می‌کند جان ماهی سفره هفت سین خود را از مرگ نجات دهد. هفتمین جشنواره بین المللی فیلم بغداد كه از 9 تا 13 مهر در شهر بغداد عراق برگزار شد در افتتاحيه خود فيلم سينمايي «رستاخيز» را به نمايش درآورد. جشنواره با دعوت رسمی معاون وزیر فرهنگ عراق میزبان احمدرضا درویش کارگردان و تقی علیقلی زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» بود .

بازدید : 151 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (2)

سه فیلم بلند سینمایی و یک فیلم کوتاه ایرانی در دو بخش اصلی هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد به روی پرده خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلم‌های سینمایی «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش، «تراژدی» به کارگردانی «آذیتا موگویی» و «عاشق ها ایستاده می‌میرند» از شهرام مسلخی در بخش رقابتی فیلم‌های بلند هفتمین جشنواره فیلم بغداد حضور خواهد داشت.

همچنین فیلم کوتاه «ماهی و من» ساخته بابک حبیبی‌فر نیز در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه این رویداد سینمایی به روی پرده خواهد رفت.

هفتمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد از تاریخ یکم تا پنجم اکتبر (9 تا 13 مهر) در شهر بغداد عراق برگزار می‌شود.

بازدید : 215 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)
 

یوسف صمد‌زاده گفت: با رایزنی‌هایی که انجام دادیم قرار شد «عاشق‌ها ایستاده می‌میزند» به کارگردانی شهرام مسلخی در فصل پاییز با سرگروهی اریکه ایرانیان به نمایش درآید.

خبرگزاری فارس: میزبانی پاییزی اریکه ایرانیان از «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند»

یوسف صمد‌زاده در گفتگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره تغییر زمان اکران فیلم «عاشق ها ایستاده می‌میرند» که پیش از این در اردیبهشت ماه قرار بود به روی پرده سینما‌ها برود گفت: قرار بود که این فیلم در اردیبهشت ماه اکران شود ولی این اتفاق نیافتاد. طبق آخرین پی‌گیری‌هایی که انجام شد مشکل اکران این فیلم حل شده است و قرار شد که در فصل پاییز شاهد اکران فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» باشیم.
وی درباره گروه سینمایی اکران کننده این فیلم گفت: از ابتدا بنا داشتیم با یک سینمای سرگروه این فیلم را اکران کنیم که با همکاری مصطفی شایسته «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به سرگروهی اریکه ایرانیان به روی پرده سینما ها خواهد رفت.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا اکران این فیلم با توجه به موضوع مقاومتی بودن آن که در فیلم مطرح شده است از سی و دومین جشنواره فیلم فجر تا به امروز به تعویق افتاده است، گفت: مناسبت‌های زیادی از سی و دومین جشنواره فیلم فجر تا کنون وجود داشت که می‌توانست این فیلم اکران شود با اینکه برخی در ارتباط با اینکه آیا این فیلم در ژانر دفاع مقدس محسوب می‌شود یا خیر دچار اختلاف هستند اما با این حال این فیلم به نظرم می‌توانست سال گذشته در هفته دفاع مقدس اکران شود ولی به نظرم اگر این فیلم به دفاع مقدس هم ارتباطی نداشته باشد در حوزه فیلم‌های مقاومتی نیز می‌توان آن را جای داد و به دلیل ارتباط شیعه و سنی می‌توانستیم این فیلم را در هفته وحدت نیز اکران کنیم.

سروش صحت، لعیا زنگنه، پوریا پورسرخ و شوان عطوف بازیگر شناخته ‌شده عراقی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

منبع :خبرفارس

بازدید : 277 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (0)

کارگردان فیلم:مافیا برای وضعیت نمایش فیلم ها تصمیم می گیرند!

مسلخی:دلیل به تعویق افتادن نمایش «عاشق ها ایستاده می میرند»،شلوغی اکران است

به گزارش بانی فیلم،شهرام مسلخی در گفت وگو با روابط عمومی پروژه درباره تعویق اکران «عاشق ها ایستاده می میرند» گفت: «در حال حاضر حدود 24 فیلم به طور همزمان در سینماهای کشور در حال نمایش است. ضمن اینکه ماه اسفند نیز به هیچ وجه زمان خوبی برای نمایش فیلم نبود زیرا اغلب مردم درگیر خرید عید هستند و کسی به سینما نمی رود. با تمام این تفاسیر تصمیم گرفتیم «عاشق ها...» را در زمان مناسب تری که شایسته فیلم نیز است به نمایش درآوریم».
او اضافه کرد: «اکران این تعداد فیلم در سینماهای کشور آن هم با این میزان فروش به هیچ وجه استاندارد نیست. به عنوان مثال در کشوری مثل فرانسه که مهد سینمای دنیاست نیز این اتفاق رخ نمی دهد و برایم قابل هضم نیست که مسوولان سینمای کشورمان بر چه اساس و مبنایی چنین تصمیمی را گرفته اند.به عنوان یک فیلمساز فیلمم را ساخته ام و حالا باید به انتظار بنشینم و ببینم تا مسوولان چه تصمیمی برای اکران آن در نظر می گیرند. معتقدم مسوولان سینمایی موظفند برای اینگونه فیلم ها که به صورت کاملاً مستقل تولید می شوند اکرانی مناسب در نظر بگیرند و از آنها حمایت به عمل آورند. متأسفانه در این میان مافیا برای وضعیت نمایش فیلم ها تصمیم می گیرند. امیدوارم بزودی برای این معضل یک تصمیم گیری مناسب انجام شود زیرا همین تعویق در اکران به ما خسارت هایی را وارد کرد. به هر حال ما تبلیغات محیطی را آغاز کرده بودیم و در نهایت این ماجرا به ضرر ما تمام شد».

مسلخی در پایان گفت: «طبق آخرین تصمیم گیری ها قرار بر این شد که فیلم اردیبهشت و در زمانی که شایسته فیلم است اکران شود. ضمن اینکه آیلو فیلم نیز پخش بین المللی فیلم را برعهده گرفته و بزودی اکران جشنواره های خارجی بزودی آغاز خواهد شد. امیدوارم فیلم در عرصه های مختلف بتواند پیام صلح دوستی خود را به گوش جهانیان برساند».
«عاشق ها ایستاده می میرند» ملودرامی اجتماعی و قصه گو است و داستان سرباز ایرانی و عراقی را روایت می کند که در زمان جنگ جان یکدیگر را نجات داده اند. آنها اکنون بعد از سال ها با یکدیگر روبرو می شوند. در واقع فیلم قصد دارد به سه مقوله عشق، خیانت و دوستی نیز بپردازد.سروش صحت، لعیا زنگنه، پوریا پورسرخ و شوان عطوف بازیگر شناخته ‌شده عراقی بازیگران اصلی این فیلم هستند. سایر عوامل اصلی «عاشق ها ایستاده می میرند» عبارتند از: تهیه‌کننده: یوسف صمدزاده، نویسندگان: شهرام مسلخی، فرهاد طب‌نوری، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، طراح گریم: مجید باقربیگی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: محسن دانشور، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل، عکاس: محمد صقر، سوران نقش بندی.

منبع : بانی فیلم

بازدید : 333 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (2)

فیلم سینمایی «عاشق ها ایستاده می‏ میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی که پیش از این قرار بود طی یکی- دو هفته گذشته در گروه آزاد به نمایش درآید اکرانش به اوایل اردیبهشت سال آینده موکول شد. با توجه به شلوغی اکران، گروه تولید این فیلم تصمیم گرفتند تا فیلم را در زمانی دیگر و با شرایطی بهتر روانه اکران کنند. پخش این فیلم به عهده جبرئیل فیلم است و در آن بازیگرانی چون سروش صحت، لعیا زنگنه، پوریا پورسرخ و شوان عطوف بازیگر شناخته ‌شده عراقی به ایفای نقش پرداخته اند. ضمن اینکه گروه تولید چندی پیش فیلم را با حضور چند تن از منتقدان و اصحاب رسانه به نمایش درآوردند. در این مراسم همچنین از پوستر فیلم نیز رونمایی شد.
«عاشق ها ایستاده می میرند» ملودرامی اجتماعی و قصه گو است و داستان سرباز ایرانی و عراقی را روایت می کند که در زمان جنگ جان یکدیگر را نجات داده اند. آنها اکنون بعد از سال ها با یکدیگر روبرو می شوند. در واقع فیلم قصد دارد به سه مقوله عشق، خیانت و دوستی نیز بپردازد.

 سایر عوامل اصلی «عاشق ها ایستاده می میرند» عبارتند از: تهیه‌کننده: یوسف صمدزاده، نویسندگان: شهرام مسلخی، فرهاد طب‌نوری، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، طراح گریم: مجید باقربیگی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: محسن دانشور، برنامه ریز: حمید همتی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل، عکاس: محمد صقر، سوران نقش بندی.

منبع : بانی فیلم

بازدید : 177 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (2)

 

فیلم عاشق ها ایستاده می میرند

 

عوامل فیلم «عاشق ها ایستاده می‌میرند» به تازگی با جبرائیل فیلم به عنوان پخش کننده قرارداد بسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازندگان فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند»به کارگردانی شهرام مسلخی قصد دارند فیلم را برای شرکت در جشنواره های جهانی به دبیرخانه‌های جشنواره‌ها ارسال کنند.

فیلم جدید مسلخی به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده و در جشنواره فیلم فجر سال گذشته نیز در بخش نگاه نو به نمایش درآمد.

به گفته مسلخی، فیلم پیامی جهانی داشته و این قابلیت را دارد تا در جشنواره‌های مختلف به نمایش درآید. در واقع «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» ملودرامی اجتماعی و قصه‌گو است و داستان سرباز ایرانی و عراقی را روایت می‌کند که در زمان جنگ جان یکدیگر را نجات داده‌اند. آنها اکنون بعد از سال‌ها با یکدیگر روبرو می‌شوند.

فیلم عاشق ها ایستاده می میرند

در خلاصه داستان این فیلم آمده: گاهی دشمن از برادر به ما نزدیک‌تر و گاهی برادر از دشمن به ما دورتر می‌شود... .

سروش صحت، لعیا زنگنه، پوریا پورسرخ و شوان عطوف بازیگر شناخته ‌شده عراقی از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

فیلم عاشق ها ایستاده می میرند

«هیلانه» ساخته پیشین مسلخی با بازی بازیگرانی چون شهرام حقیقت دوست، شوان عطوف، سحر قریشی، ایمان صفا، ژیان ابراهیم، مسعود یوسفی، حمه علیخان، حشمت آرمیده و… که سال گذشته در سینماهای عراق به نمایش درآمد، نتوانست در ایران اکران شود و در نهایت از شبکه نمایش خانگی در سراسر کشور توزیع شد.

فیلم عاشق ها ایستاده می میرند

سایر عوامل اصلی «عاشق ها ایستاده می میرند» عبارتند از تهیه‌کننده: یوسف صمدزاده، نویسندگان: شهرام مسلخی، فرهاد طب‌نوری، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، طراح گریم: مجید باقربیگی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: محسن دانشور، برنامه ریز: حمید همتی، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل، عکاس: محمد صقر، سوران نقش بندی.

خبرگزاری مهر

بازدید : 361 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)
با موضوع دفاع مقدس
«سربازها ایستاده می‌میرند» در حلبچه جلوی دوربین رفت

فیلم سینمایی «سربازها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی و تهیه‌کنندگی یوسف صمدزاده هفته گذشته در حلبچه عراق جلوی دوربین رفت.

      

یوسف صمدزاده تهیه‌کننده در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره روند تولید فیلم گفت: هفته گذشته فیلم را در کردستان عراق جلوی دوربین بردیم . حدود 60 درصد از صحنه‌های فیلم اطراف اربیل عراق و حلبچه فیلمبرداری می‌شود و 40 درصد آن در ایران و در لوکیشن‌هایی چون شهرک دفاع مقدس و دفتر روزنامه جلوی دوربین خواهد رفت.

وی درادامه گفت: برنامه‌ریزی برای فیلمبرداری را حدود 40 روز در نظر گرفتیم که تلاش می‌کنیم تا فیلم را ظرف 25 روز در عراق به پایان برسانیم.

صمدزاده درباره بازیگران فیلم توضیح داد: سروش صحت و پوریا پورسرخ بازیگران ایرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند و بقیه بازیگران از کردستان عراق انتخاب و جلوی دوربین می‌روند . یکی از بازیگران عراق در تهران تنها برای چند روز کار خواهد داشت و بقیه بازیگران کردستان در عراق کارشان به اتمام خواهد رسید.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: رضا رزمنده دوران جنگ تحمیلی که اکنون به عنوان خبرنگار کار می‌کند یک روز در حین کار متوجه گزارشی می شود که در حال پخش از تلویزیون است در این گزارش همرزم کرد و ناجی‌ او در دوران جنگ را می‌بیند که بر علیه صدام می جنگد. رضا برای دیدار همرزمش با او عازم کردستان عراق می شود...

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

کارگردان: شهرام مسلخی/ مدیرفیلمبرداری: محمد رضا سکوت/ صدابردار: محمد حبیبی/  طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی/ طراح گریم: مجید باقربیگی/ دستیار گریم: سحر موسوی/ مدیرتولید: محسن دانشور / دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حمید همتی/ دستیار اول فیلمبردار : امیر پرچمی/ منشی صحنه: سهیلا کاشفی/ دستیار صدا : نادر کاج آبادی/ مدیرتدارکات: مهدی مجلل / تهیه کننده : یوسف صمدزاده

«سربازها ایستاده می‌میرند» اولین ساخته بلند سینمایی شهرام مسلخی به شمار می آید.

منبع:فارس

بازدید : 193 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)
فیلم سینمایی «عاشق ها ایستاده می میرند» نام اولین ساخته شهرام مسلخی است که در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر ۹۲ حضورداشت.
 
 

این فیلم روایتی است متفاوت از سینمای جنگ که در آن گاهی دشمن ما از برادر به ما نزدیک‌تر می شود و بعید نیست اگر گاهی برادرمان از دشمن به ما دورتر شود…

در این فیلم اتفاقاتی سبب می شود که دو سرباز ایرانی و عراقی با هم دوست شوند. به این بهانه برای اولین بار گذری می‌کنیم بر تاثیرات جنگ روی زندگی دشمن.

سروش صحت، لعیا زنگنه، پوریا پورسرخ، شوان عطوف از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. همچنین یوسف صمدزاده تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

مسلخی این فیلم را فیلمی با نگاهی متفاوت به جنگ ایران و عراق می داند و امیدوار است که نگاه متفاوت او به سینمای جنگ، برداشتی ضد جنگ نداشته باشد.از جمله عوامل فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» عبارتند از تهیه‌کننده: یوسف صمد‌زاده، کارگردان: شهرام مسلخی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، طراح گریم: مجید باقربیگی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: محسن دانشور، بر نامه ریز: حمید همتی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل، مدیر روابط عمومی: الهه گودرزی، دستیار کارگردان: نیشتیمان کریمی، گروه فیلمبرداری: امیر پرچمی، مهدی قاسمی، علی طالبی، یعقوب جهانپور، مهدی شاه‌بیگی، کمال صفوی، گروه صحنه و لباس: کیومرث محمد چناری، پیمان محمدصدق، سوسن نوروزی، اجرای گریم بانوان: سحر موسوی، دستیار صدا: نادر تاج‌آبادی، دستیار تدارکات: میثم نثاری.

منبع:خبر نو
 
 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 2,923
  • بازدید کلی : 166,273
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ