loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 208 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (2)
 سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد: «عشق و جنون» به کارگردانی حسن نجفی بعد از فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» در گروه سینمایی زندگی ثبت شد، این فیلم  از روز چهارشنبه ششم خرداد ماه به نمایش گذاشته می شود.
 
منبع: مهر
 

 این فیلم داستانی اجتماعی دارد و درباره‌ بایرام مردی است که با شنیدن خبری برای گرفتن انتقام راهی تهران می‌شود و خیابانهای تهران صحنه تاخت و تاز او است.

 پوریا پورسرخ، بهاره افشاری، الهام چرخنده و سعید راد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

بازدید : 215 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)
 

یوسف صمد‌زاده گفت: با رایزنی‌هایی که انجام دادیم قرار شد «عاشق‌ها ایستاده می‌میزند» به کارگردانی شهرام مسلخی در فصل پاییز با سرگروهی اریکه ایرانیان به نمایش درآید.

خبرگزاری فارس: میزبانی پاییزی اریکه ایرانیان از «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند»

یوسف صمد‌زاده در گفتگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره تغییر زمان اکران فیلم «عاشق ها ایستاده می‌میرند» که پیش از این در اردیبهشت ماه قرار بود به روی پرده سینما‌ها برود گفت: قرار بود که این فیلم در اردیبهشت ماه اکران شود ولی این اتفاق نیافتاد. طبق آخرین پی‌گیری‌هایی که انجام شد مشکل اکران این فیلم حل شده است و قرار شد که در فصل پاییز شاهد اکران فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» باشیم.
وی درباره گروه سینمایی اکران کننده این فیلم گفت: از ابتدا بنا داشتیم با یک سینمای سرگروه این فیلم را اکران کنیم که با همکاری مصطفی شایسته «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به سرگروهی اریکه ایرانیان به روی پرده سینما ها خواهد رفت.
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا اکران این فیلم با توجه به موضوع مقاومتی بودن آن که در فیلم مطرح شده است از سی و دومین جشنواره فیلم فجر تا به امروز به تعویق افتاده است، گفت: مناسبت‌های زیادی از سی و دومین جشنواره فیلم فجر تا کنون وجود داشت که می‌توانست این فیلم اکران شود با اینکه برخی در ارتباط با اینکه آیا این فیلم در ژانر دفاع مقدس محسوب می‌شود یا خیر دچار اختلاف هستند اما با این حال این فیلم به نظرم می‌توانست سال گذشته در هفته دفاع مقدس اکران شود ولی به نظرم اگر این فیلم به دفاع مقدس هم ارتباطی نداشته باشد در حوزه فیلم‌های مقاومتی نیز می‌توان آن را جای داد و به دلیل ارتباط شیعه و سنی می‌توانستیم این فیلم را در هفته وحدت نیز اکران کنیم.

سروش صحت، لعیا زنگنه، پوریا پورسرخ و شوان عطوف بازیگر شناخته ‌شده عراقی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

منبع :خبرفارس

بازدید : 184 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل عباس (ع) قطعه‌ای کوتاه از موسیقی فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش منتشر شد که این قطعه فضای حماسی فیلم را تداعی می‌کند.

استفان واربک آهنگساز این فیلم سینمایی تاریخی – مذهبی است که همزمان با عید سعید فطر در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

این قطعه (فایل ضمیمه خبر) نیز توسط واربک ساخته و توسط ارکستر سمفونیک بلژیک نواخته شده است.

استفان واربک آهنگساز 

برای شنیدن این قطعه موسیقی بر روی این لینک کلیک کنید

 

بازدید : 264 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Pouria Poursorkh 10 عكس و بيوگرافي پوريا پورسرخ

...باران کوثری،پوریا پورسرخ، برزوارجمند، مجید یاسر، مهدی صبایی و شهرام قائدی از بازیگران فیلم سینمایی روز سوم هستند که جمعه اول خرداد ساعت 15:20 پخش می شود.

این فیلم، قصه برادری است که در شرایط بسیار سخت و پیچیده ای مجبور می شود خواهرش را در زیر خاک پنهان کند تا شبانه آنرا از میان عراقی ها که خانه آنها را محاصره کرده اند، فراری دهد که این ماجرا سه شب ادامه دارد و اتفاقات زیادی در حاشیه آن رخ می دهد و در واقع داستان ...

منبع: mizanonline

بازدید : 221 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

هواداران پوریاپورسرخ

کوچولوهای خوردنی و دوست داشتنی و البته هم بازی های جذااااااب من ... آندیا خانوم وامیرحسین خوش تیپ .فقط خدا می دونه چقدر دوسشون دارم وچقدر شیرینن .

pouriapoursorkh

 

بازدید : 224 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

از سایت اینترنتی فیلم سینمایی «رستاخیز» که همزمان با عید سعید فطر در سینماهای سراسر کشور اکران می شود، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم «رستاخیز» همزمان با عید سعید فطر در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد به همین مناسبت از مدتها پیش اقداماتی جهت تبلیغات و اطلاع‌رسانی فیلم  آغاز شده است که در اولین اقدام، از سایت اینترنتی فیلم رستاخیز به آدرس www.rastakhizmovie.com رونمایی شد.

مجموعه‌ای از اخبار، معرفی سازندگان، بازیگران و عوامل فیلم، آنونس ها، جوایز، گالری عکس، پشت صحنه و ... در سایت مذکور قابل دسترسی است.

این فیلم عاشورایی که ساخت آن سال ها به طول انجامیده توسط بخش خصوصی تولید و در سی و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت ۹ سیمرغ بلورین و کسب جایزه بیرق طلایی (ویژه مصطفی عقاد) شده است.

سیمرغ‌های بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌برداری، بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین موسیقی، بهترین چهره‌پردازی، بهترین بازیگر مکمل مرد، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بهترین دست آورد فنی به فیلم فوق تعلق گرفته است.

آرش آصفی، حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، پوریا پورسرخ، بابک حمیدیان، بهادر زمانی، یاور احمدی فر، بهنام تشکر، انوشیروان ارجمند و ... و هفت بازیگر از کشورهای عربی در فیلم «رستاخیز» ایفای نقش کرده‍ اند.

«رستاخیز» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا درویش، تهیه‌کنندگی تقی علیقلی زاده و مدیریت تولید علی قائم‌مقامی ساخته شده است.

این فیلم سینمایی با دوبله عربی با نام «القربان» و نسخه انگلیسی آن با نام «حسین، آنکه گفت نه» (no Hussein who said) عرضه خواهد شد.

 منبع: خبر مهر

هواداران پوریاپورسرخ

 

 برای دیدن آنونس این فیلم بر روی این لینک کلیک کنید.

 

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 2,891
  • بازدید کلی : 166,241
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ