loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 355 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (1)
سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم ماجرای خانواده ای را روایت میکند که تصمیم گرفته اند از علی آباد به تهران کوچ کنند ودر هگام ورود به تهران دچار مشکلاتی می شوند.این مجموعه تلویزیونی در ایام نوروز سال ۱۳۹۱ از شبکه ی یک سیما پخش شد ومورد استقبال عموم قرار گرفت .پوریا پورسرخ در نقش یک نویسنده در قسمت نهم این سریال به ایفای نقش پرداخته است. 
 

پايتخت

 

دانلود قسمت نهم سریال پایتخت با حضور پوریاپورسرخ عزیز:

http://s1.picofile.com/file/7786700214/download_icon_Taktemp_10_.gif

برای دیدن عکس های این سریال لطفا به ادامه مطلب بروید.

بازدید : 171 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)
 

بازگشت اهالی "سربازها ایستاده می‌میرند" از عراق به ایران
فیلمبرداری "سربازها ایستاده می‌میرند" به کارگردانی شهرام مسلخی در کردستان عراق به پایان رسید و گروه برای ادامه کار به تهران آمدند.

یوسف صمدزاده تهیه‌کننده سینما با بیان این که گروه فیلمبرداری به تازگی از کردستان عراق به تهران بازگشته‌اند، گفت: با توجه به داستان "سربازها ایستاده می‌میرند" مجبور به حضور در کردستان عراق بودیم که فیلمبرداری در این منطقه 20 روز به طول انجامید. با پایان یافتن سکانس های کردستان، گروه فیلمبرداری به تهران آمده و از امروز فیلمبرداری سکانس های مربوط به تهران آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: تنها 15 روز از فیلمبرداری "سربازها ایستاده می میرند" باقی مانده که از میان بازیگران این فیلم سینمایی سروش صحت و یکی از بازیگران کردستان عراق در این فاصله جلوی دوربین خواهند رفت.

صمدزاده در پاسخ به این پرسش که آیا بازیگر دیگری نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه خواهد شد، توضیح داد: به دنبال انتخاب یک بازیگر زن برای یکی از نقش های این فیلم هستیم، هرچند سکانس های حضور بازیگر نقش زن در این فیلم بسیار کم است، اما ترجیح می دهیم که از یک بازیگر چهره استفاده کنیم، البته این روزها دستمزد بازیگران بسیار بالا رفته و هنوز با بازیگر مورد نظر به توافق نرسیده ایم.

وی در پایان بیان کرد: متاسفانه برخی از رسانه نام این فیلم سینمایی را با نام "سروها ایستاده می میرند" منتشر می کنند، این در حالی است که نام اصلی این فیلم "سربازها ایستاده می میرند" است. البته زمانی که می خواستیم فیلمنامه این فیلم را در خانه سینما به ثبت رسانیم به دنبال نام "سروها ایستاده می میرند" بودیم، اما قبلا فیلمنامه ای با این نام به ثبت رسیده بود و ما تصمیم گرفتیم تا این فیلمنامه را نام "سربازها ایستاده می میرند" به ثبت رسانیم.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: رضا با بازی سروش صحت، رزمنده دوران جنگ تحمیلی است که اکنون به عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت است، او یک روز در حین کار متوجه گزارشی می شود که در حال پخش از تلویزیون است، در این گزارش همرزم کرد و ناجی او در دوران جنگ را می بیند که بر علیه صدام می جنگد. رضا برای دیدار همرزمش با او عازم کردستان عراق می شود...

سروش صحت و پوریا پورسرخ از جمله بازیگران این فیلم هستند. از دیگر عوامل "سربازها ایستاده می‌میرند" به کارگردانی شهرام مسلخی می‌توان به محمدرضا سکوت مدیر فیلمبرداری، محمد حبیبی صدابردار و سعید آهنگرانی طراح صحنه و لباس اشاره کرد.

منبع:مهر
بازدید : 361 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)
با موضوع دفاع مقدس
«سربازها ایستاده می‌میرند» در حلبچه جلوی دوربین رفت

فیلم سینمایی «سربازها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی و تهیه‌کنندگی یوسف صمدزاده هفته گذشته در حلبچه عراق جلوی دوربین رفت.

      

یوسف صمدزاده تهیه‌کننده در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره روند تولید فیلم گفت: هفته گذشته فیلم را در کردستان عراق جلوی دوربین بردیم . حدود 60 درصد از صحنه‌های فیلم اطراف اربیل عراق و حلبچه فیلمبرداری می‌شود و 40 درصد آن در ایران و در لوکیشن‌هایی چون شهرک دفاع مقدس و دفتر روزنامه جلوی دوربین خواهد رفت.

وی درادامه گفت: برنامه‌ریزی برای فیلمبرداری را حدود 40 روز در نظر گرفتیم که تلاش می‌کنیم تا فیلم را ظرف 25 روز در عراق به پایان برسانیم.

صمدزاده درباره بازیگران فیلم توضیح داد: سروش صحت و پوریا پورسرخ بازیگران ایرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند و بقیه بازیگران از کردستان عراق انتخاب و جلوی دوربین می‌روند . یکی از بازیگران عراق در تهران تنها برای چند روز کار خواهد داشت و بقیه بازیگران کردستان در عراق کارشان به اتمام خواهد رسید.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: رضا رزمنده دوران جنگ تحمیلی که اکنون به عنوان خبرنگار کار می‌کند یک روز در حین کار متوجه گزارشی می شود که در حال پخش از تلویزیون است در این گزارش همرزم کرد و ناجی‌ او در دوران جنگ را می‌بیند که بر علیه صدام می جنگد. رضا برای دیدار همرزمش با او عازم کردستان عراق می شود...

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

کارگردان: شهرام مسلخی/ مدیرفیلمبرداری: محمد رضا سکوت/ صدابردار: محمد حبیبی/  طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی/ طراح گریم: مجید باقربیگی/ دستیار گریم: سحر موسوی/ مدیرتولید: محسن دانشور / دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حمید همتی/ دستیار اول فیلمبردار : امیر پرچمی/ منشی صحنه: سهیلا کاشفی/ دستیار صدا : نادر کاج آبادی/ مدیرتدارکات: مهدی مجلل / تهیه کننده : یوسف صمدزاده

«سربازها ایستاده می‌میرند» اولین ساخته بلند سینمایی شهرام مسلخی به شمار می آید.

منبع:فارس

بازدید : 193 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)
فیلم سینمایی «عاشق ها ایستاده می میرند» نام اولین ساخته شهرام مسلخی است که در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر ۹۲ حضورداشت.
 
 

این فیلم روایتی است متفاوت از سینمای جنگ که در آن گاهی دشمن ما از برادر به ما نزدیک‌تر می شود و بعید نیست اگر گاهی برادرمان از دشمن به ما دورتر شود…

در این فیلم اتفاقاتی سبب می شود که دو سرباز ایرانی و عراقی با هم دوست شوند. به این بهانه برای اولین بار گذری می‌کنیم بر تاثیرات جنگ روی زندگی دشمن.

سروش صحت، لعیا زنگنه، پوریا پورسرخ، شوان عطوف از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. همچنین یوسف صمدزاده تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

مسلخی این فیلم را فیلمی با نگاهی متفاوت به جنگ ایران و عراق می داند و امیدوار است که نگاه متفاوت او به سینمای جنگ، برداشتی ضد جنگ نداشته باشد.از جمله عوامل فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» عبارتند از تهیه‌کننده: یوسف صمد‌زاده، کارگردان: شهرام مسلخی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، طراح گریم: مجید باقربیگی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: محسن دانشور، بر نامه ریز: حمید همتی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل، مدیر روابط عمومی: الهه گودرزی، دستیار کارگردان: نیشتیمان کریمی، گروه فیلمبرداری: امیر پرچمی، مهدی قاسمی، علی طالبی، یعقوب جهانپور، مهدی شاه‌بیگی، کمال صفوی، گروه صحنه و لباس: کیومرث محمد چناری، پیمان محمدصدق، سوسن نوروزی، اجرای گریم بانوان: سحر موسوی، دستیار صدا: نادر تاج‌آبادی، دستیار تدارکات: میثم نثاری.

منبع:خبر نو
 
 
بازدید : 225 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (2)

 سریال روزحسرت به کارگردانی سیروس مقدم از جمله سریال های مناسبتی ویژه ی رمضان سال ۱۳۸۷بود که از شبکه ی یک سیما پخش شد ومورد استقبال عموم قرار گرفت. دراین سریال بازیگرانی چون :فرامرز قریبیان  ،افسانه بایگان، پوریا پورسرخ،مهراوه شریفی نیا،لینداکیانی ،رحیم نوروزی و ...به ایفای نقش پرداختند.این سریال بارها از شبکه های مختلف سیما پخش شده است .

 

 

دانلود سریال روزحسرت :

دانلود قسمت اول سریال روزحسرت                                         دانلود قسمت دوم سریال روزحسرت                                                                                                                                                     

                                              

دانلود قسمت سوم سریال روزحسرت                                    دانلود قسمت چهارم سریال روزحسرت

                                                                                                                                          

                                               

دانلود قسمت پنجم سریال روزحسرت                                    دانلود قسمت ششم سریال روزحسرت

                                                           

                                               

دانلود قسمت هفتم سریال روزحسرت                                   دانلود قسمت هشتم سریال روزحسرت

                                                           

                                                  

دانلود قسمت نهم سریال روزحسرت                                       دانلود قسمت دهم سریال روزحسرت

                                                                                       

                                                     

دانلود قسمت یازدهم سریال روزحسرت                                   دانلود قسمت دوازدهم سریال روزحسرت

                                                             

                                                

دانلود قسمت سیزدهم سریال روزحسرت                                دانلود قسمت چهاردهم سریال روزحسرت

                                                           

                                               

دانلود قسمت پانزدهم سریال روزحسرت                                 دانلود قسمت شانزدهم سریال روزحسرت

                                                            

                                               

دانلود قسمت هفدهم سریال روزحسرت                                 دانلود قسمت هجدهم سریال روزحسرت

                                                             

                                                 

دانلود قسمت نوزدهم سریال روزحسرت                                  دانلود قسمت بیستم سریال روزحسرت

                                                           

                                               

دانلود قسمت بیست ویکم سریال روزحسرت                           دانلود قسمت بیست ودوم سریال روزحسرت 

                                                           

                                               

دانلود قسمت بیست وسوم سریال روزحسرت                         دانلود قسمت بیست وچهارم سریال روزحسرت

                                                            

                                                

دانلود قسمت بیست وپنجم سریال روزحسرت

 

 

 

عکس های سریال در ادامه مطلب.

 

بازدید : 398 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (5)

خلاصه داستان : داستان این فیلم  نگاهی طنزآمیز به زندگی درباریان و اشراف در زمان انقلاب دارد که فردی بنام خوش پوش از شخصیت های نزدیک شاه با تماس با افراد وابسته به دربار که از هر طیف و طبقه سیاسی - اقتصادی و عوام که چشم و چراغ شاه در میان ملت بوده و اخبار و حوادث جامعه را به دربار می رساندند طبق نظر شاه احزاب فرمایشی تشکیل می دهند تا افکار عمومی را به آزادی سیاسی در ایران معطوف کند تا مردم را از انقلاب دلسرد کنند ولی مردم متوجه عوام فریبی شاه می شوند و انقلاب به وقوع می پیوند و پیروز می شود.

 

 

 

دانلود سریال فرار بزرگ

دانلود سریال فرار بزرگ:

دانلود قسمت اول سریال فرار بزرگ                                                    دانلود قسمت دوم سریال فرار بزرگ

                                                               

دانلود قسمت سوم سریال فرار بزرگ                                                  دانلود قسمت چهارم سریال فرار بزرگ

                                                               

دانلود قسمت پنجم سریال فرار بزرگ                                                  دانلود قسمت ششم سریال فرار بزرگ

                                                              

دانلود قسمت هفتم سریال فرار بزرگ                                                 دانلود قسمت هشتم سریال فرار بزرگ

                                                              

دانلود قسمت نهم سریال فرار بزرگ                                                    دانلودپارت ۱و۲قسمت دهم سریال

                                                          

دانلود قسمت یازدهم سریال موجودنیست                                          دانلود قسمت دوازدهم سریال فرار بزرگ

                                                                

                                         دانلود قسمت سیزدهم سریال فرار بزرگ                                                  

                                                

 

 چندعکس از سریال در ادامه مطلب.                                             

بازدید : 144 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (2)

"وفا" به كارگرداني محمدحسين لطيفي و تهيه كنندگي منصور سهراب پور از توليدات شبكه سه سيما است و بازيگراني همچون پورياپورسرخ، هانيه توسلي، فرهاد قائميان، فرهاد اصلاني، سيروس كهوري نژاد، ليدا عباسي، اليزابت اميني، محسن قاضي مرادي و رضا ايرانمنش به ايفاي نقش در آن پرداخته اند.

داستان اين مجموعه درباره جواني به نام "ژوبين پناهي" است كه به جرم جاسوسي براي كشور اسراييل در لبنان زنداني شده است. اوبه دليل مشكلات روحي و رواني ناشي از كشته شدن پدر و مادرش در انفجار بمبي در قبرس، به بيمارستان منتقل مي شود. در اين بين مامور ويژه اي از طرف موساد و سازمان امنيت ملي اسراييل براي ربودن او از آسايشگاه رواني وارد ايران مي شود و ...
 
 
 
 

 

 

 

 
 

 

دانلود سریال وفا:

دانلود قسمت اول سریال وفا                                                        دانلود قسمت دوم سریال وفا 

دانلود سریال وفا                                                                   دانلود سریال وفا

دانلود قسمت سوم سریال وفا                                                     دانلود قسمت چهارم سریال وفا

دانلود سریال وفا                                                                  دانلود سریال وفا

 دانلود قسمت پنجم  سریال وفا                                                    دانلود قسمت ششم سریال وفا 

دانلود سریال وفا                                                                  دانلود سریال وفا

دانلود قسمت هفتم سریال وفا                                                         دانلود قسمت هشتم سریال وفا 

دانلود سریال وفا                                                                 دانلود سریال وفا

دانلود قسمت نهم سریال وفا                                                          دانلود قسمت دهم  سریال وفا 

دانلود سریال وفا                                                                   دانلود سریال وفا

دانلود قسمت یازدهم سریال وفا                                                          دانلود قسمت آخر سریال وفا

 دانلود سریال وفا                                                                  دانلود سریال وفا

 

این سریال بارها به صورت سریال یا فیلم تلویزیونی از شبکه های مختلف سیما پخش شده  و بدون شک یکی از سریال های بسیار موفق وپر بیننده ی تلویزیون بوده است.پوریاپورسرخ با بازی در این سریال نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد درام  در سال ۱۳۸۶شد.

 

 

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 2,856
  • بازدید کلی : 166,206
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ