loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 264 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

هواداران پوریاپورسرخ

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس؛ سری جدید شام ایرانی به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محمد شایسته از امروز توسط موسسه هنر اول در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

در سری جدید از این مجموعه پوریا پورسرخ، پژمان بازغی،هادی کاظمی، سام درخشانی طبق همان روال سابق از این سریال به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت. تیتراژ جدید این مجموعه را علی ارشدی می‌خواند.

 

بازدید : 241 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)
گرجستان، لوکيشن «کيميا» به جاي يک کشور اروپايي
 
سازندگان سريال «کيميا» از دو هفته پيش مشغول تصويربرداري در کشور گرجستان هستند.
 
مجموعه تلويزيوني «کيميا» به کارگرداني جواد افشار و نويسندگي مسعود بهبهاني‌نيا و زهرا پارسافر اواخر پاييز سال 92 در تهران کليد خورد و دو فاز آن تا به حال در داخل کشور جلوي دوربين رفته است. سازندگان از حدود دو هفته پيش عازم کشور گرجستان شده‌اند و در اين سفر، چهار بازيگر اصلي پروژه که در سکانس‌هاي تصويربرداري شده بازي داشته‌اند، در فاز سوم هم جلوي دوربين رفته‌اند.
رضا کيانيان، پوريا پورسرخ، مهراوه شريفي‌نيا و نيکي کريمي از جمله بازيگراني هستند که در تفليس پايتخت گرجستان بازي دارند. ضمن اينکه در اين لوکيشن‌ها چند بازيگر براي نقش‌هاي فرعي نيز حضور دارند که اميرحسين آرمان يکي از اين چهره‌هاست. گويا سازندگان با چند بازيگر ديگر نيز براي رفتن به گرجستان وارد مذاکره شده بودند که به دلايل مختلف از جمله عدم توافق مالي و ناهماهنگي زماني اغلب منتفي شدند. اين مسئله در حدي بوده که دستيار کارگردان پروژه نيز يکي از نقش‌ها را عهده‌دار شده است. قرار است گرجستان به عنوان لوکيشن يکي از کشورهاي اروپايي (مجارستان) در قصه معرفي شود. پيش‌بيني مي‌شد اين سريال که 110 قسمت خواهد داشت، از اواخر تابستان امسال روي آنتن شبکه دوم سيما رود، اما در کنداکتوري که تلويزيون اخيراً از برنامه‌هاي تابستان ارائه داد، نامي از «کيميا» برده نشد تا احتمال پخش آن در پاييز قوي‌تر شود. محسن چاووشي نيز ترانه تيتراژ اين سريال را مي‌خواند. فازهاي اول و دوم سريال در تهران و جنوب کشور جلوي دوربين رفته و پيش‌بيني مي‌شود پس از بازگشت گروه از گرجستان، بخش‌هاي باقيمانده در تهران تصويربرداري شود.
حسن پورشيرازي، مهدي پاکدل، مهدي سلطاني، رضا توکلي، سيدمهرداد ضيايي، حسن جوهرچي، بيوک ميرزايي، کورش زارعي، سودابه بيضايي، آشا محرابي، ميرطاهر مظلومي، شهين تسليمي، سوگل طهماسبي، محمدعلي شادمان، حسين توشه، عاطفه رضوي، مالک سراج، حسن تسعيري، محمود مقامي، عطا عمراني، نسرين نکيسا، فريبا طالبي، مهتاب ثروتي، علي منجزي، روح‌الله کماني، نويد خداشناس، ميرفرخ هاشميان، هاجر سراج، علي افشار و حامد بهداد ديگر بازيگران سريال هستند.


اين سريال به سفارش گروه مجموعه‌هاي تلويزيوني شبکه دوم و با حمايت انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس توليد مي‌شود و ديگر عوامل اصلي آن عبارتند از: تهيه‌کننده: محمدرضا شفيعي، سرپرست گروه کارگرداني فريد سجادي حسيني، مدير برنامه‌ريزي امير سليماني، دستياران کارگردان داوود باقري و افشين عمراني، مدير تصويربرداري عليرضا رنجبران، مدير صدابرداري فرشيد احمد، مشاور و مدير هنري محمدرضا شجاعي، طراحان صحنه و لباس بهزاد جعفري و محمدحسين کرمي، طراح گريم امير اسکندري، آهنگساز آرمان موسي‌پور، مدير توليد فرشيد رئوفي، جلوه‌هاي ويژه ميداني محسن روزبهاني، تدوين خشايار موحديان و سودابه سعيدنيا، صداگذار بابک شکيبا و امين شريفي، عکاس حسن هندي.

بازدید : 146 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

هواداران پوریاپورسرخ

امروز حضور این نی نی جذاب همه رو به وجد آورده بود  .من و فرشید احمدی صدا بردار گلمون هم که عاشق بچه ... چه شود

pouriapoursorkh@

پ ن : نمی تونستم شور و علاقه ام رو نسبت به این عکس ابراز نکنم ... دلم می خواد جیغ بزنم   D:

بازدید : 275 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (1)

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سازمان سینمایی با انتشار اطلاعیه‌ای بر تصمیم همیشگی مدیران و فعالان عرصه سینما مبنی بر رعایت شان و جایگاه جامعه مرجعیت و روحانیت محترم تاکید و اعلام کرد همین روال در خصوص اکران عمومی فیلم "رستاخیز" نیز اعمال خواهد شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: فیلم "رستاخیز" به منظور پاسداشت؛ عظمت و شکوه حماسه جاوید کربلا و به تصویر کشیدن این واقعه بی‌مثال تاریخ بشری توسط جمعی از هنرمندان و سینماگران متعهد و ممتاز سینمای ملی تولید و در جدول اکران سینماهای کشور قرار گرفت.

این فیلم که با نیت تقویت تولید فیلم دینی و استفاده از هنر سینما برای جاودانه کردن حادثه عاشورا تولید شد از بدو امر تاکنون در محافل مختلف فرهنگی و دینی در معرض آرا و دیدگاه‌های صاحبان درک و درد دین قرار گرفته و با استقبال کارگردان محترم فیلم از منظر تاریخی و روایی با اصلاحات چندی مواجه شد که اصلاحات اعمال شده نیز مورد تایید بسیاری از صاحبنظران قرار گرفت.

اکران رستاخیز  به تعویق افتاد+توضیحات سخنگوی شورای صنفی نمایش

این فیلم که با نیت تقویت تولید فیلم دینی و استفاده از هنر سینما برای جاودانه کردن حادثه عاشورا تولید شد از بدو امر تاکنون در محافل مختلف فرهنگی و دینی در معرض آرا و دیدگاه‌های صاحبان درک و درد دین قرار گرفته و با استقبال کارگردان محترم فیلم از منظر تاریخی و روایی با اصلاحات چندی مواجه شد که اصلاحات اعمال شده نیز مورد تایید بسیاری از صاحبنظران قرار گرفت.

اما نظر به رعایت جایگاه و شان مراجع عظام تقلید و عالمان شاخص دینی یادآوری می‌کنیم که اکران فیلم"رستاخیز" تا تامین نظر برخی از مراجع بزرگوار تقلید به تعویق می‌افتد.

امروز گروهی از مخالفین فیلم جلوی وزارت ارشاد تجمع کرده بودند.

غلامرضا فرجی (رئیس شورای صنفی نمایش) نیز در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ اعلام کرد: شورای صنفی نمایش تا روز دوشنبه 29 تیر ماه منتظر  مشخص شدن وضعیت اکران فیلم می‌ماند و در جلسه روز دوشنبه دراین باره تصمیم‌گیری می‌کند.

 وی ادامه داد: تا روز دوشنبه29 تیر ماه سینماهایی که قرار بود فیلم رستاخیز را اکران کنند؛ می‌توانند به اکران فیلم قبلی خود ادامه دهند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش تاکید کرد حواله اکران فیلم «رستاخیز» تنها متعلق به سینماهای حوزه هنری نبوده و حواله اکران این فیلم در شورای صنفی نمایش برای مجموع سینماها صادر شده است.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به برخی صحبت ها مبنی بر اینکه اکران این فیلم محدود به سینماهای حوزه هنری بوده است، گفت: قرارداد اکران فیلم «رستاخیز» در شورای صنفی نمایش در گروه سینمایی آزادی به ثبت رسید و مقرر شد این فیلم در تهران و شهرستان ها به اکران عمومی برسد.

وی ادامه داد: بر همین اساس تصمیم گرفته شد 22 سال سینما حواله فیلم «رستاخیز» را دریافت کنند بنابراین غیر از سرگروه، بین 21 سالن سینما قرارداد منعقد شد و براساس قرارداد فی ما بین پخش کننده و سینمادار حواله این فیلم برای اکران عید فطر صادر شد.

فرجی در پایان گفت: با این اوصاف و بر اساس اسناد موجود حواله اکران فیلم «رستاخیز» تنها متعلق به سینماهای حوزه هنری نبوده و حواله اکران این فیلم در شورای صنفی نمایش برای مجموع سینماها صادر شده است.

گفتی است این فیلم از صبح امروز 24 تیرماه ساعت 10 صبح در پردیس سینماهایی چون آزادی، زندگی، کوروش، ملت، اریکه ایرانیان، چارسو، سمرقند و ماندانا در تهران اکران شد.علاوه بر پردیس ها، سینماهایی چون بهمن، مرکزی، شکوفه، سپیده، ایران، کیان، تماشا، فرهنگسرای بهمن، دهکده و شاهد این فیلم را نمایش داده اند.

کارگردان «رستاخیز» در واکنش به تعویق اکران این فیلم سینمایی گفت: ما در انتظار تصمیم مسئولان می‌نشینیم و هرآنچه مطابق با شرع و قانون باشد، پذیرا هستیم. آنچه تا امروز از جانب ما صورت پذیرفته با نظر مرجعیت عزیز پیش رفته است.

بازدید : 335 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

هواداران پوریاپورسرخ

هواداران پوریاپورسرخ

هواداران پوریاپورسرخ

هواداران پوریا پورسرخ

هواداران پوریاپورسرخ

هواداران پوریاپورسرخ

هواداران پوریاپورسرخ

اولین برنامه ی ارغوان با حضور احمدرضا درویش ( کارگردان )، پوریاپورسرخ و آرش آصفی (بازیگران سینمایی رستاخیز ) تولید شد.

این برنامه ساعت ۱:۳۰ بامداد روز یکشنبه از شبکه ی جام جم پخش شد.

بازدید : 186 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (1)

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه «اهالی بهشت» هر شب با محوریت قرآن و موضوعات قرآنی روی آنتن شبکه قرآن سیما می رود و با دعوت از چهره های مختلف فرهنگی، ملی و قرآنی به نحوه بهره گیری آنها از تعالیم قرآن، تامل درباره درک فرصت های ماه مبارک رمضان و ... می پردازد.

 

مخبرگزاری فارس: شبکه قرآن سیما میزبان احمدرضا درویش می‌شود

حمد متین سردبیر این برنامه در سخنانی گفت: پخش برنامه «اهالی بهشت» دو روز قبل از ماه مبارک رمضان در شبکه قرآن آغاز شده و تا دو روز بعد از این ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در برنامه ای که قرار است جمعه شب 12 تیر ماه ساعت 23 روی آنتن برود با احمدرضا درویش کارگردان فیلم سینمایی «رستاخیز» و چند تن از مسئولان و چهره های سینمایی و فرهنگی کشور گفتگو خواهیم داشت.

کارشناس- مجری این برنامه بیان کرد: از جمله محورهایی که در این گفتگو به آنها پرداخته خواهد شد عرضه آثار و محصولات فاخر سینمای دینی با گذشت سه دهه بعد از پیروزی انقلاب است.

به گفته وی، همچنین در این برنامه بخش هایی از فیلم سینمایی «رستاخیز» به همراه قسمت هایی از پشت صحنه به نمایش گذاشته می شود و درباره رویکرد، شرایط و دلیل ساخت این پروژه تاریخی مذهبی بحث خواهد شد.

برنامه «اهالی بهشت» هر شب به صورت زنده و به مدت 150 دقیقه از شبکه قرآن سیما روی آنتن می رود. رضا صبور تهیه کنندگی و کارگردانی این برنامه را بر عهده دارد و محمد متین سردبیر و مجری - کارشناس آن است.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 2,948
  • بازدید کلی : 166,298
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ