loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 132 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (1)
 

هميشه به مردم احترام گذاشته‌ام

 

مصاحبه از : آروين حسين‌زاده

به ياد بياوريد بازي‌هاي درخشان پوريا پورسرخ را در سريال‌هايي چون “وفا”، “صاحبدلان”، “روز حسرت”، “رستگاران”، “مسير انحرافي” و “ماتادور” كه بدون شك تاثير زيادي در پرمخاطب شدن اين سريال‌ها داشت ولي چند سالي بود كه در تلويزيون حضور نداشت و بيشتر به كارهاي سينمايي مي‌پرداخت. در اين مدت، زمان زيادي را درگير سريال “كيميا” بود كه اين روزها در حال پخش است و عنوان طولاني‌ترين سريال تاريخ تلويزيون را يدك مي‌كشد و پورسرخ نقش ويژه‌اي در اين كار دارد كه گريم‌هاي جالب و مقاطع سني مختلفي را طي مي‌كند. او همچنين فيلم سينمايي عظيم و تاريخي “رستاخيز” را هم داشت كه به دلايلي اكران نشد. او همچنين در سري آخر “شام ايراني” حضور داشت و از چندماه قبل به عنوان سفیر مبارزه با استعمال دخانیات يك خيريه انتخاب شده است .

 

پركاري در سال‌هاي اخير

خوشبختانه در سال‌هاي اخير در پروژه‌هاي خوبي كار كرده‌ام كه هركدام در كارنامه هنري من يك كار آبرومند هستند. حضور در فيلم سينمايي “رستاخيز” واقعا يك كار عالي و ويژه بود كه متاسفانه در اكران به مشكلات عجيبي برخورد كرد. همچنين حضور در سريال “كيميا” با اينكه مدت زمان طولاني را از من گرفت ولي از حضور در اين پروژه واقعا راضي هستم. يك تجربه عالي و متفاوت براي من در تلويزيون بود كه با نقش‌ها و كارهاي قبلي‌ام كاملا متفاوت بود.

 

دور شدن از حواشي معمول

در سال‌هاي اخير سعي كرده‌ام كه خيلي متمركزتر باشم و روي كارم تمركز كنم و از حواشي دور باشم. حاشيه براي هر هنرمندي پيش مي‌آيد و جزئي از زندگي او مي‌شود ولي من در سال‌هاي اخير سعي كرده‌ام كاملا خودم را از اين فضا دور كنم و خوشحالم از اينكه اين اتفاق رخ داده است. دوست ندارم با ايجاد حواشي، وجهه خودم را نزد مردم از دست بدهم.

 

درس‌هايي از سال‌ها حضور

من نسبت به سال‌هاي اوليه حضورم در اين عرصه تفاوت‌هاي زيادي كرده‌ام. تجربه‌هاي من در اين سال‌ها بيشتر شده، دوستان واقعي‌ام را بهتر مي‌شناسم، سعي مي‌كنم در تصميم‌گيري‌هايم با تامل و تفكر بيشتري عمل كنم و قبل از هرگونه عملي درباره آن فكر كنم… البته از لحاظ اخلاقي به هيچ عنوان عوض نشدم، همان پورسرخ سابق هستم. همان پورسرخي كه براي زندگي فكر مي‌كند، اما غصه نمي‌خورد.

 

خجالتي و فراري از غرور

خصوصيات اخلاقي خاص خودم را دارم. در برخوردهاي اول هميشه تاحدودي خجالتي هستم و احترام و ادب هميشه جزئي از رفتار من بوده است. درواقع معتقد هستم كه بايد به ديگران احترام بگذارم و بعد از آنها انتظار احترام داشته باشم. از غرور فراري هستم چون مي‌دانم كه برايم مشكل‌ساز مي‌شود و هميشه سعي كرده‌ام گذشته خودم را فراموش نكنم. پدر و مادرم به من ياد داده‌اند كه فرد باظرفيتي باشم، با مردم درست برخورد كنم، به آنها احترام بگذارم و دوستشان داشته باشم، چون اين خوبي است كه هميشه باقي مي‌ماند.

 

رسيدن به اهداف زندگي

به نظرم هر انساني براي رسيدن به اهداف كوچك و بزرگ زندگي‌اش بايد تمركز داشته باشد و تلاش و كوشش را فراموش نكند. حتي سخت‌ترين اهداف با تلاش و تعصب، فتح مي‌شوند و من هم سعي كرده‌ام در زندگي شخصي و كاري‌ام اين اصول را رعايت كنم و در عين حال هرگز براي رسيدن به هدف‌هايم از ديگران به عنوان پله استفاده نكرده‌ام.

 

رضايت از مسير حرفه‌اي

من از مسیری که طی کرده‌ام ناراضی نیستم. گاهی اشتباه داشته‌ام اما این انتخاب خودم بوده و در آن زمان بهترین تصمیمی بود که گرفتم. هیچ‌کسی بدون اشتباه کردن جلو نمی‌آید. من مانند آدمی بودم که شنا بلد نبودم. بعد یک دفعه افتادم داخل استخر پر از آب، خیلی تلاش کردم تا جایگاهم را پیدا کنم. می‌گویم راضی هستم چون هرچه اتفاق افتاده به خاطر تلاش خودم بوده است.

 

ایجاد توجه بدون خاص بودن

دلم نمی‌خواهد خیلی خاص به نظر برسم. بعضی‌ها فکر می‌کنند این شکل رفتارها از آنها چهره جذاب‌تری می‌سازد. اما من یک آدم معمولی مانند هر آدم دیگری هستم. بازیگری مرا متمایز از آدم‌های اطرافم نمی‌کند. حالا شاید ویترین کاری ما برای مردم جذاب‌تر باشد اما من خودم را اصلا وارد این بازی‌ها نمی‌کنم که دیگران حتما به من توجه داشته باشند.

 

دلتنگی برای کتاب خواندن

وقت‌هایی که کار خاصی نداشته باشم کتاب می‌خوانم. تقریبا هر کتاب خوبی که به من پیشنهاد می‌شود را می‌خوانم. مطالعه کتاب حس تصویرسازی آدم را قوی‌تر می‌کند و به شما حس‌های مختلف را یاد می‌دهد. درگیر شدن ذهنم با متن کتاب را دوست دارم و گاهی که به خاطر کار نمی‌توانم به فرصت مطالعه برسم دلم تنگ می‌شود.

 

علاقه ذاتي من به ورزش

ورزش همواره جزئي از زندگي من بوده است. از همان دوران كودكي به ورزش علاقه داشتم و در بين ورزش‌ها مثل خيلي از مردم، فوتبال برايم جذابيت بالايي داشت و هنوز هم دارد. اتفاقا دوستان صميمي زيادي هم در عرصه فوتبال دارم كه باعث مي‌شود بيش از پيش به اين عرصه نزديك شوم. در كنار فوتبال، فيتنس برايم خيلي جدي است و سال‌هاست كه مشغول اين ورزش هستم. حتي در مقطعي قايقراني را هم تجربه كردم!

 

مبارزه با استعمال دخانيات

خوشحالم كه مدتي قبل به عنوان سفیر مبارزه با استعمال دخانیات توسط يك خیریه معرفی شدم. متاسفانه در سال‌هاي اخير آمار مرگ‌ومير بر اثر استعمال دخانيات در كشور زياد شده است و امیدوارم بتوانیم با کمک نهادها و ارگان‌های فرهنگی و نظارتی مربوطه شاهد ریشه‌کنی و مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی باشیم. خوشحالم که تاکنون توانسته‌ام علی‌رغم کار حرفه‌ای در نقش‌ها و حضورهای مختلف، حتی در یک سکانس عامل مصرف سیگار و دخانیات نباشم و این موضوع اعتقاد قلبی من است.

 

+با تشکر از فاطمه ی عزیزم

بازدید : 114 دوشنبه 18 آبان 1394 نظرات (0)
دیپلم افتخار جشنواره مونتگرا به «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» رسید

جشنواره مونتگرا در بخش بهترین فیلمنامه دیپلم افتخار خود را به فیلمنامه فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» اهدا کرد.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی و تهیه‌کنندگی یوسف صمدزاده که به تازگی در جشنواره مونتگرا به نمایش درآمد، توانست دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کند. این فیلم هم‌اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است و تاکنون فروشی رضایت‌بخش داشته.

مسلخی درباره تبلیغات محیطی این فیلم گفت: متأسفانه صدا و سیما همکاری مناسبی با ما نداشت و فیلم آنونس‌های محدودی تاکنون داشته است. ضمن اینکه در زمینه بیلبوردهای شهری نیز با توجه به مبلغ بالای آن نتوانستیم تبلیغات چندانی داشته باشیم. امیدوارم با توجه به زمانی که تا پایان اکران وجود دارد بتوانیم با اطلاع رسانی مناسب تبلیغات مناسبی برای فیلم انجام دهیم.

 «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» چندی پیش در هفتمین دوره جشنواره فیلم بغداد و در بخش مسابقه به نمایش درآمد و توانست در کنار فیلم‌های شاخصی چون «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش و «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی، عنوان بهترین فیلم از نگاه هیأت داوران این جشنواره را دریافت کند.

پوریا پورسرخ، سروش صحت، لعیا زنگنه و شوان عطف بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این فیلم ملودرامی اجتماعی و قصه گو است و داستان سرباز ایرانی و عراقی را روایت می‌کند که در زمان جنگ جان یکدیگر را نجات داده‌اند. آن‌ها اکنون بعد از سال‌ها با یکدیگر روبرو می‌شوند. در واقع فیلم قصد دارد به سه مقوله عشق، خیانت و دوستی نیز بپردازد.

بازدید : 218 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (3)

13920926133617291753783

فیلم سینمایی ” عاشق ها ایستاده می میرند ” در سینما هویزه در حال اکران است.
عاشق ها ایستاده می میرند به کارگردانی شهرام مسلخی که تهیه آن را یوسف صمدزاده به عهده دارد و بازیگران این فیلم عبارتند از : شوان عطوف، سروش صحت، پوریا پورسرخ، لعیا زنگنه، سولین دلپاک، آسو عمر سواره، چریک عبه‌رش، هردی سمیر، کاوه قادر و رِبار حورامی
خلاصه داستان : رضا یک خبرنگار آزاد است که به طور اتفاقی سرنخ‌هایی از هیوا سرباز عراقی پیدا می‌کند که سال‌ها پیش رضا را در شرایط سخت جنگی نجات داده است. او برای جواب به مسائلی که سال‌هاست از اطرافیانش پنهان کرده عازم عراق می‌شود.
اکران این فیلم از چهار شنبه تا جمعه به شرح زیر می باشد.

چهارشنبه (۱۳۹۴/۰۸/۱۳):

۱۰:۳۰
۱۲:۳۰
۱۵:۰۰
۱۷:۰۰
۱۹:۰۰
۲۱:۰۰

پنج شنبه (۱۳۹۴/۰۸/۱۴):

۱۰:۳۰
۱۲:۳۰
۱۵:۰۰
۱۷:۰۰
۱۹:۰۰
۲۱:۰۰

جمعه (۱۳۹۴/۰۸/۱۵):

۱۰:۳۰
۱۲:۳۰
۱۵:۰۰
۱۷:۰۰
۱۹:۰۰
۲۱:۰۰

 

بازدید : 281 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (6)
قم فردا: بازیگر سینما و تلویزیون گفت :هنگام ورود به «رستاخیز» فهمیدم که کار سختی را در پیش رو دارم و به واقع بازی کردن نقش فرزند عمربن سعد کار سختی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویریون خصوص فیلم سینمایی"رستاخیز" گفت: حضورم در فیلم سینمایی"رستاخیز" بر اساس خواست قلبی خودم بود که حداقل با ایفای نقش «فرزند عمربن سعد»در باطن از خود رضایت داشته باشم.

پوریا پورسرخ :ایفای نقش فرزند عمربن سعد کار سختی بود

 

وی افزود: هنگام ورود به این پروژه فهمیدم که کار سختی را در پیش رو داریم و  ضمن پذیرفتن این سختی ها، باید برای بهتر شدن کار تلاش کنیم.
 
پور سرخ عنوان کرد: بسیاری از عوامل این فیلم فارغ از مسائل مالی تنها به فکر انجام یک کار معنوی بودند و این کار را با تمام وجود خود انجام دادند.
این بازیگر خاطرنشان کرد: اگر کم و کاستی در فیلم وجود دارد هیچ عمدی در کار نبوده و باید بگویم که تمام عوامل فیلم در پی ارائه یک اثر آبرومند بودند.

بازدید : 364 چهارشنبه 29 مهر 1394 نظرات (1)

هواداران پوریاپورسرخ

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، چهارشنبه‌ 29 مهرماه مخاطبان این شبکه شاهد پخش خلاصه قسمت‌های 19 تا 22 سریال «کیمیا» خواهند بود.

پخش این سریال به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار تا یکشنبه 3 آبان متوقف خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند قسمت 23 «کیمیا» را یکشنبه ساعت 21:30 از شبکه دو تماشا کنند

بازدید : 349 دوشنبه 27 مهر 1394 نظرات (1)

سریال کیمیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صویربرداری مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار این روزها در خرمشهر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، گروه سازنده سریال تلویزیونی «کیمیا» این روزها در خرمشهر سکانس های پایانی بخش ایران را تصویربرداری می کنند و تا ۶ آبان ماه در این شهر مستقر هستند.

البته بعد از ضبط در خرمشهر، گروه نیمه آبان به فرانسه سفر خواهند کرد تا صحنه های پایانی را هم جلوی دوربین ببرند و بعد از آن با ضبط سکانس های جزئی در شهر مشهد به این پروژه خاتمه می دهند.

مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که این شب ها از شبکه دو سیما روی آنتن می رود به عنوان طولانی ترین سریال ایرانی شناخته شده است.

بازدید : 261 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (3)

موفقيت فيلم هاي ايراني در جشنواره فيلم بغداد   «رستاخيز» و «عاشق ها ايستاده مي ميرند» دست پر بازگشتند.

   بانی فیلم آنلاین: نمايندگان ايراني در جشنواره فيلم بغداد عناوين بهترين فيلم از نگاه تماشاگران و هيأت داوران را از آن خود كردند.
به گزارش باني فيلم، جشنواره بين المللي فيلم بغداد روز 13 مهر به كار خود پايان داد و فيلم سينمايي «رستاخيز» به كارگرداني احمدرضا درويش توانست علاوه بر دريافت جايزه بزرگ اين جشنواره، عنوان بهترين فيلم از نگاه تماشاگران را از آن خود كند. فيلم سينمايي «عاشق ها ايستاده مي ميرند» با كارگردان جوان خود، شهرام مسلخي نيز توانست عنوان بهترين فيلم از نگاه هيأت داوران اين جشنواره را دريافت كند. پوريا پورسرخ، سروش صحت، لعيا زنگنه و شوان عطف بازيگران اصلي اين فيلم هستند كه اكران آن بزودي در سراسر كشور آغاز خواهد شد.همچنين در اين جشنواره فیلم «ماهی و من» ساخته بابک حبیبی‌فر موفق به کسب جایزه اول در بخش رقابت بین‌الملل فیلم‌های کوتاه هفتمین جشنواره فیلم بغداد شد. این فیلم کوتاه که تاکنون در چندین جشنواره بین‌المللی موفق به کسب جایزه شده است، داستان مرد تنها و نابینایی است که تلاش می‌کند جان ماهی سفره هفت سین خود را از مرگ نجات دهد. هفتمین جشنواره بین المللی فیلم بغداد كه از 9 تا 13 مهر در شهر بغداد عراق برگزار شد در افتتاحيه خود فيلم سينمايي «رستاخيز» را به نمايش درآورد. جشنواره با دعوت رسمی معاون وزیر فرهنگ عراق میزبان احمدرضا درویش کارگردان و تقی علیقلی زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» بود .

بازدید : 572 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (1)
پوریا پورسرخ بازیگر سریال«کیمیا» و سینمایی «عاشق ها ایستاده می میرند»
 
 
بانی فیلم آنلاین:

بازیگری که با سریال «وفا» شناخته شد و پس از آن در فیلم های سینمایی و سریال های متعددی بازی کرده است؛ از جمله آن سریال ها «روزحسرت»،«صاحبدلان»، «رستگاران»،«پایتخت1» و «مسیر انحرافی» را می توان نام برد. او در حال حاضر بازیگر سریال در حال پخش «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار است. وی همچنین در فیلم سینمایی«رستاخیز» که به تازگی اکران آن ناتمام ماند نیز ایفای نقش کرده است. طبق گفته او دو سال مشغول بازی در سریال«کیمیا» بوده و دو سال هم در فیلم سینمایی«رستاخیز» فعالیت داشته است. و در نتیجه امکان فعالیت های دیگر را نداشته است.
وی درباره کارهای آماده پخش و اکران خود به بانی فیلم می گوید:« فیلم سینمایی« عاشق ها ایستاده می میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی را بازی کرده ام که به زودی اکران خواهد شد. همچنین در فیلم «رستاخیز» به کارگردانی آقای درویش بازی کرده ام که متاسفانه بنا به دلایل غیر موجهی اکران متوقف شده است. بسیاری از منتقدان هنوز فیلم را ندیده انتقاد کردند. یعنی کامنت های پیج من از ظرفیت سالن سینما بیشتر بوده و من نمی دانم چرا بی دلیل باید نسبت به یک فیلم جبهه گیری شود». وی در ادامه توضیح می دهد:« در سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار بازی کرده ام که در حال پخش است. در این سریال از قسمت 7 تا قسمت های پایانی حضور دارم. طی دو سال اخیر بیشتر درگیر حضور در این سریال بوده ام و دو سال دیگر هم درگیر فیلم سینمایی«رستاخیز» بودم. آن هایی که با من کار کرده اند به خوبی می دانند که توانای و کشش حضور در دو کار همزمان را ندارم ، در نتیجه در طی این سال ها کار دیگری را نپذیرفتم». وی در پایان می افزاید:« در کل بعد از حضور در رستاخیز کارها را با دقت بیشتری انتخاب می کنم و سعی می کنم کارهای قوی مثل «رستاخیز» را بازی کنم. بعد از اتمام سریال «کیمیا» تا کنون پیشنهاد جدیدی نداشته ام. تنها پیشنهاد هایی برای حضور در تئاتر دارم ، اما معتقدم تئاتر پختگی و دقت خاصی نیاز دارد و تا به حال علاوه بر اینکه فرصت کافی نداشته ام، آمادگی لازم برای اجرا روی صحنه را در خودم ندیدم. از بین سریال های اخیر هیچکدام را ندیده ام. سریال خودمان یعنی «کیمیا» را به خاطر مسافرتی که رفتم نتوانستم ببینم. به تازگی قسمت های از آمین را دیده ام که به نظرم سریال خوبی است. امیدوارم در ادامه نیز بتوانم کارهای قوی و با ارزشی را در کارنامه خودم قرار دهم.

بازدید : 203 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

احمدرضا درویش ضمن سپاس از هیات داوران و مدیران این جشنواره با آرزوی صلح و فرهنگ برای تمامی کشورهای اسلامی و جهان این جایزه را به جان باختگان در فاجعه «منا» تقدیم کرد.

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم بغداد امروز ۱۳ مهرماه با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد و جایزه بزرگ این فستیوال به فیلم «رستاخیز» تعلق گرفت.

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم بغداد با دعوت رسمی معاون وزیر فرهنگ عراق میزبان احمدرضا درویش کارگردان و تقی علیقلی زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» بود تا این فیلم در افتتاحیه این جشنواره به نمایش درآید.

فستیوال بین المللی فیلم بغداد با این عنوان که افتتاحیه این جشنواره با فیلم «القربان» خواهد بود و این فیلم تاریخی با حضور کارگردان و تهیه کننده آن برای نخستین بار در جهان عرب اکران خواهد شد به استقبال احمدرضا درویش و این فیلم رفت.

افتتاحیه فستیوال فیلم بغداد، اولین اکران رسمی فیلم «رستاخیز» در کشور عراق و در جهان عرب بود.

این فیلم تاریخی مذهبی دارای نسخه‌هایی با دوبله به زبان های مختلف از جمله دوبله عربی و فرانسه همراه با زیرنویس انگلیسی است.

در فیلم سینمایی «رستاخیز» هفت بازیگر جهان عرب حضور دارند که اسامی آنها به این شرح است: جمال سلیمان و رضوان عقیلی از سوریه، داوود حسین از کویت، جواد الشکرچی از عراق، طلحت حمدی از سوریه، فواز سرور و فادی ابراهیم از لبنان.

استفان واربک آهنگساز اُسکار گرفته این فیلم، موسیقی «رستاخیز» را به همراه ارکستر سمفونیک بلژیک ساخته است و جرمی پرایز، دن جانسون، ریچارد کانوی از صداگذاران فیلم هستند، مراحل فنی فیلم «رستاخیز» در استودیو مولینر لندن کار شده است.

تدوین این فیلم را طریق انوار انجام داده که نامزد اسکار ۲۰۱۰ برای فیلم «سخنرانی پادشاه» بوده است.

photo_2015-10-06_10-02-33

photo_2015-10-06_10-03-20

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 2,938
  • بازدید کلی : 166,288
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ