loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 287 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

"الهام حمیدی" به عنوان سفیر مهربانی و "پوریا پورسرخ" به عنوان سفیر مبارزه با استعمال دخانیات، یک خیریه معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، خیریه‌ای به نام "روشنای امید" همزمان با فرا رسیدن سال نو شمسی و نوروز باستانی با حضور جمعی از اعضای هیات‌امناء و مدیران خود با برگزاری مراسم ویژه‌ای رسما، آغاز به کار کرد.

احکام دو هنرمندی که سفیر این خیریه شده‌اند توسط جهانگیری همسر معاون اول رئیس جمهور و فریدون همسر دستیار ویژه رئیس جمهور اهداء شد.

   

احکام دو هنرمندی که سفیر این خیریه شده‌اند توسط جهانگیری همسر معاون اول رئیس جمهور و فریدون همسر دستیار ویژه رئیس جمهور اهداء شد.

الهام حمیدی پس از دریافت عنوان "سفیر مهربانی" گفت:خیلی خوشحالم که این عنوان پر معنی از سوی مدیران این خیریه نصیب من شده و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای این عنوان و خیریه باشم.

این بازیگر با تاکید بر اینکه مهربانی و محبت ارزان‌ترین هدیه انسانها به یکدیگر است، دین اسلام را دین مهربانی دانست و مردم ایران را مهربان‌ترین مردم دنیا خواند و آنها را شایسته و سزاوار مهربانی و محبت دانست.

حمیدی اظهار امیدواری کرد: به جای افزایش خیریه‌ها در کشور شاهد کاهش آنها باشیم تا بتوانیم با داشتن خیریه‌های خوب و کیفی و با کمک مسئولین و خیرین افتخار خدمت رسانی به همنوعان داشته باشیم.

پوریا پورسرخ دیگر هنرمندی که به عنوان سفیر مبارزه با استعمال دخانیات این خیریه معرفی گردید، ضمن ابراز خرسندی از این عنوان گفت: خوشحالم که این عنوان سخت برایم در نظر گرفته شده است، چرا که طبق آماری که اعلام شده، تلفات و مرگ و میر در کشور ناشی از سکته قلبی است که آن هم به دلیل مصرف و استعمال بیش از حد دخانیات و سیگار اتفاق افتاده است. بنابراین امیدوارم بتوانیم با کمک همه نهادها و ارگانهای فرهنگی و نظارتی مربوطه، شاهد ریشه‌کنی و مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی باشیم و برای این مقوله راهکار مدبرانه‌ای اتخاذ گردد.

این بازیگر اظهار امیدواری کرد که در دولت تدبیر و امید واقعا کارها فقط به عناوین نمادین مثل سفیر و کنسول یا عناوین دیگری خلاصه نشود بلکه باید نگاه‌های فرهنگی و هنری تیزبین را بکار بست.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: خیلی خوشحالم که تا کنون توانسته‌ام علی‌رغم کار حرفه‌ایم در نقش‌ها و حضورهای مختلف، حتی در یک سکانس عامل مصرف سیگار و دخانیات نباشم و این موضوع اعتقاد قلبی من است.

پوریا پورسرخ خطاب به جوانان و اعضای این خیریه گفت:موفقیت و پیروزی فقط و فقط پولدار شدن، فوتبالیست شدن و یا بازیگر شدن نیست بلکه یک اجتماع پویا و سالم به مشاغل بسیاری نیاز دارد که هر کدام از شما می‌توانید با هدف، برنامه‌ریزی و شناسایی توانایی‌های خود به بهترین‌های شغلی در جامعه دست یابید و هر یک طراح ، نصاب،نجار و یا تراشکار مفید برای جامعه باشید.

بنا بر این گزارش، این خیریه به همت جمعی از خیرین با محوریت پرداختن به امور خیریه برنامه‌ریزی خاص و خصوصا برای سامان دهی دختران و پسران جوان بی‌سرپرست و بدسرپرست در جامعه آغاز به کار کرده است.

در این برنامه حدود هشتاد نفر از گروه مذکور که متشکل از جوانان دختر و پسر رده سنی 16 تا 25 سال بودند، به عنوان طرح آزمایشی در گام نخست، تحت کنترل و حمایت خیریه روشنای امید قرار گرفتند و یاوری مدیر عامل آن نیز توضیحاتی درباره‌ی این بنیاد داد.

 

منبع : خبرگزاری ایسنا

بازدید : 308 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

محسن چاوشی

 «محسن چاوشی» خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان، برای اولین بار عهده دار خوانندگی تیتراژ سریال شد و برای مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی «جواد افشار» می خواند.

به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، چاوشی که پیش تر از این به عنوان خواننده سابقه همکاری با فیلم های سینمایی «سنتوری» داریوش مهرجویی و «لامپ ۱۰۰» سعید آقاخانی را داشت، این بار به پیشنهاد سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار پاسخ مثبت داد و خوانندگی تیتراژ این مجموعه تلویزیونی را برعهده گرفت، همچنین این خواننده پاپ در گفتگویی کوتاه با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» ضمن تایید این خبر، ارائه اطلاعات تکمیلی این همکاری را به روزهای آتی موکول کرد.

 

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir

بازدید : 202 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

کارگردان «کیمیا» ضمن تشریح وضعیت این مجموعه تلویزیونی که از آن به عنوان طولانی‌ترین سریال تلویزیونی یاد می‌شود‌، از تدارک برای ساخت سریالی تاریخی خبر داد.

جواد افشار در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا‌، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تغییرات در ساختار صداوسیما تاثیری بر روند تولید سریال «کیمیا» داشته است؟ توضیح داد: خوشبختانه هم مدیران سابق و هم مدیران جدید از این مجموعه حمایت کردند؛ به جهت اینکه برایشان مهم بود سرنوشت «کیمیا» چه می‌شود و این را از عملکردشان می‌توان فهمید. با تمام کمبودها و مشکلات مالی که هم گریبان گیر و هم گریبان گیر تلویزیون است‌، مدیران تلویزیون از این مجموعه حمایت کردند و با تمام حمایت‌ها و شرایطی که وجود داشت در مجموع موجب شد بی‌وقفه کار را ادامه بدهیم و اگر این حمایت‌ها نبود قطعا وقفه در روند ساخت این مجموعه به وجود می‌آمد.

جواد افشار درباره‌ی روند تولید این مجموعه که پیش از یک سال و نیم از کلید خوردن آن می‌گذرد، گفت: ظرف دو سه ماه آینده (در اردیبهشت ماه)، فاز یک و دو «کیمیا» به اتمام می‌رسد و پس از آن قرار است فاز سه که مربوط به بخش اروپا می‌شود را آغاز کنیم. در این بخش نیز نیازمند بازیگران و چهره‌های جدید هستیم و قرار است از این چهره‌های محبوب و توانمند استفاده کنیم.

او با اشاره به اینکه سریال «کیمیا» از آن دست سریال‌هایی است که پربازیگر است، گفت: این سریال در طول این یک سال و نیم بازیگران زیادی را به خدمت گرفت؛ چهره‌های محبوب سینما، تلویزیون و تئاتر زیادی در این مجموعه حضور داشتند.

افشار در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه کدام بازیگران در فاز سه مجموعه «کیمیا» که مربوط به اروپا می‌شود ایفای نقش می‌کنند‌، از حضور رضا کیانیان در بخش سوم این مجموعه خبر داد و گفت: همچنین نیکی کریمی‌، مهراوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ و چند بازیگر جدید در بخش خارج ایفای نقش خواهند کرد.

کارگردان «کیمیا» در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بخش‌های مربوط به فاز سوم این مجموعه در کدام کشور قرار است تصویربرداری شود‌، گفت: در تدارک هستیم به مجارستان برویم و بخش‌های مربوط به اروپا را در آنجا تصویربرداری کنیم و 30 قسمت از مجموعه «کیمیا» مربوط به فاز سوم است که تصویربرداری آن هم حدود هفت ماه زمان می‌برد.

کارگردان «کیمیا» همچنین در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود در پاسخ به اینکه پایان تصویربرداری این سریال چه زمانی خواهد بود؟ گفت: آبان سال 94 ساخت مجموعه «کیمیا» به پایان می‌رسد و ساخت یک سریال تاریخی پس از اتمام «کیمیا» در دستور کار من است.

جواد افشار درباره روند ساخت مجموعه «کیمیا» گفت: در حال حاضر در روستای سنگان،‌ روستای نزدیک به امامزاده داود بخش‌های مربوط به لرستان را تصویربرداری می‌کنیم.

 

منبع :خبرگزاری ایسنا

بازدید : 333 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (2)

فیلم سینمایی «عاشق ها ایستاده می‏ میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی که پیش از این قرار بود طی یکی- دو هفته گذشته در گروه آزاد به نمایش درآید اکرانش به اوایل اردیبهشت سال آینده موکول شد. با توجه به شلوغی اکران، گروه تولید این فیلم تصمیم گرفتند تا فیلم را در زمانی دیگر و با شرایطی بهتر روانه اکران کنند. پخش این فیلم به عهده جبرئیل فیلم است و در آن بازیگرانی چون سروش صحت، لعیا زنگنه، پوریا پورسرخ و شوان عطوف بازیگر شناخته ‌شده عراقی به ایفای نقش پرداخته اند. ضمن اینکه گروه تولید چندی پیش فیلم را با حضور چند تن از منتقدان و اصحاب رسانه به نمایش درآوردند. در این مراسم همچنین از پوستر فیلم نیز رونمایی شد.
«عاشق ها ایستاده می میرند» ملودرامی اجتماعی و قصه گو است و داستان سرباز ایرانی و عراقی را روایت می کند که در زمان جنگ جان یکدیگر را نجات داده اند. آنها اکنون بعد از سال ها با یکدیگر روبرو می شوند. در واقع فیلم قصد دارد به سه مقوله عشق، خیانت و دوستی نیز بپردازد.

 سایر عوامل اصلی «عاشق ها ایستاده می میرند» عبارتند از: تهیه‌کننده: یوسف صمدزاده، نویسندگان: شهرام مسلخی، فرهاد طب‌نوری، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، طراح گریم: مجید باقربیگی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: محسن دانشور، برنامه ریز: حمید همتی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل، عکاس: محمد صقر، سوران نقش بندی.

منبع : بانی فیلم

بازدید : 314 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (1)

هواداران پوریاپورسرخ

pouriapoursorkh        

ایشون هم شایلین خانم دوست داشتنی وبازیگر بعد از این به امید خدا ...   

منبع : instagram.com/pouriapoursorkh/

پ ن :شایلین یعنی بی همتا ...یعنی گوهر بی بدیل ... اینا من رو یاد  عزیز ترین  آدم زندگیم  میندازه  .... (هما )

بازدید : 292 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (1)

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس،‌ فیلم سینمایی «رستاخیز» پس از حضور در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و حواشی که برای این فیلم پیش آمد برای دومین بار یه صورت ویژه در نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش شب گذشته سه شنبه 5 اسفندماه در دو سالن سینما آزادی به نمایش در آمد.

همچنین برخی عوامل این فیلم نیز در سالن سینما آزادی حضور پیدا کردند و این اثر تاریخی-مذهبی را در کنار مخاطبان به تماشا نشستند.

همچنین یک ساعت قبل از آغاز نمایش «رستاخیز» مخاطبان در سینما آزادی حضور داشتند تا هنر دست 8 ساله احمدرضا درویش کارگردان نام آشنای سینمای ایران را تماشا کنند که و به علت استقبال بسیار خوب «رستاخیز» در دو سالن سینما آزادی به نمایش در آمد و در میانه های نمایش فیلم حضار در سالن حزن و اندوه را همراه با اشک بر مظلومیت آل الله (ع) بر گونه خود دیدند.

نسخه‌ای که شب گذشته از فیلم سینمایی «رستاخیز» در سینما آزادی اکران شد نسخه نهایی و اصلاح‌شده این اثر است که از سال گذشته پروانه نمایش خود را از سوی وزارت ارشاد دریافت کرده و منتظر اکران عمومی است.

«رستاخیز» در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جوایز این جشنواره را با به دست آوردن 9 سیمرغ بلورین در بخش های مختلف درو کرد.

البته «رستاخیز» به عنوان بهترین فیلم جشنواره سی و دوم فیلم فجر لقب گرفت اما تاکنون شرایط اکران این فیلم مهیا نشده و احتمالا شرایط اکران این فیلم با توجه به اصلاحاتی صورت گرفته فراهم شود تا مخاطبان سینمای ایران شاهد یک اثر عاشورایی دیگر بر پرده نقره ای سینما باشند.

از حاضرین در این مراسم ویژه می‌توان به عبدالحسن برزیده،‌ مجتبی فرآورده، عبدالحمید قدیریان، علی سبزواری، جلیل اکبری صحت، امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، احمدرضا درویش، تقی علیقلی زاده، سیدعلی قائم مقامی، پرویز پورحسینی، حسن پورشیرازی، بابک حمیدیان، بهادر زمانی، انوش معظمی، کوروش زارعی، سعید علیپور، یدالله نجفی،‌ محمدرضا سرشار ... اشاره کرد.

خبر های مرتبط در ادامه مطلب .

بازدید : 208 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)
اکران خصوصی فیلم سینمایی«دوربین» به کارگردانی محسن توکلی شب گذشته در سینما آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اکران خصوصی فیلم «دوربین» به کارگردانی محسن توکلی و تهیه کنندگی مصطفی غلامی آبادانی، شب گذشته دوشنبه چهارم اسفند ماه در سینما آزادی با حضور هنرمندان، عوامل فیلم، چهره های ورزشی و اهالی رسانه برگزار شد .

در این مراسم پوریا پور سرخ ، شاهرخ استخری، الهام حمیدی، سارا منجزی، نیما شاهرخ شاهی، نوید فرح مرزی، حسین سلیمانی، پندار اکبری، هلیا امامی، وحید طالب لو، امیر احمد انصاری، علی انصاریان، فرشید نوابی، شهرام اسد زاده، علیرضا بابایی، پدرام شکوری،علی گلبهاران، ماریه ماشاالهی، اشکان مستی، صدف طاهریان، سعید اژدرپور، سامان فرزانه و ... حضور داشتند.

اکران «دوربین» به دلیل استقبال میهمانان در دو سالن به صورت هم زمان به نمایش درآمد و به دلیل ازدحام حاضرین و تاخیر به وجود آمده در سالن مراسم تقدیر از عوامل فیلم برگزار نشد.

«دوربین» از چهارشنبه ششم اسفند ماه در گروه آزاد اکران می شود.

منبع:خبرگزاری مهر

مراسم اکران خصوصی فیلم دوربین

منبع: ariapix.net

عکس های جدید پوریا پورسرخ

 

بازدید : 256 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (1)
اکران خصوصی فیلم سینمایی«دوربین» به کارگردانی محسن توکلی شب گذشته در سینما آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اکران خصوصی فیلم «دوربین» به کارگردانی محسن توکلی و تهیه کنندگی مصطفی غلامی آبادانی، شب گذشته دوشنبه چهارم اسفند ماه در سینما آزادی با حضور هنرمندان، عوامل فیلم، چهره های ورزشی و اهالی رسانه برگزار شد .

در این مراسم پوریا پور سرخ ، شاهرخ استخری، الهام حمیدی، سارا منجزی، نیما شاهرخ شاهی، نوید فرح مرزی، حسین سلیمانی، پندار اکبری، هلیا امامی، وحید طالب لو، امیر احمد انصاری، علی انصاریان، فرشید نوابی، شهرام اسد زاده، علیرضا بابایی، پدرام شکوری،علی گلبهاران، ماریه ماشاالهی، اشکان مستی، صدف طاهریان، سعید اژدرپور، سامان فرزانه و ... حضور داشتند.

اکران «دوربین» به دلیل استقبال میهمانان در دو سالن به صورت هم زمان به نمایش درآمد و به دلیل ازدحام حاضرین و تاخیر به وجود آمده در سالن مراسم تقدیر از عوامل فیلم برگزار نشد.

«دوربین» از چهارشنبه ششم اسفند ماه در گروه آزاد اکران می شود.

منبع:خبرگزاری مهر

مراسم اکران خصوصی فیلم دوربین

منبع: ariapix.net

عکس های جدید پوریا پورسرخ

 

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 2,884
  • بازدید کلی : 166,234
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ