loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 533 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (2)

 

پوریاپورسرخ عزیز در نشست خبری سریال کیمیا گفت :

آنچه برای من در ایفای رل آرش اهمیت داشت نشان دادن تفکر و شخصیتش بود.من خیلی به این که تفکر آدم ها باعث خوب بودن یا بد بودنشان می شود موافق نیستم و خواستم این را در بازی هم نشان دهم.

مثل هرکار دیگری بر حسب شرایط ضعف ها وجود دارد و اجتناب ناپذیر است اما همین که کار دیده می شود به نظر من خوب است.

فیلمنامه به قدری خوب نوشته شده بود که به نظر من هرکس نقش آرش را بازی می کرد خوب در می آمد.

پوریا پورسرخ گفت :نقشم را خیلی دوست دارم و روی آن تعصب دارم . این کار جزو پروژه هایی بود که در خاطرم می ماند و به کارگردان هم گفتم که امیدوارم بازهم سریال های طولانی از این جنس ساخته شود.

وی افزود تنها می خواهم یک نکته را خارج از بحث کیمیا اضافه کنم . در حال حاضر بازیگران قابل و ارزشمند بسیاری هستند که مدت هاست بیکارند وفعالیت و پیشنهادی ندارند.کاش همین قدر که به مسائل دیگر رسیدگی می شود این موضوع هم در صدر توجهات قرار بگیرد تا بازیگران مجبور نباشند از حرفه خود جدا شوند یا از ایران بروند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط rahil در تاریخ 1394/11/01 و 10:46 دقیقه ارسال شده است

با سلام همه بازیگران سریال کیمیا خیلی خوب از عهده ی نقششان برآمدند و بسیار خرسندم که بالاخره یک سریال خوب ایرانی حایگزین سریالهای کره ای گردیده است در کنار همه عزیزانی که در سریال ایفای نقش کردند ، پوریا پورسرخ و مهراوه شریفی نیا خیلی خیلی خوب بودند .ممنون بازم سریالهای از این دست ساخته شود .
پاسخ : سلام راحیل جان
خوش اومدی به وبلاگ هواداران
موفق باشی

این نظر توسط ترمه در تاریخ 1394/09/29 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم
من از طرفداران پوریا هستم
بازیش فوق العاده ست
تیپ وچهره ش هم عالی
شخصیت پاک ومتواضعی هم داره وخیلی هم محجوبه وبی حاشیه



پاسخ : سلام عزیزدلم
خیلیی خوش آمدی به وبلاگ من
ومرسییی از کامنتت
ولی انصافا همون یه سکانس توانایی بسیار زیاد ایشون در این حرفه رو نشون می داد.
پاسخ : عزیزم با اجازت یه کم از کامنتت رو پاک کردم شرمنده
پاسخ : اینم اضافه کنم که بر منکرش لعنت D :


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 2,888
  • بازدید کلی : 166,238
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ