loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 264 پنجشنبه 06 خرداد 1395 نظرات (0)

 

 

پوریا پورسرخ، بازیگر جوان و محبوب تلویزیون و سینما، پس از این همه سال بازیگری و حضور در نقش‌های مختلف هنوز ازسوی خیلی‌ها با نقش رضای فیلم «روز سوم» شناخته می‌شود؛ نقشی سخت و نفسگیر که با بازی خوب او ماندگار شد و این بازیگر را نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر هم کرد.

تصویر مردم هنوز با رضای خرمشهر مرا می‌شناسند

رضا در «روز سوم»، رزمنده جوانی بود که دوشادوش دیگر خرمشهری‌ها در برابر هجوم نیروهای بعثی عراق مقاومت می‌کرد تا از سقوط شهر جلوگیری کند، اما او در عین حال باید از خواهرش سمیره هم محافظت می‌کرد که پایش شکسته بود و امکان راه رفتن و گریختن از مهلکه نداشت. یادآوری بازی همدلی‌برانگیز پورسرخ به نقش برادری که روی خواهر و وطنش غیرت دارد، کار سختی نیست و نیاز به حافظه چندانی ندارد.

به بهانه روز بزرگ آزادسازی خرمشهر گفت‌وگویی با این بازیگر خوش‌اخلاق و بامرام انجام داده‌ایم که می‌خوانید. پورسرخ این روزها مشغول بازی در سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار است که برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده می‌شود.

***

چند فیلم دفاع مقدسی در کارنامه دارید که «روز سوم» شاخص‌ترین آنهاست و هنوز هم خیلی‌ها شما را با نقش رضا می‌شناسند. درباره بازی در این نقش چه حس و حالی دارید؟

یادم می‌آید پس از بازی در «روز سوم»‌ نقش رضا را بهترین نقش کارنامه خودم می‌دانستم و همیشه در مصاحبه‌ها به آن اشاره می‌کردم. متاسفانه یا خوشبختانه‌اش را نمی‌دانم، اما این حس تا امروز ادامه دارد و هیچ نقشی را به اندازه این نقش دوست ندارم و بعید هم می‌دانم هیچ نقشی بتواند جای رضای روز سوم را در قلب من بگیرد. جالب اینجاست بسیاری از مردمی که مرا در خیابان می‌بینند هم همین حس را دارند و هنوز و پس از این همه سال درباره این نقش با من صحبت می‌کنند. واقعا نقش رضا حس خیلی خوبی به من می‌داد و از این بابت خوشحالم.

موقع بازی در «روز سوم»، به موفقیت نقش و فیلم ایمان داشتید؟

اگر حمل بر غرور و خودستایی نباشد‌ من به عنوان یکی از اعضای گروه وقتی می‌دیدم که چه انرژی ای برای ساخت این فیلم گذاشته می‌شود، انتظار موفقیت فیلم را داشتم و مطمئن بودم نمره قبولی را نزد مردم می‌گیرد که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

لوکیشن فیلم خرمشهر بود؟

خرمشهر و آبادان.

پس از بازی در این فیلم، باز هم به خرمشهر برگشتید؟

بارها. آخرین بار هم برای بازی در سریال «کیمیا» به خرمشهر برگشتم. جالب اینجاست اولین کاری هم که بلافاصله پس از نشستن پرواز انجام دادم این بود که چمدانم را داخل هتل گذاشتم و بدون این‌که حتی دوش‌بگیرم، مستقیم سراغ کوی بهروز، یکی از لوکیشن‌های اصلی «روز سوم» رفتم. آنجا برایم حکم یک میعادگاه را داشت. حس خیلی جالبی داشتم و اتفاقا عکسی هم گرفتم و در صفحه اینستاگرامم گذاشتم.

وقتی برگشتید خرمشهر از لحاظ آبادانی و سازندگی، پیشرفتی کرده بود؟

راستش همان حرف‌هایی که سال ساخت «روز سوم» درباره وضعیت خرمشهر زدم را می‌توانم امروز دوباره تکرار کنم و عملا هیچ اتفاق مثبتی برای این شهر نیفتاده است. همیشه هم همین روزها همه می‌گویند چقدر خوب است که به مردم این منطقه برسیم و همه اظهار تاسف می‌کنند که چرا وضع مردمی که نفت کشور را تامین می‌کنند، باید این‌طوری باشد، اما بعد از این روزها همه چیز همان‌طور به وضع سابق باقی می‌ماند. درواقع الان نه‌تنها وضع مردم بهتر نشده، بلکه مشکلات دیگری مثل گرد و خاک و آلودگی هوا هم به آن اضافه شده است. به عبارت دیگر تنها تغییر خرمشهر این روزها با سال‌های گذشته این است که کم‌محلی و بی‌اعتنایی مسئولان به آن بیشتر شده است.

ضمن این‌که سینما هم اعتنای چندانی به خرمشهر، مقاومت مردم این خطه در سال‌های جنگ و حماسه آزادسازی نمی‌کند. چرا؟

فکر کنم آدم‌های صاحب‌نظرتری از من هستند که درباره حوزه فرهنگی نظر بدهند، با این حال به نظرم کم و بیش کارهایی دراین مورد ساخته می‌شود. اما معتقدم مشکل آدم‌هایی که از جنگ لطمه خورده‌اند، سینما و این مساله نیست که چه فیلم‌هایی درباره آنها ساخته می‌شود، بلکه آنها نیاز به امنیت و آسایش اجتماعی دارند و باید جانبازان و خانواده‌های عزیز شهدا و باقی‌مانده از جنگ، موردتوجه و حمایت قرار بگیرند.

جمله پایانی را هم از زبان پوریا پورسرخ خطاب به امثال رضا (در روز سوم) بگویید که آسایش و امنیت امروزمان را مدیون آنها هستیم.

به نوبه خودم از آنها عذر می‌خواهم که از عزیزترین چیزشان که جانشان بود‌ برای نجات آب و خاکشان گذشتند، اما ما از چرک کف دست که پول باشد، نمی‌گذریم و به لحاظ مالی هم هیچ کمکی به آبادان خرمشهر و دیگر مناطق جنگی نمی‌کنیم.

علی رستگار - فرهنگ و هنر

بازدید : 114 دوشنبه 18 آبان 1394 نظرات (0)
دیپلم افتخار جشنواره مونتگرا به «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» رسید

جشنواره مونتگرا در بخش بهترین فیلمنامه دیپلم افتخار خود را به فیلمنامه فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» اهدا کرد.

به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی و تهیه‌کنندگی یوسف صمدزاده که به تازگی در جشنواره مونتگرا به نمایش درآمد، توانست دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کند. این فیلم هم‌اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است و تاکنون فروشی رضایت‌بخش داشته.

مسلخی درباره تبلیغات محیطی این فیلم گفت: متأسفانه صدا و سیما همکاری مناسبی با ما نداشت و فیلم آنونس‌های محدودی تاکنون داشته است. ضمن اینکه در زمینه بیلبوردهای شهری نیز با توجه به مبلغ بالای آن نتوانستیم تبلیغات چندانی داشته باشیم. امیدوارم با توجه به زمانی که تا پایان اکران وجود دارد بتوانیم با اطلاع رسانی مناسب تبلیغات مناسبی برای فیلم انجام دهیم.

 «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» چندی پیش در هفتمین دوره جشنواره فیلم بغداد و در بخش مسابقه به نمایش درآمد و توانست در کنار فیلم‌های شاخصی چون «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش و «تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی، عنوان بهترین فیلم از نگاه هیأت داوران این جشنواره را دریافت کند.

پوریا پورسرخ، سروش صحت، لعیا زنگنه و شوان عطف بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این فیلم ملودرامی اجتماعی و قصه گو است و داستان سرباز ایرانی و عراقی را روایت می‌کند که در زمان جنگ جان یکدیگر را نجات داده‌اند. آن‌ها اکنون بعد از سال‌ها با یکدیگر روبرو می‌شوند. در واقع فیلم قصد دارد به سه مقوله عشق، خیانت و دوستی نیز بپردازد.

بازدید : 218 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (3)

13920926133617291753783

فیلم سینمایی ” عاشق ها ایستاده می میرند ” در سینما هویزه در حال اکران است.
عاشق ها ایستاده می میرند به کارگردانی شهرام مسلخی که تهیه آن را یوسف صمدزاده به عهده دارد و بازیگران این فیلم عبارتند از : شوان عطوف، سروش صحت، پوریا پورسرخ، لعیا زنگنه، سولین دلپاک، آسو عمر سواره، چریک عبه‌رش، هردی سمیر، کاوه قادر و رِبار حورامی
خلاصه داستان : رضا یک خبرنگار آزاد است که به طور اتفاقی سرنخ‌هایی از هیوا سرباز عراقی پیدا می‌کند که سال‌ها پیش رضا را در شرایط سخت جنگی نجات داده است. او برای جواب به مسائلی که سال‌هاست از اطرافیانش پنهان کرده عازم عراق می‌شود.
اکران این فیلم از چهار شنبه تا جمعه به شرح زیر می باشد.

چهارشنبه (۱۳۹۴/۰۸/۱۳):

۱۰:۳۰
۱۲:۳۰
۱۵:۰۰
۱۷:۰۰
۱۹:۰۰
۲۱:۰۰

پنج شنبه (۱۳۹۴/۰۸/۱۴):

۱۰:۳۰
۱۲:۳۰
۱۵:۰۰
۱۷:۰۰
۱۹:۰۰
۲۱:۰۰

جمعه (۱۳۹۴/۰۸/۱۵):

۱۰:۳۰
۱۲:۳۰
۱۵:۰۰
۱۷:۰۰
۱۹:۰۰
۲۱:۰۰

 

بازدید : 281 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (6)
قم فردا: بازیگر سینما و تلویزیون گفت :هنگام ورود به «رستاخیز» فهمیدم که کار سختی را در پیش رو دارم و به واقع بازی کردن نقش فرزند عمربن سعد کار سختی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویریون خصوص فیلم سینمایی"رستاخیز" گفت: حضورم در فیلم سینمایی"رستاخیز" بر اساس خواست قلبی خودم بود که حداقل با ایفای نقش «فرزند عمربن سعد»در باطن از خود رضایت داشته باشم.

پوریا پورسرخ :ایفای نقش فرزند عمربن سعد کار سختی بود

 

وی افزود: هنگام ورود به این پروژه فهمیدم که کار سختی را در پیش رو داریم و  ضمن پذیرفتن این سختی ها، باید برای بهتر شدن کار تلاش کنیم.
 
پور سرخ عنوان کرد: بسیاری از عوامل این فیلم فارغ از مسائل مالی تنها به فکر انجام یک کار معنوی بودند و این کار را با تمام وجود خود انجام دادند.
این بازیگر خاطرنشان کرد: اگر کم و کاستی در فیلم وجود دارد هیچ عمدی در کار نبوده و باید بگویم که تمام عوامل فیلم در پی ارائه یک اثر آبرومند بودند.

بازدید : 261 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (3)

موفقيت فيلم هاي ايراني در جشنواره فيلم بغداد   «رستاخيز» و «عاشق ها ايستاده مي ميرند» دست پر بازگشتند.

   بانی فیلم آنلاین: نمايندگان ايراني در جشنواره فيلم بغداد عناوين بهترين فيلم از نگاه تماشاگران و هيأت داوران را از آن خود كردند.
به گزارش باني فيلم، جشنواره بين المللي فيلم بغداد روز 13 مهر به كار خود پايان داد و فيلم سينمايي «رستاخيز» به كارگرداني احمدرضا درويش توانست علاوه بر دريافت جايزه بزرگ اين جشنواره، عنوان بهترين فيلم از نگاه تماشاگران را از آن خود كند. فيلم سينمايي «عاشق ها ايستاده مي ميرند» با كارگردان جوان خود، شهرام مسلخي نيز توانست عنوان بهترين فيلم از نگاه هيأت داوران اين جشنواره را دريافت كند. پوريا پورسرخ، سروش صحت، لعيا زنگنه و شوان عطف بازيگران اصلي اين فيلم هستند كه اكران آن بزودي در سراسر كشور آغاز خواهد شد.همچنين در اين جشنواره فیلم «ماهی و من» ساخته بابک حبیبی‌فر موفق به کسب جایزه اول در بخش رقابت بین‌الملل فیلم‌های کوتاه هفتمین جشنواره فیلم بغداد شد. این فیلم کوتاه که تاکنون در چندین جشنواره بین‌المللی موفق به کسب جایزه شده است، داستان مرد تنها و نابینایی است که تلاش می‌کند جان ماهی سفره هفت سین خود را از مرگ نجات دهد. هفتمین جشنواره بین المللی فیلم بغداد كه از 9 تا 13 مهر در شهر بغداد عراق برگزار شد در افتتاحيه خود فيلم سينمايي «رستاخيز» را به نمايش درآورد. جشنواره با دعوت رسمی معاون وزیر فرهنگ عراق میزبان احمدرضا درویش کارگردان و تقی علیقلی زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» بود .

بازدید : 203 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

احمدرضا درویش ضمن سپاس از هیات داوران و مدیران این جشنواره با آرزوی صلح و فرهنگ برای تمامی کشورهای اسلامی و جهان این جایزه را به جان باختگان در فاجعه «منا» تقدیم کرد.

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم بغداد امروز ۱۳ مهرماه با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد و جایزه بزرگ این فستیوال به فیلم «رستاخیز» تعلق گرفت.

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم بغداد با دعوت رسمی معاون وزیر فرهنگ عراق میزبان احمدرضا درویش کارگردان و تقی علیقلی زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» بود تا این فیلم در افتتاحیه این جشنواره به نمایش درآید.

فستیوال بین المللی فیلم بغداد با این عنوان که افتتاحیه این جشنواره با فیلم «القربان» خواهد بود و این فیلم تاریخی با حضور کارگردان و تهیه کننده آن برای نخستین بار در جهان عرب اکران خواهد شد به استقبال احمدرضا درویش و این فیلم رفت.

افتتاحیه فستیوال فیلم بغداد، اولین اکران رسمی فیلم «رستاخیز» در کشور عراق و در جهان عرب بود.

این فیلم تاریخی مذهبی دارای نسخه‌هایی با دوبله به زبان های مختلف از جمله دوبله عربی و فرانسه همراه با زیرنویس انگلیسی است.

در فیلم سینمایی «رستاخیز» هفت بازیگر جهان عرب حضور دارند که اسامی آنها به این شرح است: جمال سلیمان و رضوان عقیلی از سوریه، داوود حسین از کویت، جواد الشکرچی از عراق، طلحت حمدی از سوریه، فواز سرور و فادی ابراهیم از لبنان.

استفان واربک آهنگساز اُسکار گرفته این فیلم، موسیقی «رستاخیز» را به همراه ارکستر سمفونیک بلژیک ساخته است و جرمی پرایز، دن جانسون، ریچارد کانوی از صداگذاران فیلم هستند، مراحل فنی فیلم «رستاخیز» در استودیو مولینر لندن کار شده است.

تدوین این فیلم را طریق انوار انجام داده که نامزد اسکار ۲۰۱۰ برای فیلم «سخنرانی پادشاه» بوده است.

photo_2015-10-06_10-02-33

photo_2015-10-06_10-03-20

بازدید : 127 یکشنبه 12 مهر 1394 نظرات (0)

 photo_2015-10-04_12-57-20
 
فیلم سینمایی "رستاخیز" در اولین حضور جهانی‌اش در جشنواره فیلم بغداد حضور یافت و افتتاح‌کننده این رویداد سینمایی بود.
 
به گزارش صبا، «رستاخیز» در شب عید غدیر‌خم به عنوان افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد با حضور بیش‌از هزار نفر از سفرا، مهمانان خارجی، هنرمندان و فیلمسازان و مردم عراق در المسرح الوطنی، سالن ملی عراق به نمایش درآمد. 
 
در ابتدای این مراسم تقی علیقلی‌زاده، تهیه كننده و احمدرضا درویش، كارگردان فیلم به دعوت رییس جشنواره، مورد تشویق مهمانان قرار گرفتند. بسیاری از شبكه‌های تلویزیونی عراق از جمله شبكه دولتی عراق با پخش تبلیغات فیلم «رستاخیز» به زبان عربی، خبر این حضور را منعكس کرده‌اند. 
همچنین شبكه العربیه قبل از شروع مراسم افتتاحیه با احمدرضا درویش گفت‌وگویی زنده انجام داد. 
معاون سازمان سینمایی عراق پیش از شروع نمایش فیلم در سخنانی اعلام کرد: افتخار بزرگ ما، حضور فیلم «القربان» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بغداد است. 
 
 «رستاخیز» با دوبله عربی در افتتاحیه جشنواره فیلم بغداد به نمایش درآمد و با استقبال عراقی‌ها همراه شد. نمایش این فیلم با فریادهای لبیک یا حسین از سوی حاضران مورد استقبال قرار گرفت و صدای گریه‌های تماشاگران در سکانس شهادت حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) از واکنش‌های مردم به این فیلم بود. بعد از پایان فیلم هم احمدرضا‌درویش با حضور در میان مردم پاسخگوی سوالات و احساسات آنان بود. 
 
عراقی‌ها «رستاخیز» را پسندیدند
در همین حال تقی علیقلی‌زاده، تهیه‌کننده فیلم درباره نمایش «رستاخیز» در افتتاحیه جشنواره فیلم بغداد گفت: «مسئولان فرهنگی عراقی با تحسین و تبریک، این فیلم را عیدی سینمای ایران به مردم عراق تلقی کردند.» 
 
او به تسنیم گفت: بازخوردها مخاطبان فیلم بسیار گرم و پرشور بود و تا مدتها در حلقه چند صد نفری مشتاقان فیلم امکان حرکت وجود نداشت. بسیاری از هنرمندان بزرگ عراق در نشست‌های متعدد نسبت به فیلم اظهار لطف داشتند. 
 
علیقلی‌زاده در مورد درخواست عراقی‌ها برای پخش این فیلم، در کشورشان گفت: هم برای پخش تلویزیونی و هم برای اکران در سالن‌های سینمای عراق تقاضاهای متعدد ارائه شده است که با توجه به نزدیکی ایام محرم و صفر تلاش خواهد شد، این کار با سرعت بیشتری پیگیری شود. 
هفتمین فستیوال بین‌المللی فیلم بغداد طی روزهای یکم تا پنجم اکتبر (9 تا 13 مهر) در شهر بغداد در عراق برگزار می‌شود. 
 
این فیلم تاریخی مذهبی دارای نسخه‌هایی با دوبله به زبان‌های مختلف از جمله دوبله عربی و فرانسه همراه با زیرنویس انگلیسی است. افتتاحیه فستیوال فیلم بغداد، اولین اکران رسمی فیلم رستاخیز در جهان عرب خواهد بود. فیلم «رستاخیز» با نام عربی «القربان» و نام انگلیسی «Hussein Who Said No» در جهان شناخته می‌شود. 
 
فیلم «رستاخیز» با دریافت مجوز اکران از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک روز در سینماهای تهران روی پرده رفت ولی به دستور همین وزارتخانه در پایان نخستین روز اکرانش در تاریخ 24 تیرماه از پرده پایین آمد. 
 
علاوه بر فیلم سینمایی «رستاخیز» که آغازگر جشنواره فیلم بغداد بود، چهار فیلم دیگر ایرانی شامل «شیار ۱۴۳»، «همه چیز برای فروش»، «تراژدی» و «طبقه حساس» در بخش ویژه سینمای ایرانِ این جشنواره نمایش داده می‌شود. بخش ویژه سینمای ایران جشنواره فیلم بغداد با همکاری امور جشنواره‌ها و همکاری‌های بین‌المللی سازمان سینمایی برگزار می‌شود. 
بازدید : 233 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (1)
 
 
استقبال از «رستاخیز» در بغداد با فریاد «لبیک یاحسین»
 
بانی فیلم آنلاین: در آیین گشایش جشنواره فیلم بغداد در شب عید سعید غدیر خم، فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش در سالن هزار نفری مرکز بغداد به نمایش درآمد.

به گزارش ایسنا، این فیلم با فریادهای «لبیک یا حسین» از سوی حاضران مورد استقبال قرار گرفت و صدای گریه‌های تماشاگران در سکانس شهادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) از واکنش‌های مردم به این فیلم بود.
بعد از پایان فیلم هم احمدرضا درویش با حضور در میان مردم پاسخگوی سوالات و احساسات آنان بود.
«رستاخیز» با دوبله عربی در افتتاحیه جشنواره فیلم بغداد به نمایش درآمد.

بازدید : 184 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

«رستاخیز» جشنواره بغداد را افتتاح کرد
 
بانی فیلم آنلاین: فیلم سینمایی «رستاخیز» در اولین حضور جهانی اش در جشنواره فیلم بغداد حضور یافت و افتتاح کننده این رویداد سینمایی بود.

به گزارش مهر، «رستاخيز» شامگاه پنجشنبه ۹ مهر ماه به عنوان افتتاحيه جشنواره بين المللي فيلم بغداد با حضور بيش از هزار نفر از سفرا، مهمانان خارجي، هنرمندان و فيلمسازان و مردم عراق در المسرح الوطني، سالن ملي عراق به نمایش درآمد.
در ابتدای این مراسم تقی علیقلی زاده تهيه كننده و احمدرضا درویش كارگردان فيلم به دعوت رئيس جشنواره، مورد تشویق مهمانان قرار گرفتند. بسياري از شبكه هاي تلويزيوني عراق از جمله شبكه دولتي عراق با پخش تبليغات فيلم رستاخيز به زبان عربي، خبر اين حضور را منعكس کرده اند.
همچنین شبكه العربيه قبل از شروع مراسم افتتاحيه با احمدرضا درویش گفتگویی زنده انجام داد.
معاون سازمان سينمايي عراق پیش از شروع نمایش فیلم در سخنانی اعلام کرد: افتخار بزرگ ما، حضور فيلم «القربان» به عنوان فيلم افتتاحيه جشنواره بغداد است.
نمایش فیلم با واکنش های مثبت حاضران در سالن رو به رو شد.
هفتمین جشنواره فیلم بغداد طی روزهای یکم تا پنجم اکتبر (۹ تا ۱۳ مهر) در شهر بغداد در عراق برگزار می‌شود.
فیلم «رستاخیز» با نام عربی «القربان» و نام انگلیسی «Hussein Who Said No» در جهان شناخته می شود.

بازدید : 151 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (2)

سه فیلم بلند سینمایی و یک فیلم کوتاه ایرانی در دو بخش اصلی هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد به روی پرده خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلم‌های سینمایی «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش، «تراژدی» به کارگردانی «آذیتا موگویی» و «عاشق ها ایستاده می‌میرند» از شهرام مسلخی در بخش رقابتی فیلم‌های بلند هفتمین جشنواره فیلم بغداد حضور خواهد داشت.

همچنین فیلم کوتاه «ماهی و من» ساخته بابک حبیبی‌فر نیز در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه این رویداد سینمایی به روی پرده خواهد رفت.

هفتمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد از تاریخ یکم تا پنجم اکتبر (9 تا 13 مهر) در شهر بغداد عراق برگزار می‌شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 2,844
  • بازدید کلی : 166,194
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ