loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 232 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (1)

 

به گزارش خبرگزاری صبا، در حاشیه دیدار اهالی فرهنگ و هنر با رییس جمهور که میهمانان زیادی داشت از بین بازیگران چند هنرمند و بازیگر توجه ویژه ای به آنها شد. بعد از اینکه علی نصیریان افطار را با دکتر روحانی صرف کرد میهمانان گروهی و بعضا چند نفر و تک نفره برای دیدار و گفتگو به ملاقات رییس جمهور پرداختند. در این بین توجه به پوریا پورسرخ  جالب توجه بود و ضمن اینکه از سوی جنتی وزیر ارشاد بعنوان سفیران خیریه روشنای امید به رییس جمهور معرفی شد دکتر روحانی خطاب به پورسرخ گفت : خسته نباشید سریال شما را که این شب ها در آن  نقش منفی ایفا میکنی را دنبال میکنم موفق باشی.

بازدید : 221 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

 

نعمت چگینی تهیه کننده سریال «برادر» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، خبر از اتمام تصویربرداری این سریال داد و گفت: شب گذشته تصویربرداری سریال در حال پخش «برادر» به کارگردانی جواد افشار در منطقه لواسان به پایان رسید.

وی با اشاره به انجام مراحل فنی این سریال نیز ادامه داد: به احتمال فراوان تا پایان ماه رمضان و آخرین روز از پخش سریال «برادر»، انجام مراحل فنی (تدوین و صداگذاری) ادامه خواهد داشت.

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: از همین جا به تمام مخاطبان این سریال وعده پایانی متفاوت از سریال «برادر» را می‌دهم، چراکه فینال خاص و متفاوتی خواهیم داشت. اتفاقی که در تلویزیون کمتر شاهد آن بودیم.

به گزارش فارس، این سریال تاکنون در لوکیشن‌هایی نظیر: بازار تهران، دهکده المپیک، شمال کشور، بهشت زهرا (س)، شهرک دفاع مقدس مقابل دوربین جواد افشار رفته است.

 

 

بازدید : 258 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش ستاره ها؛ سریال تلویزیونی «برادر» به نویسندگی آرش قادری و کارگردانی جواد افشار که توسط نعمت چگینی برای پخش در شب‌های رمضان تهیه شده، از 18 خرداد ماه ساعت 21:10 به روی آنتن می‌رود.


«برادر» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه شده و از بازیگران آن می‌توان به حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی، کاظم بلوچی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، رضا توکلی، مجید واشقانی، سید مهرداد ضیایی، قدرت الله صالحی، محمدهادی قمیشی، نسرین نکیسا، محمد رسول صفری، مژگان بیات، فرشید صمدی پور و … اشاره کرد.
 
دیگر عوامل سریال «برادر» عبارتند از: افشین احمدی: مدیر تصویربرداری، ابوالفضل نباتی: تصویربردار، محمد حسن پور: نورپرداز، فرهاد عزیزی فرد: طراح صحنه، ونوس اباذری: طراح لباس، سید جلال موسوی: طراح گریم، نازلی هروی: عکاس، ناصر هادیانفر: مدیر تولید، بابک رضا خانی: تدوین گر، سیدمحمود رضا موسوی نژاد: صداگذار، هادی افشار: صدا بردار، فردین خلعتبری: آهنگساز، محمد علیزاده: خواننده، فرهاد توکلی فارسانی: سازنده تیتراژ.
 

 

بازدید : 265 پنجشنبه 06 خرداد 1395 نظرات (0)

 

 

پوریا پورسرخ، بازیگر جوان و محبوب تلویزیون و سینما، پس از این همه سال بازیگری و حضور در نقش‌های مختلف هنوز ازسوی خیلی‌ها با نقش رضای فیلم «روز سوم» شناخته می‌شود؛ نقشی سخت و نفسگیر که با بازی خوب او ماندگار شد و این بازیگر را نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر هم کرد.

تصویر مردم هنوز با رضای خرمشهر مرا می‌شناسند

رضا در «روز سوم»، رزمنده جوانی بود که دوشادوش دیگر خرمشهری‌ها در برابر هجوم نیروهای بعثی عراق مقاومت می‌کرد تا از سقوط شهر جلوگیری کند، اما او در عین حال باید از خواهرش سمیره هم محافظت می‌کرد که پایش شکسته بود و امکان راه رفتن و گریختن از مهلکه نداشت. یادآوری بازی همدلی‌برانگیز پورسرخ به نقش برادری که روی خواهر و وطنش غیرت دارد، کار سختی نیست و نیاز به حافظه چندانی ندارد.

به بهانه روز بزرگ آزادسازی خرمشهر گفت‌وگویی با این بازیگر خوش‌اخلاق و بامرام انجام داده‌ایم که می‌خوانید. پورسرخ این روزها مشغول بازی در سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار است که برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده می‌شود.

***

چند فیلم دفاع مقدسی در کارنامه دارید که «روز سوم» شاخص‌ترین آنهاست و هنوز هم خیلی‌ها شما را با نقش رضا می‌شناسند. درباره بازی در این نقش چه حس و حالی دارید؟

یادم می‌آید پس از بازی در «روز سوم»‌ نقش رضا را بهترین نقش کارنامه خودم می‌دانستم و همیشه در مصاحبه‌ها به آن اشاره می‌کردم. متاسفانه یا خوشبختانه‌اش را نمی‌دانم، اما این حس تا امروز ادامه دارد و هیچ نقشی را به اندازه این نقش دوست ندارم و بعید هم می‌دانم هیچ نقشی بتواند جای رضای روز سوم را در قلب من بگیرد. جالب اینجاست بسیاری از مردمی که مرا در خیابان می‌بینند هم همین حس را دارند و هنوز و پس از این همه سال درباره این نقش با من صحبت می‌کنند. واقعا نقش رضا حس خیلی خوبی به من می‌داد و از این بابت خوشحالم.

موقع بازی در «روز سوم»، به موفقیت نقش و فیلم ایمان داشتید؟

اگر حمل بر غرور و خودستایی نباشد‌ من به عنوان یکی از اعضای گروه وقتی می‌دیدم که چه انرژی ای برای ساخت این فیلم گذاشته می‌شود، انتظار موفقیت فیلم را داشتم و مطمئن بودم نمره قبولی را نزد مردم می‌گیرد که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

لوکیشن فیلم خرمشهر بود؟

خرمشهر و آبادان.

پس از بازی در این فیلم، باز هم به خرمشهر برگشتید؟

بارها. آخرین بار هم برای بازی در سریال «کیمیا» به خرمشهر برگشتم. جالب اینجاست اولین کاری هم که بلافاصله پس از نشستن پرواز انجام دادم این بود که چمدانم را داخل هتل گذاشتم و بدون این‌که حتی دوش‌بگیرم، مستقیم سراغ کوی بهروز، یکی از لوکیشن‌های اصلی «روز سوم» رفتم. آنجا برایم حکم یک میعادگاه را داشت. حس خیلی جالبی داشتم و اتفاقا عکسی هم گرفتم و در صفحه اینستاگرامم گذاشتم.

وقتی برگشتید خرمشهر از لحاظ آبادانی و سازندگی، پیشرفتی کرده بود؟

راستش همان حرف‌هایی که سال ساخت «روز سوم» درباره وضعیت خرمشهر زدم را می‌توانم امروز دوباره تکرار کنم و عملا هیچ اتفاق مثبتی برای این شهر نیفتاده است. همیشه هم همین روزها همه می‌گویند چقدر خوب است که به مردم این منطقه برسیم و همه اظهار تاسف می‌کنند که چرا وضع مردمی که نفت کشور را تامین می‌کنند، باید این‌طوری باشد، اما بعد از این روزها همه چیز همان‌طور به وضع سابق باقی می‌ماند. درواقع الان نه‌تنها وضع مردم بهتر نشده، بلکه مشکلات دیگری مثل گرد و خاک و آلودگی هوا هم به آن اضافه شده است. به عبارت دیگر تنها تغییر خرمشهر این روزها با سال‌های گذشته این است که کم‌محلی و بی‌اعتنایی مسئولان به آن بیشتر شده است.

ضمن این‌که سینما هم اعتنای چندانی به خرمشهر، مقاومت مردم این خطه در سال‌های جنگ و حماسه آزادسازی نمی‌کند. چرا؟

فکر کنم آدم‌های صاحب‌نظرتری از من هستند که درباره حوزه فرهنگی نظر بدهند، با این حال به نظرم کم و بیش کارهایی دراین مورد ساخته می‌شود. اما معتقدم مشکل آدم‌هایی که از جنگ لطمه خورده‌اند، سینما و این مساله نیست که چه فیلم‌هایی درباره آنها ساخته می‌شود، بلکه آنها نیاز به امنیت و آسایش اجتماعی دارند و باید جانبازان و خانواده‌های عزیز شهدا و باقی‌مانده از جنگ، موردتوجه و حمایت قرار بگیرند.

جمله پایانی را هم از زبان پوریا پورسرخ خطاب به امثال رضا (در روز سوم) بگویید که آسایش و امنیت امروزمان را مدیون آنها هستیم.

به نوبه خودم از آنها عذر می‌خواهم که از عزیزترین چیزشان که جانشان بود‌ برای نجات آب و خاکشان گذشتند، اما ما از چرک کف دست که پول باشد، نمی‌گذریم و به لحاظ مالی هم هیچ کمکی به آبادان خرمشهر و دیگر مناطق جنگی نمی‌کنیم.

علی رستگار - فرهنگ و هنر

بازدید : 204 سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

باشگاه خبرنگاران جوان: حجت‌الله ایوبی در خصوص جدیدترین وضعیت فیلم سینمایی «رستاخیز» گفت: خوشبختانه به نقاط خوبی در مورد روشن شدن تکلیف این فیلم رسیدیم و با این وصف این فیلم به زودی اکران می‌شود.

وی افزود: در این راستا حمایت علما و‌ روحانیون ‌و صبر و‌ پشتکار احمدرضا درویش بسیار به این نتیجه کمک کرد. ان‌شاءالله این فیلم به زودی اکران خواهد شد.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش است که به ماجرای حادثه عاشورا و قیام امام حسین (ع) می‌پردازد. این فیلم چند سالی است که اکران آن در هاله ابهام قرار گرفته است. علت این امر تاکید بر قراردادن هاله نورانی بر چهره حضرات معصومین در این فیلم سینمایی است.

با توجه به گفته‌های رئیس سازمان سینمایی احتمال اعمال این تغییرات قوت گرفته و حمایت علما و صبر احمدرضا درویش، زمینه اکران این فیلم سینمایی را فراهم آورده است.

بازدید : 213 یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

نعمت چگینی تهیه کننده سریال «برادر»‌ در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: ضبط «برادر»‌ به مرز 70 درصد رسیده است و صداگذاری و تدوین به صورت همزمان انجام می‌شود.وی ادامه داد:‌تمامی لوکیشن‌ها در محدوده غرب تهران هستند و گروه بزودی راهی شهر شمال می‌شوند. همچنین اینروزها گروه تولید در لوکیشن‌هایی چون:‌شهرک چشمه،دهکده المپیک،خیابان‌های غرب تهران و بازار مشغول تصویربرداری هستند.

خبرگزاری فارس: چگینی: هفتاد درصد از «برادر» مقابل دوربین رفت/محمد علیزاده انتخاب اولمان بوداین تهیه کننده درباره حضور محمد علیزاده به عنوان خواننده تیتراژ پایانی این سریال نیز بیان داشت:‌از ابتدا گزینه اولمان محمد علیزاده بود و با توجه به جنس صدا و تعداد مخاطبینی که دارد،بهترین انتخابمان بود.

 

 

 

 

بازدید : 302 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (2)

 

هواداران پوریاپورسرخ

در کنار یکتای عشق ... می خواهم از این طریق به تمام بچه های سندرم داون بگیم که عاشق تک تکشونیم و نمیذاریم تو اجتماع طرد بشن ... از اینجا برای حضورشون در جامعه خیرمقدم میگیم ...از طرفی سریال «برادر »به ازای هر هزار لایک مبلغی رو به کانون خیریه سندروم داون ایران کمک می کنه ...ببینم چه می کنید.

 #بدونیدمیتونید

هواداران پوریاپورسرخ

بازدید : 263 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

 

افشار «برادر» را به شمال می‌برد +تصاویر

سریال برادر

سریال برادر

سریال برادر

سریال "برادر" در ۳۰ قسمت به کارگردانی جواد افشار، تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و به نویسندگی آرش قادری جمعه، ۳۰ بهمن‌ماه در تهران کلید خورد. این مجموعه قرار است در ماه مبارک رمضان ۹۵ از شبکه دو سیما پخش شود.

 

بازدید : 189 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (0)
سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی نعمت چگینی که برای پخش در ماه رمضان امسال تولید می‌شود،این روزها در لوکیشنی واقع در بازار و دهکده المپیک پیگیری می‌شود.
آفتاب :سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی نعمت چگینی پس از ضبط در لوکیشن‌های بازار و دهکده المپیک، راهی شمال کشور خواهد شد.

به گزارش فارس، گروه تولید طی روزهای آینده تهران را به مقصد شمال ترک خواهند کرد.همچنین با بازیگران گیلکی نیز درباره حضور در این سریال مذاکراتی انجام شده است.
 
افشار «برادر» را به شمال می‌برد +تصاویر
 

تیتراژ پایانی سریال «برادر» را احسان خواجه امیری می‌خواند و روزهای گذشته حسین یاری جایگزین کامبیز دیرباز در این سریال شد.
 
افشار «برادر» را به شمال می‌برد +تصاویر
 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، ضد واردات قاچاق برنج های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که...
 
افشار «برادر» را به شمال می‌برد +تصاویر

سریال «برادر» به تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و نویسندگی آرش قادری برای پخش در ماه رمضان شبکه دو سیما تولید می‌شود.بازیگرانی چون حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، مجید واشقانی، کاوه خداشناس، محمد رسول صفری، قدرت الله صالحی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، بهنام قربانی، مژگان بیات، علیرضا درویش زاده، امیر منصور فلاح، حسین پارسا، افسانه تهرانچی، سمیرا مهدوی شکیبا، مهرداد ایل بیگی، زهرا فراهانی تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است.

 

پ ن :

احسان خواجه امیری خواننده پاپ کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص خبرهای منتشر شده از خواندن تیتراژ سریال رمضانی "برادر" و همکاری با جواد افشار گفت: خبرهایی در این خصوص منتشر شده است اما باید بگویم که هنوز مشخص نیست که بخواهم تیتراژ سریال "برادر" را بخوانم.

وی خاطر نشان کرد: همچنان در حال مذاکره با عوامل مجموعه "برادر" هستم اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام اما خبر قطعی در خصوص اینکه تیتراژ این مجموعه را خواهم خواند یا نه را در اختیار رسانه خواهم گذاشت.
بازدید : 207 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (0)

هواداران پوریاپورسرخ

 

          شـــــر نـــــــــــــگـــــــــــــو

                        شـــــــر نــــــشــــــنـــــــــــــو

                                        شـــــــــر نـــــــبـــــــــیــــــــن !

 

عکاس : احسان مهدی زاده

    

بازدید : 125 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

 

فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» در مرحله فنی قرار دارد و بزودی آماده نمایش می شود.
به گزارش بانی فیلم، تدوین فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی مجتبی متولی به تازگی به پایان رسیده و فیلم هم اکنون مراحل صداگذاری خود را طی می کند. تدوین توسط شاهین یاراحمدی انجام شده و حسین ابوالصدق نیز صداگذاری را این روزها برعهده دارد. ساخت موسیقی نیز بزودی با انتخاب آهنگساز آغاز خواهد شد. براساس برنامه ریزی ها ساخته جدید گودرزی تا ماه آینده آماده نمایش شده و برای اکران آن تصمیم گیری خواهد شد.

 

ثبت با سند برابر است


فیلمبرداری این فیلم از اواسط بهمن سال گذشته در تهران آغاز شد و تا ۲۴ اسفند نیز به طول انجامید.
امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، علی مسعودی، محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، سپند امیرسلیمانی، مهران رجبی، یزدان فتوحی، مجید شهریاری، اردشیر کاظمی، عباس محمدی، جواد زیتونی، فرج گل سفیدی، فاطمه شکری، همراه با هنرمند خردسال آرشا چاوشی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
در خلاصه داستان «ثبت با سند برابر است» با مضمونی کمدی آمده: همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپ رو کردن تو گل! اونا شدن غزال تیزپا، من شدم شیر، بی یال… .
سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: سرمایه گذار: رضا چاوشی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، نویسندگان: بهمن گودرزی، یزدان فتوحی، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، طراح صحنه: رضا سلیمانی، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح گریم: شهرام خلج، مدیر تولید: مهرداد متولی، منشی صحنه: بهناز تاجیک، مدیر تدارکات: محمدعلی محمدی، عکاس: صبا سیاه پوش .

بازدید : 207 یکشنبه 25 بهمن 1394 نظرات (0)

 

پوریاپورسرخ عزیز در  دیددرشب

پوریا پورسرخ بیست یکمین میهمان دید در شب - پخش اختصاصی از آپارات

 

برای مشاهده و دانلود ویدئو ، لطفا روی عکس زیر کلیک کنید.

 

بازدید : 216 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)
در گفت‌وگوی جام‌جم با منتقدان مطرح شد
 
نمره قبولی به «کیمیا»

جواد افشار و «کیمیایش» حالا یک پای ثابت شب‌های خانه‌های ایرانی شده‌اند و بینندگانی از هر قشر و سن پای گیرنده‌های خود می‌نشینند برای هوش و گوش سپردن به سریال او و دل دادن به اتفاقات و ماجراهای آن. کیمیا به‌عنوان یکی از بلندترین سریال‌های تاریخ تلویزیون که قسمت‌هایش عدد صد را هم پشت سر می‌گذارد، توانسته ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند و بخش ثابتی از اوقات فراغت آنها را به خود اختصاص دهد. به طوری که براساس یافته‌های مرکز سنجش افکار صداوسیما 60 درصد پایتخت‌نشینان کیمیا را برای تماشا انتخاب می‌کنند. بازخوردهای توجه مخاطبان به این مجموعه نمایشی طویل را می‌توان در سطح جامعه و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هم به وفور مشاهده کرد. سیر زندگی قهرمان این سریال، کیمیا، و بازتاب گذران عمرش از نوجوانی تا میانسالی و پیشامدها و اتفاقات رخداده در این مسیر آن‌قدر جذاب و گیرا بوده که توانسته تماشاگرانی را در بلندمدت جذب کرده و یکسره با خود همراه سازد.

 

سریال کیمیا از مزیت یک فاکتور اساسی دیگر نیز در جذب مخاطب برخوردار است و آن‌هم حضور بازیگران مجرب، توانمند و محبوب است؛ از آزیتا حاجیان، نیکی کریمی و رضا کیانیان باتجربه و کارکشته گرفته تا مهراوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ و مهدی پاکدل جوان و محبوب. همه اینها دست به دست هم داده است تا سریال کیمیا یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های نمایشی یک دهه اخیر باشد.

سریال در روایت‌ها درجا نمی‌زند

سریال جواد افشار نه‌تنها در میان مخاطبان عام که در بین کارشناسان و منتقدان هم طرفدارانی برای خود دست و پا کرده است. طهماسب صلح‌جو از جمله این منتقدان و نویسندگان است. صلح‌‌جو کیمیا را یک اثر نمایشی جذاب دانست و تاکید کرد که از روز اول تا به امروز با علاقه آن را دنبال کرده است.

رئیس پیشین انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به جام‌جم می‌گوید: سریال کیمیا ماجراهای گوناگون و متنوعی را در دل قصه خود جای داده است و در روایت‌ها درجا نمی‌زند و به فضاهای جدید ورود می‌کند. در هر قسمت این سریال اتفاق‌های جدید رخ می‌دهد. روایت دراماتیک در سریال بخوبی شکل گرفته است و درگیری‌ها و بگومگو‌های میان شخصیت‌ها سبب‌ساز رخدادهای تازه‌ای در هر قسمت می‌شود. شخصیت‌ پردازی‌های مقبول و مناسب هم باعث شده است که یک درام جذاب شکل بگیرد.

جنبه تمثیلی و استعاری شخصیت کیمیا

صلح‌جو درباره شخصیت کیمیا هم تصریح می‌کند: کیمیا غیر از این‌که یک شخصیت مستقل دراماتیک است، جنبه تمثیلی و استعاری هم دارد. اصولا همه بازیگران سریال به فراخور شخصیتی که دارند بخوبی از پس نقش‌هایشان برآمده‌اند و با نقش ارتباط برقرار کرده‌اند. در مجموع تیم بازیگری این سریال در نقش‌‌آفرینی موفق بوده‌ است.

این منتقد درخصوص کارگردانی جواد افشار هم تاکید می‌کند: کار افشار در مجموع قابل قبول است؛ اوج توانایی او بخصوص در فصلی که به دفاع مردم خرمشهر از شهرشان پرداخته است، نمایان می‌شود. جنگ و درگیری‌های این سریال شبیه فیلم‌های جنگی آمریکایی از آب درنیامده و تماشاگر احساس می‌کند شاهد یک کارزار ایرانی در فضایی بومی است.صلح‌جو چهره‌پردازی شخصیت کیمیا را یکی از نقاط ضعف این سریال برشمرده و اضافه می‌کند: چهره مهراوه شریفی‌نیا متناسب با بالا رفتن سن کیمیا گریم نشده است. از طرفی عوض شدن بازیگر نقش «مهتاب» و پیر شدن یکباره و عجیب او در قیاس با کیمیا به باورپذیری این شخصیت آسیب می‌رساند.

طویل و جذاب اما دشوار

علی خودسیانی نیز ساخت سریالی به ابعاد و وسعت کیمیا را فرآیندی سخت و دشوار دانسته و می‌گوید: تهیه و تولید چنین سریالی کار سختی است که جواد افشار و محمدرضا شفیعی در مقام کارگردان و تهیه‌کننده بخوبی از عهده آن برآمده‌اند. جمع کردن و بازی گرفتن از این همه هنرپیشه خوب و اسم و رسم‌دار و هدایت کردن‌شان واقعا دشوار و انرژی‌بر است. با این حال، فیلمنامه سریال از ضعف‌هایی رنج می‌برد که بیشتر به شخصیت‌پردازی‌ها بازمی‌گردد. این منتقد و فیلمنامه‌نویس ادامه می‌دهد: بعضی از روایات فیلمنامه در فاز سوم سریال چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. برای مثال، برخی از روابطی که میان کیمیا و همسر سابقش و فرزندانش برقرار است، ملموس و باورپذیر نیست. می‌توان گفت چکیده تمام سریال‌ها و فیلم‌هایی که تا به امروز درخصوص انقلاب و دفاع مقدس ساخته شده در سریال کیمیا آمده و این مجموعه به نوعی یک کلاژ از آثار نمایشی در این زمینه است. با این حال ساخت چنین کار طویلی که برای تماشاگر هم جذاب است،بی‌شک فرآیندی دشوار و زمانبر به نظر می‌رسد.

یکی از سریال‌های موفق سال‌های اخیر

خودسیانی با تاکید بر این‌که کیمیا یکی از سریال‌های به نسبت موفق سال‌های اخیر تلویزیون بوده است، خاطرنشان می‌کند: کارگردان این سریال در هدایت بازیگران تقریبا موفق بوده است. بازی بازیگران و بخصوص مهراوه‌شریفی‌نیا هم راضی‌کننده به نظر می‌رسد. وی اضافه می‌کند: بازی مهراوه شریفی‌نیا در فاز سوم بخصوص از این بابت که اصلا گریم روی چهره‌اش پذیرفته نیست، به قوت فازهای یک و دو از آب درنیامده است. عجیب است که گذر زمان بر چهره و ظاهر او فقط با یک عینک نشان داده شده و از مرحله چهره‌پردازی این‌قدر سطحی عبور کرده‌اند. البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که برای یک بازیگر سخت است که به شکل مستمر به مدت یک سال و نیم در اختیار یک پروژه نمایشی باشد و این حجم از دیالوگ را حفظ کند. ناجوانمردانه است که در کنار گود بنشینیم و از این سریال انتقاد کنیم. جمع کردن این همه بازیگر اسم و رسم‌دار در یک اثر نمایشی کار بسیار دشواری است. ای کاش به فیلمنامه این سریال هم توجه بیشتری می‌شد تا نتیجه نهایی از آنچه که هست جذاب‌تر به نظر می‌آمد.

کیمیای اقبال مخاطب

محمدرضا زائری: سیمای جمهوری اسلامی در هفته‌هایی که گذشت یکی از موفق‌ترین تجربه‌های سال‌های اخیر خود را به مخاطبان عرضه کرد. تولید و پخش مجموعه تلویزیونی «کیمیا» جلوه‌ای از ایفای نقش صداوسیما به عنوان دانشگاهی سراسری و فراگیر است که مهم‌ترین مضامین آموزشی را از خلال سرگرمی و تفریح در اوقات فراغت به مخاطب منتقل کرده است. مخاطبانی با گرایش‌ها و سلیقه‌های مختلف و متفاوت و گاه با فاصله فراوان از فضای انقلابی و مذهبی با این مجموعه همراه شده‌اند و آن را دنبال می‌کنند.

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند...

سعید حدادیان: مدتی است که مجموعه پرطرفدار «کیمیا» شب‌های گرم خانواده‌های ایرانی را گرم‌تر می‌کند. بازخوانی خاطره‌ها که خود موجب به وجد آمدن نسل‌های جدید برای پرسش و به شوق آمدن نسل‌های قبل برای پاسخ و شرح بیشتر می‌شود از یک سو و تجمع حوادث و فراوانی بازیگران بسیار خوب از سوی دیگر موجب سرافرازی هر چه بیشتر این مجموعه شده است.

دیدن بسیاری از صحنه‌های این مجموعه بویژه آنچه مربوط به خرمشهر عزیز می‌شود، دل هر ایرانی خداپرست را لرزاند.

 

 

بازدید : 289 یکشنبه 27 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود ردایی - تهیه‌کننده سریال نوروزی «بیمار استاندارد» - حضور شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا در این سریال قطعی شد.

ردایی با اشاره به نگارش بیش از نیمی از فیلمنامه «بیمار استاندارد» توسط بهرام توکلی و آغاز پیش تولید کار گفت: لوکیشن‌ها انتخاب و نهایی شدند که همه در تهران از جمله محله‌های انقلاب، پیروزی، بلوار ارتش و ... قرار دارند. عوامل پشت دوربین قطعی شده و از بازیگران بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود و اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح الله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا قرار داد بسته شده است. با بازیگران دیگری نیز در حال گفتگو هستیم که با اتمام فیلمنامه در اوایل بهمن ماه کلید بزنیم.

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین شرح است:

فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر تولید)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین تولید)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر( دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

سریال «بیمار استاندارد» درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیلکرده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده است.

سریال «بیمار استاندارد» به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز 95 در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می شود.

بازدید : 322 پنجشنبه 24 دی 1394 نظرات (1)

هواداران پوریاپورسرخ

 

امشب تو رستوران این دوتا دختر کوچولوی زیبا اومدن با من عکس بگیرن که دیدم ژست این کوچولو ها از دست دادنی نیست ...  با گوشی خودم منم باهاشون عکس گرفتم که  پز بدم .

 منبع : https://www.instagram.com/pouriapoursorkh/

بازدید : 403 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

جواد افشار خبر داد:

آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی "کیمیا" قبل از آغاز دهه فجر روی آنتن می رود.
 
 

هواداران پوریاپورسرخ

جواد افشار که این روزها سریال «کیمیا» به کارگردانی وی از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود گفت: خوشبختانه همراهی مردم با مجموعه «کیمیا» به خوبی ادامه دارد و واکنش های رضایت بخشی از بیننده می بینیم. تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی مدتی پیش به پایان رسیده و ما با تدوین تقریبا همزمان و شبانه روزی، گام به گام قسمت های تازه را با مردم همراه می شویم. تا کنون بخش اعظمی از این سریال پخش شده و «کیمیا» با شروع دهه فجر از آنتن تلویزیون خداحافظی می کند.

 

منبع عکس : https://www.instagram.com/mhhendi/

بازدید : 198 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (2)

                             هواداران پوریاپورسرخ                                                                                                                       

هواداران پوریاپورسرخ     هواداران پوریاپورسرخ

 

منبع: http://fsm10.blogfa.com/

ممنون از فاطمه عزیز

بازدید : 358 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)
 
انتقادات وارد شده به «کیمیا» قابل احترام است، اما برای ساخت سریالی بی‌نقص در چنین ژانری مستلزم صرف چهار سال زمان است.
 
 
پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص مجموعه تلویزیونی «کیمیا» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: مجموعه تلویزیونی «کیمیا» یکی از آثار درخشان است که به خوبی مقاطع مختلف تاریخ معاصر را به تصویر کشیده و توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند. وی افزود: با وجود اینکه «کیمیا» با حاشیه‌هایی از سوی مخاطبان و خبرگزاری‌هایی روبرو شده اما این نکته حائز اهمیت است که سال‌ها از انقلاب و فضاهای موجود آن روز می‌گذرد و بسیاری از بافت‌های شهری تغییر کرده است و این نکته سنجی‌های بی‌موردی که برخی از مخاطبان از سریال می‌کنند نیازمند چهار سال زمان برای ساخت اینگونه ژانرها است.
وی در خصوص زحمات و سختی‌های گروه طراح صحنه و کارگردانی کار اظهار داشت: تمام عوامل این مجموعه برای ترسیم و ایجاد فضاهایی قابل باور برای مخاطبان، بسیار تلاش کردند و اگر هم در برخی از صحنه‌ها شاهد نقاط ضعفی هستیم تنها به دلیل سختی کار و تغییر شرایط محیطی آن دوران در زمان حال است اما در نهایت تمامی نظرات مخاطبان قابل احترام است. پورسرخ در مورد نحوه بازی و فضای متفاوتی که در آن به ایفای نقش پرداخته، تصریح کرد: شخصیت "آرش" که من در این مجموعه تلویزیونی بازی کردم از دشواری‌های خاصی برخوردار نبود و تنها سعی من برای به تصویر کشیدن تفکرات و اعتقادات خاص این نقش بود، چون مخاطب در ابتدا تصورش از این کارکتر، یک فرد به ذات با روحیات غربی و ضد انقلاب است و من تلاش کردم تا بر روی این تفکرات خط بطلان بکشم.
وی در خصوص فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی عنون کرد: فیلمنامه رکن اصلی یک پروژه است که خوشبختانه «کیمیا» از یک فیلمنامه منسجم و کامل برخوردار بود و هیچ یک از بازیگران برای فهمیدن نقش‌هایشان به مشکلی برنخورند و در کنار تمام این‌ها نویسنده کار تعامل بسیار خوبی با گروه داشت و اگر به مشکلی برمی‌خوردیم به درستی ما را راهنمایی می‌کرد. وی خاطرنشان کرد: در طی این دو سال در کنار تمام بازیگران و عوامل پشت صحنه زندگی کردم و خاطرات نابی از این همکاری برایم ثبت شد.
بازدید : 231 دوشنبه 30 آذر 1394 نظرات (0)

برنامه شب یلدا 94 شبکه سه + مهمانان

ویژه برنامه شب یلدا با عنوان ” شب نشینی ” به طور زنده دوشنبه ۳۰ آذر ماه ۹۴ از ساعت ۸ الی تا ۱۱:۳۰ شب از شبکه سه سیما پخش میگردد.

در این برنامه هنرمندان, ورزشکاران و خوانندگان مهمانان بخش های مختلفش می باشند

پرویز خان پور حسینی و خانم شهلا ریاحی و جناب جمشید مشایخی . پژمان بازغی و لاله اسکندری و گلاره عباسی و پوریا پور سرخ وبهنوش بختیاری. محمدرضا خان طالقانی و سید محمد موسوی تا برانکو ایوانکوییچ. مهدی یراحی و مازیار فلاحی .علی جان زندوکیلی برخی از هنرمندان دیگر … به تهیه کنندگی محمدحسین رضوی

اجرای این برنامه بر عهده احسان کرمی می باشد.

 

پ ن :دوستان عزیز و نازنینم و همراهان همیشگی ومهربون وبلاگ یلداتون مبارک. امیدوارم یک شب دوست داشتنی و گرم رو پیش رو داشته باشید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 2,943
  • بازدید کلی : 166,293
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ