loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 302 چهارشنبه 08 اردیبهشت 1395 نظرات (2)

 

هواداران پوریاپورسرخ

در کنار یکتای عشق ... می خواهم از این طریق به تمام بچه های سندرم داون بگیم که عاشق تک تکشونیم و نمیذاریم تو اجتماع طرد بشن ... از اینجا برای حضورشون در جامعه خیرمقدم میگیم ...از طرفی سریال «برادر »به ازای هر هزار لایک مبلغی رو به کانون خیریه سندروم داون ایران کمک می کنه ...ببینم چه می کنید.

 #بدونیدمیتونید

هواداران پوریاپورسرخ

بازدید : 263 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

 

افشار «برادر» را به شمال می‌برد +تصاویر

سریال برادر

سریال برادر

سریال برادر

سریال "برادر" در ۳۰ قسمت به کارگردانی جواد افشار، تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و به نویسندگی آرش قادری جمعه، ۳۰ بهمن‌ماه در تهران کلید خورد. این مجموعه قرار است در ماه مبارک رمضان ۹۵ از شبکه دو سیما پخش شود.

 

بازدید : 189 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (0)
سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی نعمت چگینی که برای پخش در ماه رمضان امسال تولید می‌شود،این روزها در لوکیشنی واقع در بازار و دهکده المپیک پیگیری می‌شود.
آفتاب :سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی نعمت چگینی پس از ضبط در لوکیشن‌های بازار و دهکده المپیک، راهی شمال کشور خواهد شد.

به گزارش فارس، گروه تولید طی روزهای آینده تهران را به مقصد شمال ترک خواهند کرد.همچنین با بازیگران گیلکی نیز درباره حضور در این سریال مذاکراتی انجام شده است.
 
افشار «برادر» را به شمال می‌برد +تصاویر
 

تیتراژ پایانی سریال «برادر» را احسان خواجه امیری می‌خواند و روزهای گذشته حسین یاری جایگزین کامبیز دیرباز در این سریال شد.
 
افشار «برادر» را به شمال می‌برد +تصاویر
 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، ضد واردات قاچاق برنج های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که...
 
افشار «برادر» را به شمال می‌برد +تصاویر

سریال «برادر» به تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و نویسندگی آرش قادری برای پخش در ماه رمضان شبکه دو سیما تولید می‌شود.بازیگرانی چون حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، مجید واشقانی، کاوه خداشناس، محمد رسول صفری، قدرت الله صالحی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، بهنام قربانی، مژگان بیات، علیرضا درویش زاده، امیر منصور فلاح، حسین پارسا، افسانه تهرانچی، سمیرا مهدوی شکیبا، مهرداد ایل بیگی، زهرا فراهانی تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است.

 

پ ن :

احسان خواجه امیری خواننده پاپ کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص خبرهای منتشر شده از خواندن تیتراژ سریال رمضانی "برادر" و همکاری با جواد افشار گفت: خبرهایی در این خصوص منتشر شده است اما باید بگویم که هنوز مشخص نیست که بخواهم تیتراژ سریال "برادر" را بخوانم.

وی خاطر نشان کرد: همچنان در حال مذاکره با عوامل مجموعه "برادر" هستم اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام اما خبر قطعی در خصوص اینکه تیتراژ این مجموعه را خواهم خواند یا نه را در اختیار رسانه خواهم گذاشت.
بازدید : 207 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (0)

هواداران پوریاپورسرخ

 

          شـــــر نـــــــــــــگـــــــــــــو

                        شـــــــر نــــــشــــــنـــــــــــــو

                                        شـــــــــر نـــــــبـــــــــیــــــــن !

 

عکاس : احسان مهدی زاده

    

بازدید : 124 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

 

فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» در مرحله فنی قرار دارد و بزودی آماده نمایش می شود.
به گزارش بانی فیلم، تدوین فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی مجتبی متولی به تازگی به پایان رسیده و فیلم هم اکنون مراحل صداگذاری خود را طی می کند. تدوین توسط شاهین یاراحمدی انجام شده و حسین ابوالصدق نیز صداگذاری را این روزها برعهده دارد. ساخت موسیقی نیز بزودی با انتخاب آهنگساز آغاز خواهد شد. براساس برنامه ریزی ها ساخته جدید گودرزی تا ماه آینده آماده نمایش شده و برای اکران آن تصمیم گیری خواهد شد.

 

ثبت با سند برابر است


فیلمبرداری این فیلم از اواسط بهمن سال گذشته در تهران آغاز شد و تا ۲۴ اسفند نیز به طول انجامید.
امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، علی مسعودی، محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، سپند امیرسلیمانی، مهران رجبی، یزدان فتوحی، مجید شهریاری، اردشیر کاظمی، عباس محمدی، جواد زیتونی، فرج گل سفیدی، فاطمه شکری، همراه با هنرمند خردسال آرشا چاوشی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
در خلاصه داستان «ثبت با سند برابر است» با مضمونی کمدی آمده: همیشه تو زندگیم دنبال یه پاس طلایی بودم ولی بهم پاس که ندادن هیچ، خودشون توپ رو کردن تو گل! اونا شدن غزال تیزپا، من شدم شیر، بی یال… .
سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: سرمایه گذار: رضا چاوشی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، نویسندگان: بهمن گودرزی، یزدان فتوحی، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، طراح صحنه: رضا سلیمانی، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح گریم: شهرام خلج، مدیر تولید: مهرداد متولی، منشی صحنه: بهناز تاجیک، مدیر تدارکات: محمدعلی محمدی، عکاس: صبا سیاه پوش .

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 2,855
  • بازدید کلی : 166,205
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ