loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 221 جمعه 11 تیر 1395 نظرات (0)

 

نعمت چگینی تهیه کننده سریال «برادر» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، خبر از اتمام تصویربرداری این سریال داد و گفت: شب گذشته تصویربرداری سریال در حال پخش «برادر» به کارگردانی جواد افشار در منطقه لواسان به پایان رسید.

وی با اشاره به انجام مراحل فنی این سریال نیز ادامه داد: به احتمال فراوان تا پایان ماه رمضان و آخرین روز از پخش سریال «برادر»، انجام مراحل فنی (تدوین و صداگذاری) ادامه خواهد داشت.

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: از همین جا به تمام مخاطبان این سریال وعده پایانی متفاوت از سریال «برادر» را می‌دهم، چراکه فینال خاص و متفاوتی خواهیم داشت. اتفاقی که در تلویزیون کمتر شاهد آن بودیم.

به گزارش فارس، این سریال تاکنون در لوکیشن‌هایی نظیر: بازار تهران، دهکده المپیک، شمال کشور، بهشت زهرا (س)، شهرک دفاع مقدس مقابل دوربین جواد افشار رفته است.

 

 

بازدید : 259 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش ستاره ها؛ سریال تلویزیونی «برادر» به نویسندگی آرش قادری و کارگردانی جواد افشار که توسط نعمت چگینی برای پخش در شب‌های رمضان تهیه شده، از 18 خرداد ماه ساعت 21:10 به روی آنتن می‌رود.


«برادر» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه شده و از بازیگران آن می‌توان به حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی، کاظم بلوچی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، رضا توکلی، مجید واشقانی، سید مهرداد ضیایی، قدرت الله صالحی، محمدهادی قمیشی، نسرین نکیسا، محمد رسول صفری، مژگان بیات، فرشید صمدی پور و … اشاره کرد.
 
دیگر عوامل سریال «برادر» عبارتند از: افشین احمدی: مدیر تصویربرداری، ابوالفضل نباتی: تصویربردار، محمد حسن پور: نورپرداز، فرهاد عزیزی فرد: طراح صحنه، ونوس اباذری: طراح لباس، سید جلال موسوی: طراح گریم، نازلی هروی: عکاس، ناصر هادیانفر: مدیر تولید، بابک رضا خانی: تدوین گر، سیدمحمود رضا موسوی نژاد: صداگذار، هادی افشار: صدا بردار، فردین خلعتبری: آهنگساز، محمد علیزاده: خواننده، فرهاد توکلی فارسانی: سازنده تیتراژ.
 

 

بازدید : 213 یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

نعمت چگینی تهیه کننده سریال «برادر»‌ در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: ضبط «برادر»‌ به مرز 70 درصد رسیده است و صداگذاری و تدوین به صورت همزمان انجام می‌شود.وی ادامه داد:‌تمامی لوکیشن‌ها در محدوده غرب تهران هستند و گروه بزودی راهی شهر شمال می‌شوند. همچنین اینروزها گروه تولید در لوکیشن‌هایی چون:‌شهرک چشمه،دهکده المپیک،خیابان‌های غرب تهران و بازار مشغول تصویربرداری هستند.

خبرگزاری فارس: چگینی: هفتاد درصد از «برادر» مقابل دوربین رفت/محمد علیزاده انتخاب اولمان بوداین تهیه کننده درباره حضور محمد علیزاده به عنوان خواننده تیتراژ پایانی این سریال نیز بیان داشت:‌از ابتدا گزینه اولمان محمد علیزاده بود و با توجه به جنس صدا و تعداد مخاطبینی که دارد،بهترین انتخابمان بود.

 

 

 

 

بازدید : 263 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

 

افشار «برادر» را به شمال می‌برد +تصاویر

سریال برادر

سریال برادر

سریال برادر

سریال "برادر" در ۳۰ قسمت به کارگردانی جواد افشار، تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و به نویسندگی آرش قادری جمعه، ۳۰ بهمن‌ماه در تهران کلید خورد. این مجموعه قرار است در ماه مبارک رمضان ۹۵ از شبکه دو سیما پخش شود.

 

بازدید : 216 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)
در گفت‌وگوی جام‌جم با منتقدان مطرح شد
 
نمره قبولی به «کیمیا»

جواد افشار و «کیمیایش» حالا یک پای ثابت شب‌های خانه‌های ایرانی شده‌اند و بینندگانی از هر قشر و سن پای گیرنده‌های خود می‌نشینند برای هوش و گوش سپردن به سریال او و دل دادن به اتفاقات و ماجراهای آن. کیمیا به‌عنوان یکی از بلندترین سریال‌های تاریخ تلویزیون که قسمت‌هایش عدد صد را هم پشت سر می‌گذارد، توانسته ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند و بخش ثابتی از اوقات فراغت آنها را به خود اختصاص دهد. به طوری که براساس یافته‌های مرکز سنجش افکار صداوسیما 60 درصد پایتخت‌نشینان کیمیا را برای تماشا انتخاب می‌کنند. بازخوردهای توجه مخاطبان به این مجموعه نمایشی طویل را می‌توان در سطح جامعه و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هم به وفور مشاهده کرد. سیر زندگی قهرمان این سریال، کیمیا، و بازتاب گذران عمرش از نوجوانی تا میانسالی و پیشامدها و اتفاقات رخداده در این مسیر آن‌قدر جذاب و گیرا بوده که توانسته تماشاگرانی را در بلندمدت جذب کرده و یکسره با خود همراه سازد.

 

سریال کیمیا از مزیت یک فاکتور اساسی دیگر نیز در جذب مخاطب برخوردار است و آن‌هم حضور بازیگران مجرب، توانمند و محبوب است؛ از آزیتا حاجیان، نیکی کریمی و رضا کیانیان باتجربه و کارکشته گرفته تا مهراوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ و مهدی پاکدل جوان و محبوب. همه اینها دست به دست هم داده است تا سریال کیمیا یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های نمایشی یک دهه اخیر باشد.

سریال در روایت‌ها درجا نمی‌زند

سریال جواد افشار نه‌تنها در میان مخاطبان عام که در بین کارشناسان و منتقدان هم طرفدارانی برای خود دست و پا کرده است. طهماسب صلح‌جو از جمله این منتقدان و نویسندگان است. صلح‌‌جو کیمیا را یک اثر نمایشی جذاب دانست و تاکید کرد که از روز اول تا به امروز با علاقه آن را دنبال کرده است.

رئیس پیشین انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران به جام‌جم می‌گوید: سریال کیمیا ماجراهای گوناگون و متنوعی را در دل قصه خود جای داده است و در روایت‌ها درجا نمی‌زند و به فضاهای جدید ورود می‌کند. در هر قسمت این سریال اتفاق‌های جدید رخ می‌دهد. روایت دراماتیک در سریال بخوبی شکل گرفته است و درگیری‌ها و بگومگو‌های میان شخصیت‌ها سبب‌ساز رخدادهای تازه‌ای در هر قسمت می‌شود. شخصیت‌ پردازی‌های مقبول و مناسب هم باعث شده است که یک درام جذاب شکل بگیرد.

جنبه تمثیلی و استعاری شخصیت کیمیا

صلح‌جو درباره شخصیت کیمیا هم تصریح می‌کند: کیمیا غیر از این‌که یک شخصیت مستقل دراماتیک است، جنبه تمثیلی و استعاری هم دارد. اصولا همه بازیگران سریال به فراخور شخصیتی که دارند بخوبی از پس نقش‌هایشان برآمده‌اند و با نقش ارتباط برقرار کرده‌اند. در مجموع تیم بازیگری این سریال در نقش‌‌آفرینی موفق بوده‌ است.

این منتقد درخصوص کارگردانی جواد افشار هم تاکید می‌کند: کار افشار در مجموع قابل قبول است؛ اوج توانایی او بخصوص در فصلی که به دفاع مردم خرمشهر از شهرشان پرداخته است، نمایان می‌شود. جنگ و درگیری‌های این سریال شبیه فیلم‌های جنگی آمریکایی از آب درنیامده و تماشاگر احساس می‌کند شاهد یک کارزار ایرانی در فضایی بومی است.صلح‌جو چهره‌پردازی شخصیت کیمیا را یکی از نقاط ضعف این سریال برشمرده و اضافه می‌کند: چهره مهراوه شریفی‌نیا متناسب با بالا رفتن سن کیمیا گریم نشده است. از طرفی عوض شدن بازیگر نقش «مهتاب» و پیر شدن یکباره و عجیب او در قیاس با کیمیا به باورپذیری این شخصیت آسیب می‌رساند.

طویل و جذاب اما دشوار

علی خودسیانی نیز ساخت سریالی به ابعاد و وسعت کیمیا را فرآیندی سخت و دشوار دانسته و می‌گوید: تهیه و تولید چنین سریالی کار سختی است که جواد افشار و محمدرضا شفیعی در مقام کارگردان و تهیه‌کننده بخوبی از عهده آن برآمده‌اند. جمع کردن و بازی گرفتن از این همه هنرپیشه خوب و اسم و رسم‌دار و هدایت کردن‌شان واقعا دشوار و انرژی‌بر است. با این حال، فیلمنامه سریال از ضعف‌هایی رنج می‌برد که بیشتر به شخصیت‌پردازی‌ها بازمی‌گردد. این منتقد و فیلمنامه‌نویس ادامه می‌دهد: بعضی از روایات فیلمنامه در فاز سوم سریال چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. برای مثال، برخی از روابطی که میان کیمیا و همسر سابقش و فرزندانش برقرار است، ملموس و باورپذیر نیست. می‌توان گفت چکیده تمام سریال‌ها و فیلم‌هایی که تا به امروز درخصوص انقلاب و دفاع مقدس ساخته شده در سریال کیمیا آمده و این مجموعه به نوعی یک کلاژ از آثار نمایشی در این زمینه است. با این حال ساخت چنین کار طویلی که برای تماشاگر هم جذاب است،بی‌شک فرآیندی دشوار و زمانبر به نظر می‌رسد.

یکی از سریال‌های موفق سال‌های اخیر

خودسیانی با تاکید بر این‌که کیمیا یکی از سریال‌های به نسبت موفق سال‌های اخیر تلویزیون بوده است، خاطرنشان می‌کند: کارگردان این سریال در هدایت بازیگران تقریبا موفق بوده است. بازی بازیگران و بخصوص مهراوه‌شریفی‌نیا هم راضی‌کننده به نظر می‌رسد. وی اضافه می‌کند: بازی مهراوه شریفی‌نیا در فاز سوم بخصوص از این بابت که اصلا گریم روی چهره‌اش پذیرفته نیست، به قوت فازهای یک و دو از آب درنیامده است. عجیب است که گذر زمان بر چهره و ظاهر او فقط با یک عینک نشان داده شده و از مرحله چهره‌پردازی این‌قدر سطحی عبور کرده‌اند. البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که برای یک بازیگر سخت است که به شکل مستمر به مدت یک سال و نیم در اختیار یک پروژه نمایشی باشد و این حجم از دیالوگ را حفظ کند. ناجوانمردانه است که در کنار گود بنشینیم و از این سریال انتقاد کنیم. جمع کردن این همه بازیگر اسم و رسم‌دار در یک اثر نمایشی کار بسیار دشواری است. ای کاش به فیلمنامه این سریال هم توجه بیشتری می‌شد تا نتیجه نهایی از آنچه که هست جذاب‌تر به نظر می‌آمد.

کیمیای اقبال مخاطب

محمدرضا زائری: سیمای جمهوری اسلامی در هفته‌هایی که گذشت یکی از موفق‌ترین تجربه‌های سال‌های اخیر خود را به مخاطبان عرضه کرد. تولید و پخش مجموعه تلویزیونی «کیمیا» جلوه‌ای از ایفای نقش صداوسیما به عنوان دانشگاهی سراسری و فراگیر است که مهم‌ترین مضامین آموزشی را از خلال سرگرمی و تفریح در اوقات فراغت به مخاطب منتقل کرده است. مخاطبانی با گرایش‌ها و سلیقه‌های مختلف و متفاوت و گاه با فاصله فراوان از فضای انقلابی و مذهبی با این مجموعه همراه شده‌اند و آن را دنبال می‌کنند.

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند...

سعید حدادیان: مدتی است که مجموعه پرطرفدار «کیمیا» شب‌های گرم خانواده‌های ایرانی را گرم‌تر می‌کند. بازخوانی خاطره‌ها که خود موجب به وجد آمدن نسل‌های جدید برای پرسش و به شوق آمدن نسل‌های قبل برای پاسخ و شرح بیشتر می‌شود از یک سو و تجمع حوادث و فراوانی بازیگران بسیار خوب از سوی دیگر موجب سرافرازی هر چه بیشتر این مجموعه شده است.

دیدن بسیاری از صحنه‌های این مجموعه بویژه آنچه مربوط به خرمشهر عزیز می‌شود، دل هر ایرانی خداپرست را لرزاند.

 

 

بازدید : 403 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)

جواد افشار خبر داد:

آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی "کیمیا" قبل از آغاز دهه فجر روی آنتن می رود.
 
 

هواداران پوریاپورسرخ

جواد افشار که این روزها سریال «کیمیا» به کارگردانی وی از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود گفت: خوشبختانه همراهی مردم با مجموعه «کیمیا» به خوبی ادامه دارد و واکنش های رضایت بخشی از بیننده می بینیم. تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی مدتی پیش به پایان رسیده و ما با تدوین تقریبا همزمان و شبانه روزی، گام به گام قسمت های تازه را با مردم همراه می شویم. تا کنون بخش اعظمی از این سریال پخش شده و «کیمیا» با شروع دهه فجر از آنتن تلویزیون خداحافظی می کند.

 

منبع عکس : https://www.instagram.com/mhhendi/

بازدید : 358 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)
 
انتقادات وارد شده به «کیمیا» قابل احترام است، اما برای ساخت سریالی بی‌نقص در چنین ژانری مستلزم صرف چهار سال زمان است.
 
 
پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص مجموعه تلویزیونی «کیمیا» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: مجموعه تلویزیونی «کیمیا» یکی از آثار درخشان است که به خوبی مقاطع مختلف تاریخ معاصر را به تصویر کشیده و توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند. وی افزود: با وجود اینکه «کیمیا» با حاشیه‌هایی از سوی مخاطبان و خبرگزاری‌هایی روبرو شده اما این نکته حائز اهمیت است که سال‌ها از انقلاب و فضاهای موجود آن روز می‌گذرد و بسیاری از بافت‌های شهری تغییر کرده است و این نکته سنجی‌های بی‌موردی که برخی از مخاطبان از سریال می‌کنند نیازمند چهار سال زمان برای ساخت اینگونه ژانرها است.
وی در خصوص زحمات و سختی‌های گروه طراح صحنه و کارگردانی کار اظهار داشت: تمام عوامل این مجموعه برای ترسیم و ایجاد فضاهایی قابل باور برای مخاطبان، بسیار تلاش کردند و اگر هم در برخی از صحنه‌ها شاهد نقاط ضعفی هستیم تنها به دلیل سختی کار و تغییر شرایط محیطی آن دوران در زمان حال است اما در نهایت تمامی نظرات مخاطبان قابل احترام است. پورسرخ در مورد نحوه بازی و فضای متفاوتی که در آن به ایفای نقش پرداخته، تصریح کرد: شخصیت "آرش" که من در این مجموعه تلویزیونی بازی کردم از دشواری‌های خاصی برخوردار نبود و تنها سعی من برای به تصویر کشیدن تفکرات و اعتقادات خاص این نقش بود، چون مخاطب در ابتدا تصورش از این کارکتر، یک فرد به ذات با روحیات غربی و ضد انقلاب است و من تلاش کردم تا بر روی این تفکرات خط بطلان بکشم.
وی در خصوص فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی عنون کرد: فیلمنامه رکن اصلی یک پروژه است که خوشبختانه «کیمیا» از یک فیلمنامه منسجم و کامل برخوردار بود و هیچ یک از بازیگران برای فهمیدن نقش‌هایشان به مشکلی برنخورند و در کنار تمام این‌ها نویسنده کار تعامل بسیار خوبی با گروه داشت و اگر به مشکلی برمی‌خوردیم به درستی ما را راهنمایی می‌کرد. وی خاطرنشان کرد: در طی این دو سال در کنار تمام بازیگران و عوامل پشت صحنه زندگی کردم و خاطرات نابی از این همکاری برایم ثبت شد.
بازدید : 301 پنجشنبه 26 آذر 1394 نظرات (1)

روایت "پوریاپورسرخ" عزیز از بازی درخشان بازیگر نقش "فرزانه" در سریال کیمیا

پوریاپورسرخ در اینستاگرامش نوشت :

گلاره عباسی نازنین ...فقط یه هنرمند می تونه با قلب به این صافی و ذات به این زیبایی چنین نقش متفاوتی رو به یادگار بذاره ...دوست وهم کلاسی قدیمی ـ گلاره خانم گل هم دوره من بودند در کلاس آقای تارخ -خوشحالم که نون قلبت رو می خوری و می درخشی ... وخوشحالم که جشنواره های خارج از کشور هم بارها تقدیرت کردند واین راه ادامه خواهد داشت .

پ ن : خوب یادمه که بعداز فیلمبرداری این سکانس تا چند دقیقه صدا از هیچ کس در نیومد و همه در سکوت مطلق از بازی ایشون لذت میبردند ... باید از نزدیک بشناسید گلاره ی نازنین گلاره نازنین رو تا به هنرش در ایفای نقشی تا این حد دور از شخصیت خودش ،پی ببرید.

 

بازدید : 534 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (2)

 

پوریاپورسرخ عزیز در نشست خبری سریال کیمیا گفت :

آنچه برای من در ایفای رل آرش اهمیت داشت نشان دادن تفکر و شخصیتش بود.من خیلی به این که تفکر آدم ها باعث خوب بودن یا بد بودنشان می شود موافق نیستم و خواستم این را در بازی هم نشان دهم.

مثل هرکار دیگری بر حسب شرایط ضعف ها وجود دارد و اجتناب ناپذیر است اما همین که کار دیده می شود به نظر من خوب است.

فیلمنامه به قدری خوب نوشته شده بود که به نظر من هرکس نقش آرش را بازی می کرد خوب در می آمد.

پوریا پورسرخ گفت :نقشم را خیلی دوست دارم و روی آن تعصب دارم . این کار جزو پروژه هایی بود که در خاطرم می ماند و به کارگردان هم گفتم که امیدوارم بازهم سریال های طولانی از این جنس ساخته شود.

وی افزود تنها می خواهم یک نکته را خارج از بحث کیمیا اضافه کنم . در حال حاضر بازیگران قابل و ارزشمند بسیاری هستند که مدت هاست بیکارند وفعالیت و پیشنهادی ندارند.کاش همین قدر که به مسائل دیگر رسیدگی می شود این موضوع هم در صدر توجهات قرار بگیرد تا بازیگران مجبور نباشند از حرفه خود جدا شوند یا از ایران بروند.

 

بازدید : 398 دوشنبه 23 آذر 1394 نظرات (1)

 

نشست خبری مجموعه تلویزیونی «کیمیا» با حضور بازیگران و عوامل این مجموعه برگزار شد. در نشست خبری سریال «کیمیا» که این روزها از تلویزیون به روی آنتن می‌رود، جواد افشار (کارگردان)، مسعود بهبهانی‌نیا (نویسنده)، محمدرضا شفیعی (تهیه‌کننده ) و بازیگرانی از جمله حسن پورشیرازی، رضا توکلی، گلاره عباسی، مهراوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، علی شادمان، سوگل طهماسبی و حسن هندی، زهرا پارسافرد (دستیار نویسنده) و خشایار موحدیان (تهیه‌کننده) حضور داشتند.

 

بازدید : 358 پنجشنبه 19 آذر 1394 نظرات (0)

 

 

بانی فیلم آنلاین:تهیه کننده سریال «کیمیا» گفت: تصمیم داشتیم قسمت های پایانی این سریال را در فرانسه بگیریم که به دلیل اتفاقاتی که در فرانسه افتاد این امر محقق نشد؛ اما پایان سریال از نظر قصه تغییری نکرد و تصمیم گرفتیم که با استفاده از یک طراحی جدید و جلوه های بصری آن صحنه ها را درست کنیم و قصه را به پایان برسانیم.

محمدرضا شفیعی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: حدود 20 روز پیش تصویربرداری «کیمیا» پس از 25 ماه به پایان رسید.
«کیمیا» اولین مجموعه 100 قسمتی سیماست که مهراوه شریفی‌نیا در آن نقش اصلی داستان را ایفا می‌کند.این سریال در مرحله اول زندگی کیمیا را پیش از پیروزی انقلاب نشان می‌دهد، در مرحله دوم به زمان جنگ می‌رسد که در جنوب ایران تصویربرداری شده است و در مرحله سوم سال‌های اخیر را نمایش می‌دهد.سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار از چهارم مهر هر شب ساعت21 و30 دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

بازدید : 274 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)

 

1448973846099_39.jpg

 

بازپخش سریال " وفا "

با بازی "پوریا پورسرخ" عزیز

از ۱۲ /۹

از iFilm English

 

برای شرکت در نظرسنجی سینما گلخانه و رای دادن به سریال " وفا" به عنوان سریال برتر نیمه دوم دهه ۸۰  گزینه ۲ را به ۲۰۰۰۳۴۴ ارسال کنید.

 

 

بازدید : 364 چهارشنبه 29 مهر 1394 نظرات (1)

هواداران پوریاپورسرخ

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، چهارشنبه‌ 29 مهرماه مخاطبان این شبکه شاهد پخش خلاصه قسمت‌های 19 تا 22 سریال «کیمیا» خواهند بود.

پخش این سریال به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار تا یکشنبه 3 آبان متوقف خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند قسمت 23 «کیمیا» را یکشنبه ساعت 21:30 از شبکه دو تماشا کنند

بازدید : 349 دوشنبه 27 مهر 1394 نظرات (1)

سریال کیمیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صویربرداری مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار این روزها در خرمشهر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، گروه سازنده سریال تلویزیونی «کیمیا» این روزها در خرمشهر سکانس های پایانی بخش ایران را تصویربرداری می کنند و تا ۶ آبان ماه در این شهر مستقر هستند.

البته بعد از ضبط در خرمشهر، گروه نیمه آبان به فرانسه سفر خواهند کرد تا صحنه های پایانی را هم جلوی دوربین ببرند و بعد از آن با ضبط سکانس های جزئی در شهر مشهد به این پروژه خاتمه می دهند.

مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که این شب ها از شبکه دو سیما روی آنتن می رود به عنوان طولانی ترین سریال ایرانی شناخته شده است.

بازدید : 573 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (1)
پوریا پورسرخ بازیگر سریال«کیمیا» و سینمایی «عاشق ها ایستاده می میرند»
 
 
بانی فیلم آنلاین:

بازیگری که با سریال «وفا» شناخته شد و پس از آن در فیلم های سینمایی و سریال های متعددی بازی کرده است؛ از جمله آن سریال ها «روزحسرت»،«صاحبدلان»، «رستگاران»،«پایتخت1» و «مسیر انحرافی» را می توان نام برد. او در حال حاضر بازیگر سریال در حال پخش «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار است. وی همچنین در فیلم سینمایی«رستاخیز» که به تازگی اکران آن ناتمام ماند نیز ایفای نقش کرده است. طبق گفته او دو سال مشغول بازی در سریال«کیمیا» بوده و دو سال هم در فیلم سینمایی«رستاخیز» فعالیت داشته است. و در نتیجه امکان فعالیت های دیگر را نداشته است.
وی درباره کارهای آماده پخش و اکران خود به بانی فیلم می گوید:« فیلم سینمایی« عاشق ها ایستاده می میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی را بازی کرده ام که به زودی اکران خواهد شد. همچنین در فیلم «رستاخیز» به کارگردانی آقای درویش بازی کرده ام که متاسفانه بنا به دلایل غیر موجهی اکران متوقف شده است. بسیاری از منتقدان هنوز فیلم را ندیده انتقاد کردند. یعنی کامنت های پیج من از ظرفیت سالن سینما بیشتر بوده و من نمی دانم چرا بی دلیل باید نسبت به یک فیلم جبهه گیری شود». وی در ادامه توضیح می دهد:« در سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار بازی کرده ام که در حال پخش است. در این سریال از قسمت 7 تا قسمت های پایانی حضور دارم. طی دو سال اخیر بیشتر درگیر حضور در این سریال بوده ام و دو سال دیگر هم درگیر فیلم سینمایی«رستاخیز» بودم. آن هایی که با من کار کرده اند به خوبی می دانند که توانای و کشش حضور در دو کار همزمان را ندارم ، در نتیجه در طی این سال ها کار دیگری را نپذیرفتم». وی در پایان می افزاید:« در کل بعد از حضور در رستاخیز کارها را با دقت بیشتری انتخاب می کنم و سعی می کنم کارهای قوی مثل «رستاخیز» را بازی کنم. بعد از اتمام سریال «کیمیا» تا کنون پیشنهاد جدیدی نداشته ام. تنها پیشنهاد هایی برای حضور در تئاتر دارم ، اما معتقدم تئاتر پختگی و دقت خاصی نیاز دارد و تا به حال علاوه بر اینکه فرصت کافی نداشته ام، آمادگی لازم برای اجرا روی صحنه را در خودم ندیدم. از بین سریال های اخیر هیچکدام را ندیده ام. سریال خودمان یعنی «کیمیا» را به خاطر مسافرتی که رفتم نتوانستم ببینم. به تازگی قسمت های از آمین را دیده ام که به نظرم سریال خوبی است. امیدوارم در ادامه نیز بتوانم کارهای قوی و با ارزشی را در کارنامه خودم قرار دهم.

بازدید : 263 شنبه 04 مهر 1394 نظرات (0)

 

 سریال «کیمیا» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی این روزها در حال تصویربرداری فاز سوم است و قرار است عوامل آن چند سفر در ایران و همچنین سفری به فرانسه داشته باشند.

  اولین قسمت از سریال «کیمیا» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار امشب چهارم مهر ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
تیتراژ پایانی سریال «کیمیا» را علیرضا قربانی خوانده است. پیش از این قرار بود محسن چاووشی خواننده تیتراژ باشد اما این همکاری میسر نشد.

سریال کیمیا
علیرضا قربانی تیتراژ این سریال را براساس شعری از مسعود کلانتری خوانده است.
این اولین سریال بیش از ۱۰۰ قسمتی در سیماست که مهراوه شریفی نیا در آن نقش کیمیا را بازی می کند و سریال در مرحله اول زندگی کیمیا پیش از پیروزی انقلاب را نشان می دهد، در مرحله دوم به زمان جنگ می رسد که در جنوب ایران تصویربرداری شده است و در مرحله سوم زندگی کیمیا در دوران معاصر را نمایش می دهد.

سریال کیمیا
در حال حاضر مقطع اول و دوم سریال در مرحله پس تولید و مسایلی از جمله مونتاژ، جلوه های بصری، موسیقی و... قرار دارد.
آبادان، خرمشهر، تهران و... از جمله شهرهایی هستند که «کیمیا» تاکنون در آنها به تصویربرداری رسیده است. بخشی از کار نیز در گرجستان و در شهر تفلیس به تولید رسیده است.

سریال کیمیا
تصویربرداری «کیمیا» تا دو ماه و نیم دیگر ادامه خواهد داشت که حدود دو ماه از آن در تهران خواهد بود. همچنین عوامل «کیمیا» در فاز سوم این سریال سه سفر به شهرهای مشهد، آبادان و خرمشهر خواهند داشت و بعضی از سکانس های سریال هم در فرانسه تصویربرداری می شود.

سریال کیمیا
بیش از نود درصد سکانس های باقی مانده سریال به فصل سوم این مجموعه اختصاص دارد و عوامل این اثر در حال تولید و ساخت فصل سوم این اثر هستند.
این سریال حدود ۳۰۰ بازیگر دارد و چهره های زیادی در آن حضور دارند که می توان از میان آنها به آزیتا حاجیان، محمدرضا شریفی نیا، مهدی پاکدل، نیکی کریمی، رضا کیانیان، حامد بهداد، حسن پورشیرازی، مهدی سلطانی، رضا توکلی، سیدمهرداد ضیایی، حسن جوهرچی، بیوک میرزایی، کورش زارعی، سودابه بیضایی، آشا محرابی، میرطاهر مظلومی و شهین تسلیمی اشاره کرد.

سریال کیمیا
همچنین قرار است در فاز سوم این سریال حدود ۷۰ بازیگر اصلی به کار اضافه شوند و در چند روز گذشته فخرالدین صدیق شریف و زهرا سعیدی به جمع بازیگران این سریال پیوسته اند.

 

  + پخش سریال کیمیا هر شب از شبکه ی ۲ در ساعت  ۲۱:۳۰  و بازپخش آن در ساعت ۱:۳۵ بامداد ، ۱۱ و ۱۶  از همین شبکه است .

بازدید : 337 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (1)
سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار از 4 مهر ماه از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.
 
سریال 110 قسمتی «کیمیا» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی طبق تاریخ اعلام شده،هرشب ساعت 21 و 30 دقیقه به روی آنتن شبکه 2 می‌رود.

 

«کیمیا» نخستین سریال بیش از 100 قسمتی در تلویزیون است که جز سریال‌های الف ویژه تلویزیون معرفی شده است.این مجموعه تلویزیونی که براساس فیلمنامه‌ای از مسعود بهبهانی‌نیا ساخته‌شده، با محوریت زندگی بانوی جوانی به نام «کیمیا» با بازی مهراوه شریفی‌نیا در سه مقطع زمانی قبل و حین انقلاب، آغاز‌ جنگ ،دوران دفاع مقدس و زمان حال روایت می‌شود.سریال «کیمیا» علاوه بر تهران، آبادان، خرمشهر و دیگر مناطق استان‌های جنوبی در کشور گرجستان به ویژه پایتخت آن تفلیس نیز تصویربرداری داشته است و دارد.

این سریال بیش از 300 بازیگر دارد که از آن‌ها می‌توان به حضور حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، رضا کیانیان، نیکی کریمی، حامد بهداد، عاطفه رضوی ، محمدرضا شریفی نیا، گلاره عباسی، پوریا پور سرخ، حسن جوهرچی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، عطا عمرانی، مهدی پاکدل، سودابه بیضایی،مهدی سلطانی، محمدرضا شریفی نیا، بیوک میرزایی ،گلوریا هاردی بازیگر فرانسوی‌الاصل اشاره کرد.

موسیقی متن سریال «کیمیا» را آرمان موسی‌پور ساخته‌ و محسن چاووشی نیز تیترا‍ژ پایانی این مجموعه تلویزیونی را می‌خواند.

از دیگر عوامل تولید سریال «کیمیا» می‌توان به سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: فرید سجادی حسینی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، صدابردار: فرشید احمدی، تدیون:خشایار موحدیان، مشاور و مدیر هنری: دکتر محمدرضا شجاعی، طراح گریم: امیر اسکندری، مدیر تولید: فرشید رئوفی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا اشاره کرد.

منبع : خبرگزاری  ایسنا

 

 دانلود آنونس سریال کیمیا

منبع آنونس : خبرگزاری مهر

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 2,985
  • بازدید کلی : 166,335
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ