loading...
هواداران پوریاپورسرخ
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اميد در تاریخ 1394/08/16 و 9:08 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشيد.
يك خواهش دارم ميشه لينگ دانلود موسيقي تيتراژ پاياني سريال فرار برزگ و برام ارسال كنيد يا بگيد كجا بايد پيدا كنم.
با تشكر از شما!
پاسخ : سلام .خیلی متشکرم از همراهیتون
بعد ازکلی جستجو تونستم این لینک رو پیدا کنم
http://www.mediafire.com/?b1jumevbvhxkqpb
کامل نیست و البته بی کیفیت هم هست
موسیقی تیتراژ سریال فرار بزرگ واقعا زیباست

سعی می کنم کاملش رو براتون پیدا کنم ...


این نظر توسط خودم در تاریخ 1393/07/29 و 15:43 دقیقه ارسال شده است

کاش عکسهای بیشتری ( پوریا پورسرخ ) از تیکه های فیلم فراربزرگ بزاریشکلک
پاسخ : چشم دوست عزیزم ... حتما
پاسخ : احسا


این نظر توسط تنین در تاریخ 1393/06/23 و 16:35 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم
مرسی که برای دانلود گذاشتی, من خیلی دوست داشتم این سریالو داشته باشم ولی جایی رو پیدا نکردم که برام بیاره,,,
الان با گوشی که اومدم, سایت دانلودش باز نمیشه, نمی دونم چرا
حالا بعدا سر فرصت با pc میام, ایشالا بتونم دانلود کنم عزیزدلم
واقعا ممنون که واسه دانلود گذاشتیش
پاسخ : خواهش میکنم تنین جونم خوشحالم که کامنتتو میبینم

این نظر توسط fatemeh10 در تاریخ 1393/06/22 و 11:16 دقیقه ارسال شده است

سلام شادی جون ببخشید ولی بلاگفا آدرس دیگه ای قبول نمیکنه.دوست داشتم لینکت کنم ولی نشد معذرت میخوامشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط fatemeh10 در تاریخ 1393/06/22 و 10:54 دقیقه ارسال شده است

سلام شادی جون چه قدر خوشحالم میبینم یکی مثل شما سریال های آقای پورسرخ رو برای دانلود میزاره.داشتم همینجوری وبت میگشتم که دیدم من رو هم لینک کردی خیلی خوشحال شدم ممنون از لطفتشکلکمن هم با افتخار شمارو لینک میکنمشکلکخوشحال میشم به من هم سربزنیدشکلک
پاسخ : سلام فاطمه جون ممنون گلم بله حتما سر میزنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 211
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 6,890
  • بازدید کلی : 170,240
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ