loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 186 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

فیلم سینمایی«دوربین» به کارگردانی محسن توکلی از چهارشنبه ششم اسفند ماه در گروه آزاد اکران می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «دوربین» به کارگردانی محسن توکلی از چهارشنبه ششم اسفند ماه در گروه آزاد اکران می شود. این فیلم یک درام اجتماعی است که بهار سال گذشته در تهران و لواسان فیلمبرداری شده است و داستان 2 دوست به نام های مجید و حامد را روایت می کند که درگیر مشکلات یکدیگر می شوند و همین امر آنها را وارد ماجرای پلیسی پیچیده ای می کند 

پوریا پورسرخ ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، سارا منجزی، مصطفی غلامی آبادانی، هلیا امامی، شیوا عراقی و رضا رویگری بازیگران «دوربین» هستند.

عوامل «دوربین» عبارتند از: سرمایه گذار و مجری طرح مصطفی غلامی آبادانی، فیلمبردار فرزام گل سفیدی، طراح صحنه و لباس مهدی ستاری، موسیقی محمد محمدعلی، چهره پرداز علیرضا باقربیگی، صدابردار حمید اسلامی، دستیار اول کارگردان افشین آقایی، برنامه ریز رحمان محمدی، تدوین محسن توکلی، صداگذار مجید یوسفی، منشی صحنه بهاره حسینی، عکاس زهرا هندی، مشاور رسانه ای منصوره بسمل.

منبع:خبرگزاری مهر

فیلم دوربین

بازدید : 248 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (7)

جواد افشار به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار است در تیر ماه سال ۹۴ به مدت ۴۰ روز در خارج از کشور برای سریال کیمیا فیلمبرداری داشته باشیم تا پخش این سریال همزمان با ماه مبارک رمضان سال آینده از شبکه دوم سیما به مدت ۱۳ شب پخش شود و پس از آن به صورت شبانه از شبکه دوم سیما ادامه پیدا کند.

 جواد افشار کارگردان  در مراسم تقدیر از عوامل مجموعه تلویزیونی «مادرانه»

 

 

 

 

 

 

 

کارگردان فیلم سینمایی «کلبه» در ادامه افزود: به خاطر برخی مصلحت های تولید، فاز اول و دوم ساخت سریال «کیمیا» به طور همزمان فیلمبرداری شده است.  

وی در ادامه یادآور شد: همزمان با اتمام فیلمبرداری این دوبخش، مراحل فنی این سریال ۱۱۰ قسمتی در حال انجام است، خشایار موحدیان مشغول تدوین همزمان بوده،  آرمان موسی پور به زودی ساخت موسیقی را آغاز می کند و بابک شکیبا و امین شریفی نیز صداگذاری این سریال را بر عهده دارند.

برپایه این گزارش، قصه این سریال  که مهراوه شریفی‌نیا در آن نقش کیمیا را بازی می‌کند، در فصل ابتدایی سریال، زندگی کیمیا را پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد، در فصل دوم به زمان جنگ می‌پردازد و فصل سوم، زندگی این زن در دوران معاصر را به نمایش می‌گذارد.

حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، مهدی پاکدل، مهدی سلطانی، پوریا پورسرخ، رضا توکلی ...

در ادامه مطلب ...

منبع:http://cinemapress.ir

پ ن :یه پست جدید بعداز کلاس دیفرانسیل ویه استاد جدید ویه عالمه تست . 

بازدید : 126 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

فیلم «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش سه‌شنبه 5 اسفندماه در قالب بخش اکران ویژه نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش به نمایش در می‌آید.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،این فیلم قرار است روز سه شنبه 5 اسفندماه ساعت 22 در سالن اصلی پردیس سینما آزادی اکران شود.

http://s5.picofile.com/file/8152723184/IMG_20141120_WA0008.jpg

داستان این فیلم درباره واقعه عاشورا است که با همراهی بکیر فرزند حر ابن یزید ریاحی به قیام امام حسین (ع) و متن حوادث واقعه عاشورا می‌پردازد. این فیلم مقطع زمانی مرگ معاویه تا قیام امام سوم شیعیان را به تصویر می‌کشد.

احمدرضا درویش این فیلم را به دوستداران عدالت و آزادگی تقدیم کرده و درباره آن نوشته است: «ماجرای بی بدیلِ کربلا پس از قرن‌ها، در فرم‌های آیینی، اجتماعی و فراملی متجلی شده است. پژواک ندای حسین (ع) همچون مسیح (ع) همه را به عدالت، شفقّت، آزادگی و کرامت انسان بشارت می‌دهد. گرچه اشک و حسرت در عزای حسین (ع) گواه دلدادگی به این نماد حقیقت است ولی به گمان من فضیلت پاسخ به این پرسش کمتر از فضیلت ماتم بر او نیست.»

در این فیلم بازیگرانی چون پوریا پورسرخ ، حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، آرش آصفی، بابک حمیدیان، بهادر زمانی، انوشیروان ارجمند، سعید علیپور، علی عباسی، محمود محکمی، مهتاب کرامتی، شقایق فراهانی، لیلا بلوکات، زهره حمیدی و ... ایفای نقش کرده‌اند.

برخی از عوامل دیگر ...

منبع:خبرگزاری ایسنا 

بازدید : 237 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

 

به گزارش«بانی فیلم»،فیلم به تهیه کنندگی مشترک احسان دلاویز و محسن محسنی نسب مضمونی اجتماعی  با محوریت اعتیاد دارد و در آن محسن تنابنده، ساره بیات ،مسعود کرامتی ، پوریا پورسرخ ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی بازیگران می کنند.

محسن چاووشی هم ترانه بید مجنون را با شعر حسین صفا و تنظیم بهنود فدوی خوانده است که در تیتراژ پایانی فیلم پخش می شود.بعد از فیلم سنتوری این دومین  بار است که صدای این خواننده در سینماها شنیده می شود

سینماهای فرهنگ،آزادی،ملت،آفریقا،پردیس کوروش،شکوفه،مرکزی،پردیس زندگی،مرکزی،فلسطین، اریکه ی ایرانیان،سپیده،ایران، برج میلاد،ماندانا، تیراژه، راگا، کیان، تماشا، آستارا،پردیس سمرقند، شاهد، فردوسی، جی ، کارون،موزه سینما و فرهنگسرای بهمن نمایش دهنده لامپ صد به سرگروهی سینما فرهنگ خواهند بود.

منبع :بانی فیلم

بازدید : 246 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

تصویربرداری سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در تهران ادامه دارد و قرار است گروه سازنده بعد از ضبط فصل‌های یک و دو سریال، اردیبهشت‌ سال آینده فصل سوم کیمیا را در یکی از کشورهای اروپایی تصویربرداری کند. در این سکانس‌ها زندگی کیمیا در زمان حال به تصویر کشیده می‌شود.

هواداران پوریاپورسرخ

به گزارش جام‌جم، این سریال که براساس فیلمنامه‌ای از مسعود بهبهانی‌نیا برای پخش از شبکه دو ساخته می‌شود، درباره زنی به نام کیمیاست که زندگی‌اش در سه دوره روایت می‌شود. بخش‌هایی از این سریال زندگی کیمیا در دوران دفاع مقدس را به نمایش می‌گذارد که اتفاقات آن در جنوب کشور و در خرمشهر رخ می‌دهد. در این بخش از سریال مقاومت مردم خرمشهر و دلاوری‌های فرماندهان جنگ روایت می‌شود.

این سریال در مرحله اول زندگی کیمیا را پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد، در مرحله دوم به زمان جنگ می‌پردازد و مرحله سوم، زندگی این زن در دوران معاصر را به نمایش می‌گذارد.

جواد افشار، کارگردان سریال کیمیا درباره روند تولید این اثر گفت: هم‌اکنون در تهران و شهرهای اطراف آن همچون خاور شهر مشغول تصویربرداری هستیم. در خانه کیمیا بیشتر بازیگران همچون آزیتا حاجیان، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی‌نیا، سیدمهرداد ضیایی، پوریا پورسرخ و مهدی پاکدل حضور دارند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری فصل یک و دو سریال کیمیا تا اردیبهشت طول می‌کشد و بعد از آن پیش‌تولید فصل سوم آغاز می‌شود. در این فصل بازیگران جدیدی به گروه ملحق می‌شوند.

ادامه ی متن در ادامه ی مطلب...

منبع:http://sima.jamejamonline.ir

بازدید : 275 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (13)

 

اکران فیلم سینمایی «لامپ صد» به کارگردانی سعید آقاخانی از 24 بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، «لامپ صد» نوشته‌ی آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی «محسن تنابنده» را روایت می‌کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده‌اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌کند.

محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، پوریا پورسرخ ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

کارگردان و تهیه‌کنندگان «لامپ صد» در نظر دارند به زودی مراسم ویژه‌ای را برای نمایش این اثر با حضور اهالی رسانه و هنرمندان برگزار کنند.

تیتراژ این فیلم با صدای «محسن چاووشی» است.

عوامل و دست اندرکاران این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: سعید آقاخانی/ تهیه‌کنندگان: احسان دلاویز، محسن محسنی نسب/ مجری طرح: محسن تنابنده/ مدیر تولید: حسن مصطفوی/ مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی/ طراح چهره‌پردازی: عبدالله اسکندری/ تدوین: بهرام دهقانی/ صدابردار و صداگذار: مهران ملکوتی/ طراح لباس: مهناز غنی/ طراح صحنه: گلرخ حقیقی/ موسیقی: یحیی سپهری شکیب/ برنامه‌ریز: فرشاد ارج/ دستیار اول کارگردان: مصطفی تنابنده/ عکاس: مریم تخت کشیان/ مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل/ پخش از موسسه نیمروز فیلم

منبع:خبرگزاری ایسنا

بازدید : 263 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (3)

 

                  

http://s5.picofile.com/file/8165597684/IMG_20150122_WA0033.jpg

 به لطف دوست عزیزم علی جدیدی طراحی سایت شخصی ام تموم شد وهنوز بصورت رسمی معرفی نشده بود که جوایز زیادی رو در زمینه طراحی کسب کرد . از همینجا ازش کلی تشکر میکنم وخواهش میکنم با بازدید ازاین سایت وصفحه علی جدیدی عزیز خستگی رو از تنش در بیارید .

وب سایت رسمی پوریا پورسرخ عزیز آغاز به کار کرد...

www.pouriapoursorkh.com

آقای پورسرخ نازنین تبرییککککککککککککک   ...

بازدید : 177 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (2)

 

فیلم عاشق ها ایستاده می میرند

 

عوامل فیلم «عاشق ها ایستاده می‌میرند» به تازگی با جبرائیل فیلم به عنوان پخش کننده قرارداد بسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازندگان فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند»به کارگردانی شهرام مسلخی قصد دارند فیلم را برای شرکت در جشنواره های جهانی به دبیرخانه‌های جشنواره‌ها ارسال کنند.

فیلم جدید مسلخی به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده و در جشنواره فیلم فجر سال گذشته نیز در بخش نگاه نو به نمایش درآمد.

به گفته مسلخی، فیلم پیامی جهانی داشته و این قابلیت را دارد تا در جشنواره‌های مختلف به نمایش درآید. در واقع «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» ملودرامی اجتماعی و قصه‌گو است و داستان سرباز ایرانی و عراقی را روایت می‌کند که در زمان جنگ جان یکدیگر را نجات داده‌اند. آنها اکنون بعد از سال‌ها با یکدیگر روبرو می‌شوند.

فیلم عاشق ها ایستاده می میرند

در خلاصه داستان این فیلم آمده: گاهی دشمن از برادر به ما نزدیک‌تر و گاهی برادر از دشمن به ما دورتر می‌شود... .

سروش صحت، لعیا زنگنه، پوریا پورسرخ و شوان عطوف بازیگر شناخته ‌شده عراقی از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

فیلم عاشق ها ایستاده می میرند

«هیلانه» ساخته پیشین مسلخی با بازی بازیگرانی چون شهرام حقیقت دوست، شوان عطوف، سحر قریشی، ایمان صفا، ژیان ابراهیم، مسعود یوسفی، حمه علیخان، حشمت آرمیده و… که سال گذشته در سینماهای عراق به نمایش درآمد، نتوانست در ایران اکران شود و در نهایت از شبکه نمایش خانگی در سراسر کشور توزیع شد.

فیلم عاشق ها ایستاده می میرند

سایر عوامل اصلی «عاشق ها ایستاده می میرند» عبارتند از تهیه‌کننده: یوسف صمدزاده، نویسندگان: شهرام مسلخی، فرهاد طب‌نوری، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، طراح گریم: مجید باقربیگی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: محسن دانشور، برنامه ریز: حمید همتی، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل، عکاس: محمد صقر، سوران نقش بندی.

خبرگزاری مهر

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 2,961
  • بازدید کلی : 166,311
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ