loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 301 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (1)

روایت "پوریاپورسرخ" عزیز از بازی درخشان بازیگر نقش "فرزانه" در سریال کیمیا

پوریاپورسرخ در اینستاگرامش نوشت :

گلاره عباسی نازنین ...فقط یه هنرمند می تونه با قلب به این صافی و ذات به این زیبایی چنین نقش متفاوتی رو به یادگار بذاره ...دوست وهم کلاسی قدیمی ـ گلاره خانم گل هم دوره من بودند در کلاس آقای تارخ -خوشحالم که نون قلبت رو می خوری و می درخشی ... وخوشحالم که جشنواره های خارج از کشور هم بارها تقدیرت کردند واین راه ادامه خواهد داشت .

پ ن : خوب یادمه که بعداز فیلمبرداری این سکانس تا چند دقیقه صدا از هیچ کس در نیومد و همه در سکوت مطلق از بازی ایشون لذت میبردند ... باید از نزدیک بشناسید گلاره ی نازنین گلاره نازنین رو تا به هنرش در ایفای نقشی تا این حد دور از شخصیت خودش ،پی ببرید.

 

بازدید : 534 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (2)

 

پوریاپورسرخ عزیز در نشست خبری سریال کیمیا گفت :

آنچه برای من در ایفای رل آرش اهمیت داشت نشان دادن تفکر و شخصیتش بود.من خیلی به این که تفکر آدم ها باعث خوب بودن یا بد بودنشان می شود موافق نیستم و خواستم این را در بازی هم نشان دهم.

مثل هرکار دیگری بر حسب شرایط ضعف ها وجود دارد و اجتناب ناپذیر است اما همین که کار دیده می شود به نظر من خوب است.

فیلمنامه به قدری خوب نوشته شده بود که به نظر من هرکس نقش آرش را بازی می کرد خوب در می آمد.

پوریا پورسرخ گفت :نقشم را خیلی دوست دارم و روی آن تعصب دارم . این کار جزو پروژه هایی بود که در خاطرم می ماند و به کارگردان هم گفتم که امیدوارم بازهم سریال های طولانی از این جنس ساخته شود.

وی افزود تنها می خواهم یک نکته را خارج از بحث کیمیا اضافه کنم . در حال حاضر بازیگران قابل و ارزشمند بسیاری هستند که مدت هاست بیکارند وفعالیت و پیشنهادی ندارند.کاش همین قدر که به مسائل دیگر رسیدگی می شود این موضوع هم در صدر توجهات قرار بگیرد تا بازیگران مجبور نباشند از حرفه خود جدا شوند یا از ایران بروند.

 

بازدید : 398 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (1)

 

نشست خبری مجموعه تلویزیونی «کیمیا» با حضور بازیگران و عوامل این مجموعه برگزار شد. در نشست خبری سریال «کیمیا» که این روزها از تلویزیون به روی آنتن می‌رود، جواد افشار (کارگردان)، مسعود بهبهانی‌نیا (نویسنده)، محمدرضا شفیعی (تهیه‌کننده ) و بازیگرانی از جمله حسن پورشیرازی، رضا توکلی، گلاره عباسی، مهراوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، علی شادمان، سوگل طهماسبی و حسن هندی، زهرا پارسافرد (دستیار نویسنده) و خشایار موحدیان (تهیه‌کننده) حضور داشتند.

 

بازدید : 125 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

 

مصاحبه از : هانیه ی عزیز

 

یک اتفاق خوب همیشه می افتد!

هر آدمی در گذشته اهدافی داشته و کارهایی را انجام داده که اگر الآن در جایگاهی قرار دارد به خاطر انجام همان کارهاست.خدا رو شکر الآن در موقعیتی هستید که ناراضی نیستید. ازآینده تون تصویری در ذهن دارید؟ به نظر شما آینده چه شکلی هست ؟

  • عرضم به حضور شما که من هم باهاتون موافق هستم .هرکس هر جایی قرار می گیرد به نظر من در واقع نتیجه ی کارها ـفاقد از این که کارهای خوب وبدی در زندگی اش انجام می دهد ـ نتیجه ی تلاش هایی ست که کرده یا نکرده است.

در مورد آینده نه من ونه هیچ کس دیگری نمی تواند بفهمد چه خبر است.ولی یک اتفاق خوب همیشه می افتد. این که من مطمئن هستم هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت برای کار خوبی که انجام بدهی جواب بد نمی گیری.شاید در آن لحظه اتفاقی که دوست داری برایت نیفتد ولی مطمئناً در گذر زمان شاید به خودت بعدها ثابت شودکه اتفاق برایت خیر نبوده است.

 

این هاست که هیچ وقت از دل آدم بیرون نمی رود!

تا به حال شده که گاهی به خاطر صدمه هایی که در بازیگری و حرفه تون به شما رسیده ـمثل کار آناهیتا که گفته بودید به خاطر گریم بینایی یکی از چشم هاتون کم شد ـ از این حرفه وکارتون سرد بشید؟

  • ببین هیچ وقت به خاطر صدمه های فیزیکی ،نه من و نه هیچ آدم دیگر در این حرفه خصوصا در ایران ،اذیت نمی شود. چشم آدم یک هفته درد می گیرد ،دست آدم می شکندو یک ماه توی گچ هست;ولی وقتی دل آدم بشکند به خاطر دروغ ها و تهمت هایی که پشت سر آدم می گویندو م زنند شایعه هایی که می گویند توهین هایی که می نویسند ...این هاست که هیچ وقت از دل آدم بیرون نمی رود!

 

سخن آخربرای ما ...

  • من اگر یک نفر باشد جزء دوستانم ( من هیچ وقت هوادار به کار نمی برم هیچ وقت نگفتم طرفدارانم یا هواداران ... میگم دوستان) دوستان من یک نفر باشند ولی اخلاق را رعایت کنند ترجیح میی دهم تا اینکه چند نفر باشند ولی رفتاری که باید داشته باشند را نداشته باشند.

 

منبع :https://www.instagram.com//magazine_pouriapoursorkh

بازدید : 358 پنجشنبه 19 آذر 1394 نظرات (0)

 

 

بانی فیلم آنلاین:تهیه کننده سریال «کیمیا» گفت: تصمیم داشتیم قسمت های پایانی این سریال را در فرانسه بگیریم که به دلیل اتفاقاتی که در فرانسه افتاد این امر محقق نشد؛ اما پایان سریال از نظر قصه تغییری نکرد و تصمیم گرفتیم که با استفاده از یک طراحی جدید و جلوه های بصری آن صحنه ها را درست کنیم و قصه را به پایان برسانیم.

محمدرضا شفیعی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: حدود 20 روز پیش تصویربرداری «کیمیا» پس از 25 ماه به پایان رسید.
«کیمیا» اولین مجموعه 100 قسمتی سیماست که مهراوه شریفی‌نیا در آن نقش اصلی داستان را ایفا می‌کند.این سریال در مرحله اول زندگی کیمیا را پیش از پیروزی انقلاب نشان می‌دهد، در مرحله دوم به زمان جنگ می‌رسد که در جنوب ایران تصویربرداری شده است و در مرحله سوم سال‌های اخیر را نمایش می‌دهد.سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار از چهارم مهر هر شب ساعت21 و30 دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

بازدید : 274 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

 

1448973846099_39.jpg

 

بازپخش سریال " وفا "

با بازی "پوریا پورسرخ" عزیز

از ۱۲ /۹

از iFilm English

 

برای شرکت در نظرسنجی سینما گلخانه و رای دادن به سریال " وفا" به عنوان سریال برتر نیمه دوم دهه ۸۰  گزینه ۲ را به ۲۰۰۰۳۴۴ ارسال کنید.

 

 

بازدید : 248 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

 

هواداران پوریاپورسرخ

برنامه ی زنده ی "خوشاشیراز" فردا با حضور"پوریاپورسرخ"عزیز ساعت 9 الی 11از شبکه استانی فارس منبع :اینستاگرام رسمی خوشاشیراز

 

مشاهده آنلاین و دانلود فایل ویدئویی برنامه ی خوشا شیراز ششم آذر

در تلوبیون

بازدید : 146 یکشنبه 24 آبان 1394 نظرات (2)

 
 
ورزش سه/ علي دايي، پوريا پورسرخ و فرشاد کرمي به عنوان سفيران ديابت ايران در اين مراسم معرفي شدند.
پيراهن شماره 24 ياران دايي در ديدار امروز به امضاي بازيکنان دو تيم ياران دايي و رسانه‌ ورزش رسيده تا به خانواده نوروزي اهدا شود. علي دايي همچنين با يک پيراهن ديگر شماره 24 ياران دايي عکس يادگاري گرفت. همچنين پس از پايان مسابقه که به مناسبت روز جهاني ديابت برگزار شد، علي دايي آقاي گل جهان، پوريا پورسرخ و فرشاد کرمي سرمربي تيم ملي دانشجويان به عنوان سفيران ديابت ايران انتخاب شدند تا به کمک يکديگر در جهت ياري به بيماران ديابتي گام بردارند. گفتني است در مسابقه صبح امروز جمع کثيري از هنرمندان و ورزشکاران و اصحاب رسانه حضور داشتند و علي دايي و عادل فردوسي پور با گلزني هاي خود جمعيت حاضر در سالن را به وجد آوردند.
بازدید : 175 یکشنبه 24 آبان 1394 نظرات (0)

 

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته مراسم رونمایی از کتاب «سنگ قبر» به نویسندگی پوریا تابان در سینما صحرا برگزار شد.

قبل از اجرای مراسم در سالن اصلی شاهد مراسم فرش قرمز بودیم که بازیگران، نویسندگان، مجریان و برخی دیگر از افرادی که به این مراسم دعوت شده بودند، از روی فرش قرمز رد می‌شدند و تابلوی مراسم که نام کتاب «سنگ قبر» و مختصری از محتوای این کتاب روی تابلو حک شده بود، را امضا می‌زدند و بعد به سالن اصلی می‌رفتند.

بعد از پایان مراسم فرش قرمز برنامه با پخش تلاوتی چند از آیات قرآن کریم شروع شد.

در ابتدا با پخش تیزری از بانو حصیری مادر داریوش باباییان که به تازگی دار فانی را وداع گفته، ابراز همدردی شد.

بعد مدیر انتشارات«رهی» معینی روی صحنه آمد و گفت: حدود ده سال است که پوریا تابان برای جمع‌آوری و ارائه کتاب «سنگ قبر» زحمت کشیده که در این راستا ما و وزارت ارشاد تا جایی که توان داشتیم به او کمک کردیم. امیدوارم کتابخوانی با حمایت مردم و مسئولان رواج بیشتری پیدا کند.

بعد از پایان یافتن صحبت‌های معینی شاهد اجرای آهنگ زنده «مرغ سحر» توسط حمید رحمانی که متناسب با ایام محرم و صفر در نظر گرفته شده بود، بودیم.

در ادامه پوریا شکیبایی پسر زنده‌یاد خسرو شکیبایی و پوریا پورسرخ بازیگر سینما روی صحنه آمدند و کتاب «سنگ قبر» را رونمایی کردند. بعد شکیبایی خواندن صفحه‌ای از کتاب «سنگ قبر» که مربوط به پرویز پرستویی بود را انجام داد و پوریا پورسرخ صفحه محمدرضا فروتن بازیگر سینما را خواند. در ادامه با پرستویی ارتباط تلفنی برقرار شد که او از ایده نو و جذاب پوریا تابان در خصوص نگارش این کتاب تعریف کرد و گفت: خوشحالم که اسم من در این کتاب حک شده است.

هواداران پوریاپورسرخ

هواداران پوریاپورسرخ

هواداران پوریاپورسرخ

برنامه با صحبت‌های بهاره افشاری ادامه یافت که وی گفت: زمانی که با تابان آشنا شدم، فکر نمی‌کردم که روزی از من به عنوان مشاور یاد کند اما الان بسیار خوشحالم که او به موفقیت دست پیدا کرده و می‌گویم که کمک‌های من فقط در حد راهنمایی و نشان دادن برخی مسیرها بود اما پشتکار خود تابان بیش از هر چیز قابل توصیف است.

محمدرضا فروتن بازیگر سینما عنوان کرد: کتاب «سنگ قبر» یکی از بهترین آثاری است که تا به حال ارائه شده که در این راستا خود تابان زحمات زیادی کشید و جنم زیادی از خود نشان داد. تابان نیز در ادامه صحبت‌های فروتن گفت: محمدرضا فروتن در یک برهه‌ای از زمان از من خواست درس بخوانم و هزینه تدریسم را تقبل کرد اما من گذراندن خدمت سربازی پیشه گرفتم و بعد از آن به فعالیت‌های هنری خود پرداختم، می‌خواهم بگویم که فروتن محبت‌های زیادی را در حق من انجام داد. 

تابان در ادامه صحبت‌های خود از زندگی آشفته و سختی که پشت سر گذاشته یاد کرد و خدا را برای رسیدن به موفقیت‌های زندگی‌اش شکر کرد.

در فواصل برنامه تیزری از مستند «بهشت زهرا» و یک سری جزئیات دیگر (حضور سر قبر خسرو شکیبایی و مجری شبکه دو) و ... پخش شد.

همزمانی رونمایی از کتاب «سنگ قبر» با تولد نعیمه نظامدوست همراه بود که بهاره افشاری، فریبا کوثری و همسر زنده‌یاد خسرو شکیبایی و مریم بوبانی روی صحنه حاضر شدند و هدیه‌ای به وی دادند.

شایان ذکر است، به کاپیتان هواپیمای پرواز زاهدان که با رشادت جان تعداد زیادی از مسافران این پرواز را نجات داد، هدیه‌ای داده شد. در پایان برنامه پوریا تابان به هنرمندان نسخه‌ای ازکتاب «سنگ قبر» را اهدا کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم هنرمندانی چون بهرام بهرامیان، سپیده گلچین، فتحعلی اویسی، هوشنگ گل‌مکانی، هادی ساعی، فرهاد آئیش، ایرج نوذری، الهه حصاری، رضا رویگری، حسین سلیمانی، لیلا بوشهری، فریبا کوثری،‌ نعیمه نظامدوست، مریم بوبانی، پوریا پورسرخ، محمد نادری، همسر خسرو شکیبایی، پوریا شکیبایی، احسان خزایی، برخی از خواننده‌ها و مجریان صدا و سیما نیز حضور داشتند.

 

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 2,990
  • بازدید کلی : 166,340
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ