loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 127 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

 photo_2015-10-04_12-57-20
 
فیلم سینمایی "رستاخیز" در اولین حضور جهانی‌اش در جشنواره فیلم بغداد حضور یافت و افتتاح‌کننده این رویداد سینمایی بود.
 
به گزارش صبا، «رستاخیز» در شب عید غدیر‌خم به عنوان افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد با حضور بیش‌از هزار نفر از سفرا، مهمانان خارجی، هنرمندان و فیلمسازان و مردم عراق در المسرح الوطنی، سالن ملی عراق به نمایش درآمد. 
 
در ابتدای این مراسم تقی علیقلی‌زاده، تهیه كننده و احمدرضا درویش، كارگردان فیلم به دعوت رییس جشنواره، مورد تشویق مهمانان قرار گرفتند. بسیاری از شبكه‌های تلویزیونی عراق از جمله شبكه دولتی عراق با پخش تبلیغات فیلم «رستاخیز» به زبان عربی، خبر این حضور را منعكس کرده‌اند. 
همچنین شبكه العربیه قبل از شروع مراسم افتتاحیه با احمدرضا درویش گفت‌وگویی زنده انجام داد. 
معاون سازمان سینمایی عراق پیش از شروع نمایش فیلم در سخنانی اعلام کرد: افتخار بزرگ ما، حضور فیلم «القربان» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بغداد است. 
 
 «رستاخیز» با دوبله عربی در افتتاحیه جشنواره فیلم بغداد به نمایش درآمد و با استقبال عراقی‌ها همراه شد. نمایش این فیلم با فریادهای لبیک یا حسین از سوی حاضران مورد استقبال قرار گرفت و صدای گریه‌های تماشاگران در سکانس شهادت حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) از واکنش‌های مردم به این فیلم بود. بعد از پایان فیلم هم احمدرضا‌درویش با حضور در میان مردم پاسخگوی سوالات و احساسات آنان بود. 
 
عراقی‌ها «رستاخیز» را پسندیدند
در همین حال تقی علیقلی‌زاده، تهیه‌کننده فیلم درباره نمایش «رستاخیز» در افتتاحیه جشنواره فیلم بغداد گفت: «مسئولان فرهنگی عراقی با تحسین و تبریک، این فیلم را عیدی سینمای ایران به مردم عراق تلقی کردند.» 
 
او به تسنیم گفت: بازخوردها مخاطبان فیلم بسیار گرم و پرشور بود و تا مدتها در حلقه چند صد نفری مشتاقان فیلم امکان حرکت وجود نداشت. بسیاری از هنرمندان بزرگ عراق در نشست‌های متعدد نسبت به فیلم اظهار لطف داشتند. 
 
علیقلی‌زاده در مورد درخواست عراقی‌ها برای پخش این فیلم، در کشورشان گفت: هم برای پخش تلویزیونی و هم برای اکران در سالن‌های سینمای عراق تقاضاهای متعدد ارائه شده است که با توجه به نزدیکی ایام محرم و صفر تلاش خواهد شد، این کار با سرعت بیشتری پیگیری شود. 
هفتمین فستیوال بین‌المللی فیلم بغداد طی روزهای یکم تا پنجم اکتبر (9 تا 13 مهر) در شهر بغداد در عراق برگزار می‌شود. 
 
این فیلم تاریخی مذهبی دارای نسخه‌هایی با دوبله به زبان‌های مختلف از جمله دوبله عربی و فرانسه همراه با زیرنویس انگلیسی است. افتتاحیه فستیوال فیلم بغداد، اولین اکران رسمی فیلم رستاخیز در جهان عرب خواهد بود. فیلم «رستاخیز» با نام عربی «القربان» و نام انگلیسی «Hussein Who Said No» در جهان شناخته می‌شود. 
 
فیلم «رستاخیز» با دریافت مجوز اکران از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک روز در سینماهای تهران روی پرده رفت ولی به دستور همین وزارتخانه در پایان نخستین روز اکرانش در تاریخ 24 تیرماه از پرده پایین آمد. 
 
علاوه بر فیلم سینمایی «رستاخیز» که آغازگر جشنواره فیلم بغداد بود، چهار فیلم دیگر ایرانی شامل «شیار ۱۴۳»، «همه چیز برای فروش»، «تراژدی» و «طبقه حساس» در بخش ویژه سینمای ایرانِ این جشنواره نمایش داده می‌شود. بخش ویژه سینمای ایران جشنواره فیلم بغداد با همکاری امور جشنواره‌ها و همکاری‌های بین‌المللی سازمان سینمایی برگزار می‌شود. 
بازدید : 233 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (1)
 
 
استقبال از «رستاخیز» در بغداد با فریاد «لبیک یاحسین»
 
بانی فیلم آنلاین: در آیین گشایش جشنواره فیلم بغداد در شب عید سعید غدیر خم، فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش در سالن هزار نفری مرکز بغداد به نمایش درآمد.

به گزارش ایسنا، این فیلم با فریادهای «لبیک یا حسین» از سوی حاضران مورد استقبال قرار گرفت و صدای گریه‌های تماشاگران در سکانس شهادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) از واکنش‌های مردم به این فیلم بود.
بعد از پایان فیلم هم احمدرضا درویش با حضور در میان مردم پاسخگوی سوالات و احساسات آنان بود.
«رستاخیز» با دوبله عربی در افتتاحیه جشنواره فیلم بغداد به نمایش درآمد.

بازدید : 184 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

«رستاخیز» جشنواره بغداد را افتتاح کرد
 
بانی فیلم آنلاین: فیلم سینمایی «رستاخیز» در اولین حضور جهانی اش در جشنواره فیلم بغداد حضور یافت و افتتاح کننده این رویداد سینمایی بود.

به گزارش مهر، «رستاخيز» شامگاه پنجشنبه ۹ مهر ماه به عنوان افتتاحيه جشنواره بين المللي فيلم بغداد با حضور بيش از هزار نفر از سفرا، مهمانان خارجي، هنرمندان و فيلمسازان و مردم عراق در المسرح الوطني، سالن ملي عراق به نمایش درآمد.
در ابتدای این مراسم تقی علیقلی زاده تهيه كننده و احمدرضا درویش كارگردان فيلم به دعوت رئيس جشنواره، مورد تشویق مهمانان قرار گرفتند. بسياري از شبكه هاي تلويزيوني عراق از جمله شبكه دولتي عراق با پخش تبليغات فيلم رستاخيز به زبان عربي، خبر اين حضور را منعكس کرده اند.
همچنین شبكه العربيه قبل از شروع مراسم افتتاحيه با احمدرضا درویش گفتگویی زنده انجام داد.
معاون سازمان سينمايي عراق پیش از شروع نمایش فیلم در سخنانی اعلام کرد: افتخار بزرگ ما، حضور فيلم «القربان» به عنوان فيلم افتتاحيه جشنواره بغداد است.
نمایش فیلم با واکنش های مثبت حاضران در سالن رو به رو شد.
هفتمین جشنواره فیلم بغداد طی روزهای یکم تا پنجم اکتبر (۹ تا ۱۳ مهر) در شهر بغداد در عراق برگزار می‌شود.
فیلم «رستاخیز» با نام عربی «القربان» و نام انگلیسی «Hussein Who Said No» در جهان شناخته می شود.

بازدید : 263 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

 

 سریال «کیمیا» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی این روزها در حال تصویربرداری فاز سوم است و قرار است عوامل آن چند سفر در ایران و همچنین سفری به فرانسه داشته باشند.

  اولین قسمت از سریال «کیمیا» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار امشب چهارم مهر ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
تیتراژ پایانی سریال «کیمیا» را علیرضا قربانی خوانده است. پیش از این قرار بود محسن چاووشی خواننده تیتراژ باشد اما این همکاری میسر نشد.

سریال کیمیا
علیرضا قربانی تیتراژ این سریال را براساس شعری از مسعود کلانتری خوانده است.
این اولین سریال بیش از ۱۰۰ قسمتی در سیماست که مهراوه شریفی نیا در آن نقش کیمیا را بازی می کند و سریال در مرحله اول زندگی کیمیا پیش از پیروزی انقلاب را نشان می دهد، در مرحله دوم به زمان جنگ می رسد که در جنوب ایران تصویربرداری شده است و در مرحله سوم زندگی کیمیا در دوران معاصر را نمایش می دهد.

سریال کیمیا
در حال حاضر مقطع اول و دوم سریال در مرحله پس تولید و مسایلی از جمله مونتاژ، جلوه های بصری، موسیقی و... قرار دارد.
آبادان، خرمشهر، تهران و... از جمله شهرهایی هستند که «کیمیا» تاکنون در آنها به تصویربرداری رسیده است. بخشی از کار نیز در گرجستان و در شهر تفلیس به تولید رسیده است.

سریال کیمیا
تصویربرداری «کیمیا» تا دو ماه و نیم دیگر ادامه خواهد داشت که حدود دو ماه از آن در تهران خواهد بود. همچنین عوامل «کیمیا» در فاز سوم این سریال سه سفر به شهرهای مشهد، آبادان و خرمشهر خواهند داشت و بعضی از سکانس های سریال هم در فرانسه تصویربرداری می شود.

سریال کیمیا
بیش از نود درصد سکانس های باقی مانده سریال به فصل سوم این مجموعه اختصاص دارد و عوامل این اثر در حال تولید و ساخت فصل سوم این اثر هستند.
این سریال حدود ۳۰۰ بازیگر دارد و چهره های زیادی در آن حضور دارند که می توان از میان آنها به آزیتا حاجیان، محمدرضا شریفی نیا، مهدی پاکدل، نیکی کریمی، رضا کیانیان، حامد بهداد، حسن پورشیرازی، مهدی سلطانی، رضا توکلی، سیدمهرداد ضیایی، حسن جوهرچی، بیوک میرزایی، کورش زارعی، سودابه بیضایی، آشا محرابی، میرطاهر مظلومی و شهین تسلیمی اشاره کرد.

سریال کیمیا
همچنین قرار است در فاز سوم این سریال حدود ۷۰ بازیگر اصلی به کار اضافه شوند و در چند روز گذشته فخرالدین صدیق شریف و زهرا سعیدی به جمع بازیگران این سریال پیوسته اند.

 

  + پخش سریال کیمیا هر شب از شبکه ی ۲ در ساعت  ۲۱:۳۰  و بازپخش آن در ساعت ۱:۳۵ بامداد ، ۱۱ و ۱۶  از همین شبکه است .

بازدید : 151 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (2)

سه فیلم بلند سینمایی و یک فیلم کوتاه ایرانی در دو بخش اصلی هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد به روی پرده خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلم‌های سینمایی «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش، «تراژدی» به کارگردانی «آذیتا موگویی» و «عاشق ها ایستاده می‌میرند» از شهرام مسلخی در بخش رقابتی فیلم‌های بلند هفتمین جشنواره فیلم بغداد حضور خواهد داشت.

همچنین فیلم کوتاه «ماهی و من» ساخته بابک حبیبی‌فر نیز در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه این رویداد سینمایی به روی پرده خواهد رفت.

هفتمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد از تاریخ یکم تا پنجم اکتبر (9 تا 13 مهر) در شهر بغداد عراق برگزار می‌شود.

بازدید : 337 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (1)
سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار از 4 مهر ماه از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.
 
سریال 110 قسمتی «کیمیا» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی طبق تاریخ اعلام شده،هرشب ساعت 21 و 30 دقیقه به روی آنتن شبکه 2 می‌رود.

 

«کیمیا» نخستین سریال بیش از 100 قسمتی در تلویزیون است که جز سریال‌های الف ویژه تلویزیون معرفی شده است.این مجموعه تلویزیونی که براساس فیلمنامه‌ای از مسعود بهبهانی‌نیا ساخته‌شده، با محوریت زندگی بانوی جوانی به نام «کیمیا» با بازی مهراوه شریفی‌نیا در سه مقطع زمانی قبل و حین انقلاب، آغاز‌ جنگ ،دوران دفاع مقدس و زمان حال روایت می‌شود.سریال «کیمیا» علاوه بر تهران، آبادان، خرمشهر و دیگر مناطق استان‌های جنوبی در کشور گرجستان به ویژه پایتخت آن تفلیس نیز تصویربرداری داشته است و دارد.

این سریال بیش از 300 بازیگر دارد که از آن‌ها می‌توان به حضور حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، رضا کیانیان، نیکی کریمی، حامد بهداد، عاطفه رضوی ، محمدرضا شریفی نیا، گلاره عباسی، پوریا پور سرخ، حسن جوهرچی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، عطا عمرانی، مهدی پاکدل، سودابه بیضایی،مهدی سلطانی، محمدرضا شریفی نیا، بیوک میرزایی ،گلوریا هاردی بازیگر فرانسوی‌الاصل اشاره کرد.

موسیقی متن سریال «کیمیا» را آرمان موسی‌پور ساخته‌ و محسن چاووشی نیز تیترا‍ژ پایانی این مجموعه تلویزیونی را می‌خواند.

از دیگر عوامل تولید سریال «کیمیا» می‌توان به سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: فرید سجادی حسینی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، صدابردار: فرشید احمدی، تدیون:خشایار موحدیان، مشاور و مدیر هنری: دکتر محمدرضا شجاعی، طراح گریم: امیر اسکندری، مدیر تولید: فرشید رئوفی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا اشاره کرد.

منبع : خبرگزاری  ایسنا

 

 دانلود آنونس سریال کیمیا

منبع آنونس : خبرگزاری مهر

 

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 2,909
  • بازدید کلی : 166,259
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ