loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 572 یکشنبه 19 مهر 1394 نظرات (1)
پوریا پورسرخ بازیگر سریال«کیمیا» و سینمایی «عاشق ها ایستاده می میرند»
 
 
بانی فیلم آنلاین:

بازیگری که با سریال «وفا» شناخته شد و پس از آن در فیلم های سینمایی و سریال های متعددی بازی کرده است؛ از جمله آن سریال ها «روزحسرت»،«صاحبدلان»، «رستگاران»،«پایتخت1» و «مسیر انحرافی» را می توان نام برد. او در حال حاضر بازیگر سریال در حال پخش «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار است. وی همچنین در فیلم سینمایی«رستاخیز» که به تازگی اکران آن ناتمام ماند نیز ایفای نقش کرده است. طبق گفته او دو سال مشغول بازی در سریال«کیمیا» بوده و دو سال هم در فیلم سینمایی«رستاخیز» فعالیت داشته است. و در نتیجه امکان فعالیت های دیگر را نداشته است.
وی درباره کارهای آماده پخش و اکران خود به بانی فیلم می گوید:« فیلم سینمایی« عاشق ها ایستاده می میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی را بازی کرده ام که به زودی اکران خواهد شد. همچنین در فیلم «رستاخیز» به کارگردانی آقای درویش بازی کرده ام که متاسفانه بنا به دلایل غیر موجهی اکران متوقف شده است. بسیاری از منتقدان هنوز فیلم را ندیده انتقاد کردند. یعنی کامنت های پیج من از ظرفیت سالن سینما بیشتر بوده و من نمی دانم چرا بی دلیل باید نسبت به یک فیلم جبهه گیری شود». وی در ادامه توضیح می دهد:« در سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار بازی کرده ام که در حال پخش است. در این سریال از قسمت 7 تا قسمت های پایانی حضور دارم. طی دو سال اخیر بیشتر درگیر حضور در این سریال بوده ام و دو سال دیگر هم درگیر فیلم سینمایی«رستاخیز» بودم. آن هایی که با من کار کرده اند به خوبی می دانند که توانای و کشش حضور در دو کار همزمان را ندارم ، در نتیجه در طی این سال ها کار دیگری را نپذیرفتم». وی در پایان می افزاید:« در کل بعد از حضور در رستاخیز کارها را با دقت بیشتری انتخاب می کنم و سعی می کنم کارهای قوی مثل «رستاخیز» را بازی کنم. بعد از اتمام سریال «کیمیا» تا کنون پیشنهاد جدیدی نداشته ام. تنها پیشنهاد هایی برای حضور در تئاتر دارم ، اما معتقدم تئاتر پختگی و دقت خاصی نیاز دارد و تا به حال علاوه بر اینکه فرصت کافی نداشته ام، آمادگی لازم برای اجرا روی صحنه را در خودم ندیدم. از بین سریال های اخیر هیچکدام را ندیده ام. سریال خودمان یعنی «کیمیا» را به خاطر مسافرتی که رفتم نتوانستم ببینم. به تازگی قسمت های از آمین را دیده ام که به نظرم سریال خوبی است. امیدوارم در ادامه نیز بتوانم کارهای قوی و با ارزشی را در کارنامه خودم قرار دهم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آنا در تاریخ 1394/11/01 و 19:51 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بازی میکنن ولی مغرورن
پاسخ : سلام آنای عزیزم
ممنون از حضورت
آنا جان اگه یه سر به پیج اینستاگرامشون بزنی نظرت کاملا تغییر می کنه
نه تنها مغرور نیستن که خیلی هم مهربون و مردمی هستن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 2,957
  • بازدید کلی : 166,307
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ