loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 208 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

                      

هواداران پوریاپورسرخ

 

بازپخش سریال  "مسیر انحرافی"

از دوشنبه  ۲۹ دی ماه

از شبکه ی iFILM  

پخش در ساعت 17:30    

بازپخش اول :  1:30  

بازپخش دوم:   9:30 

 

و از شنبه   27  دی  

   هر شب ساعت  20:10

از شبکه ی استانی قزوین 

بازدید : 199 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

خبرگزاری مهر :

حجت الله ایوبی با اشاره به حل شدن مشکلات فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش از آمادگی برای اکران این فیلم سینمایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در حاشیه بازدید اهالی رسانه و مدیران سینمایی کشور از لوکیشن های فیلم سینمایی «محمد(ص)» عنوان کرد: مشکلات فیلم سینمایی «رستاخیز»

 احمدرضا درویش به پایان رسیده و همه چیز برای اکران خوب این اثر سینمایی آماده است.

وی افزود: با حل شدن مشکلات «رستاخیز»، این فیلم سینمایی به زودی اکران عمومی شده است.

فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش یکی از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های سینمای ایران در

 سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بود که هم منتقدان درباره نوع پرداخت آن به موضوعات تاریخی - مذهبی

 نظرات متفاوتی داشتند و هم نمایش چهره برخی معصومین، نارضایتی برخی متدینین را به دنبال داشت به همین

 دلیل اکران عمومی این فیلم سینمایی در طول سال گذشته با حاشیه هایی همراه بوده است

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، حسین پورشیرازی، فرهاد قائمیان، بابک حمیدیان،

 بهادر زمانی، انوشیروان ارجمند، مهتاب کرامتی، شقایق فرهانی، لیلا بلوکات، زهره حمیدی و ...

ایفای نقش کرده اند.

فیلم رستاخیز

بازدید : 236 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)
 

فیلم «لامپ 100» 
سعید آقاخانی از اکران فیلم سینمایی «لامپ 100» بعد از سی و سومین جشنواره فیلم فجر خبرداد.

سعید آقاخانی که اولین تجربه کارگردانی او در سینما با نام «لامپ 100» در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اکران فیلم سینمایی «لامپ 100» طبق قرارداد نوشته‌شده بعد از فیلم سینمایی «تمشک» به کارگردانی سامان سالور در گروه فرهنگ اکران می شود که البته فکر می کنم زمان اکران این فیلم سینمایی به بعد از جشنواره فیلم فجر موکول شود.

وی ادامه داد: ابتدا قرار بود این فیلم در فرصت دیگری روی پرده برود اما زمان اکران «لامپ 100» تغییر کرد و این زمان را به ما دادند. البته اکران فیلم ها بعد از پایان جشنواره فجر زمان مناسبی نیست و اکثر فیلم ها با چنین اکران هایی دچار مشکل می شوند ولی این بار هم قرعه این زمان اکران به نام فیلم ما افتاد.

کارگردان سریال «هفت خط» بیان کرد: تیزرهای این فیلم ساخته شده بخشی از آن پخش شده و بخشی دیگر نیز طی چند روز آینده پخش می شود.

وی با اشاره به حضور خود در فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن نیز توضیح داد: این فیلم از جمله آثار متفاوت سینمای ایران است و عوامل فیلم تلاش بسیاری را برای ساخت آن کرد. فیلم قصه بسیار خوبی دارد و فکر می کنم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر مورد استقبال و توجه قرار گیرد.

سعید آقاخانی در پایان گفت: در حال حاضر پیشنهادهایی برای ساخت سریال دارم که هنوز برای ساخت هیچ کدام از آنها به توافق نرسیده ام.

 «لامپ 100» به کارگردانی سعید آقاخانی، داستان زندگی فرزین را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می کند.

محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و علیرضا اوسیوند از جمله بازیگران این فیلم هستند.

منبع:مهر

 

        

بازدید : 228 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

عکس: چهره ها در سوگِ مرتضی پاشایی (4)

 

درگذشت مرحوم مرتضی پاشایی ،مرد صبور ومهربان موسیقی پاپ ایران ،را به خانواده ی محترم این هنرمند وتمامی دوست دارانش تسلیت می گویم . روحش شاد نام ویادش تا همیشه جاویدان باد                          

بازدید : 228 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)
 

  ایوبی: هیچ درخواستی برای اکران «رستاخیز» نشده است

رییس سازمان سینمایی گفت: «تا الان هیچ درخواستی از سوی صاحبان فیلم سینمایی «رستاخیز» برای اکران در ایام ماه محرم به سازمان سینمایی ارائه نشده است.»

حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم پروین اعتصامی در مورد اکران فیلم «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش گفت: «برای اکران فیلم «رستاخیز» هنوز هیچ درخواستی به ما ارائه نشده است.»

وی توضیح داد: «فیلم «رستاخیز» هیچ مشکلی برای اکران ندارد. پروانه نمایش آن آماده است و هر زمان که بخواهند می‌توانند برای اکران درخواست دهند و آن را به نمایش بگذارند ولی هنوز از ما درخواست اکران نکرده‌اند.»

پخش فیلم سینمایی «رستاخیز» بر عهده حوزه هنری است، اما حوزه هنری هنوز برنامه‌ای برای اکران این فیلم اعلام نکرده است و شنیده می‌شود ممکن است به جای نمایش در سینماها همزمان با ایام عزاداری در ماه محرم به شکل CD و به صورت مویرگی در سوپرمارکت‌ها توزیع شود.

پیش از این اعلام شده بود که فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش به دلیل محتوای مناسب با ایام عزاداری ماه محرم در ماه محرم و صفر در سینماهای کشور اکران می‌شود.

این فیلم که درباره واقعه عاشورا است در سال 1389 ساخته شد و پس از سه سال در سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق شد سیمرغ بلورین بهترین فیلم (احمدرضا درویش)، بهترین کارگردانی (احمدرضا درویش)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (بابک حمیدیان)، بهترین فیلم‌برداری (حسین جعفریان)، بهترین موسیقی متن (استفان واربک)، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی (حمیدرضا سلیمانی)، بهترین چهره‌پردازی (محسن موسوی) و بهترین طراحی صحنه و لباس (مجید میرفخرایی) را به دست آورد و همچنین نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد (آرش آصفی)، بهترین جلوه‌های ویژه بصری سایمون فریم نامزد و بهترین صدای فیلم (صدابردار: یداله نجفی و صداگذاران: جرمی پرایز، دن جانسون، ریچارد کانوی) بود.

این فیلم در 2 دی 1392 در سینما فرهنگ با حضور برخی اعضای دولت اکران خصوصی شد و در 16 بهمن 1392 همزمان با ایام برگزاری سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره به نمایش در آمد و پس از نمایش مورد اعتراض برخی علما و مداحانی نظیر منصور ارضی، عبدالرضا هلالی و مجید بنی‌فاطمه قرار گرفت اما در نهایت با حمایت علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تایید برخی مراجع قم توانست چهره حضرت ابوالفضل عباس را با بازی بهادر زمانی نشان دهد.

فیلم «رستاخیز» از 24 بازیگر که نقش‌های پیش‌برنده را به عهده دارد بهره برده و حدود 40 بازیگر دیگر و هفت بازیگر زن و مرد مهمان، مقابل دوربین حسین جعفریان مدیر فیلمبرداری و علی برازنده فیلمبردار رفته‌اند. در این فیلم حماسی بازیگرانی از عراق، کویت، لبنان و سوریه بازی کرده‌اند. جمال سلیمان، طلعت حمدی، رضوان عقیلی و فواد سرور از سوریه، داود حسین از کویت، یوسف شکرجی از عراق و فواد ابراهیم از لبنان در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

تهیه کننده فیلم، تقی علیقلی‌زاده و سرمایه‌گذاران آن موسسه فرهنگ تماشا، شرکت دلتامدیا و شرکت آکوافالز هستند که با حمایت موسسه آل البیت کار را به اتمام رساندند.

داستان «رستاخیز» درباره واقعه عاشورا است که با همراهی بکیر (فرزند حر ابن یزید ریاحی) به قیام امام حسین و متن حوادث واقعه عاشورا می‌پردازد. این فیلم مقطع زمانی مرگ معاویه تا قیام امام سوم شیعیان را در بر می‌گیرد.

پوریا پورسرخ، حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، بابک حمیدیان، بهادر زمانی، انوشیروان ارجمند، علی جاویدفر، دیوید استرن (اهل آمریکا)، انوش معظمی، حمید جدیدی، میرطاهر مظلومی، سروش گودرزی، مهتاب کرامتی، شقایق فراهانی، لیلا بلوکات و زهره حمیدی بازیگران فیلم «رستاخیز» و حسین جعفریان مدیر فیلمبرداری، دانش اقباشاوی دستیار کارگردان، یدالله نجفی صدا، مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس، شرکت MULINAR از کشور انگلستان جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، بابک برزویه عکاس، علی قائم مقامی مدیر تولید، مجید میرفخرایی مدیر هنری، محسن موسوی طراح چهره‌پردازی و بهرام به نوید مدیر تدارکات این فیلم هستند.

 

 

بازدید : 240 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)
این فیلم، روایت آخرین روزهای مقاومت در بخش غربی خرمشهر در سال ۱۳۵۹ است. سمیره و رضا، خواهر و برادری که همراه سایر مردم در حال مقاومت هستند. حلقه محاصره دشمن تنگ تر می‌شود و در نتیجه سمیره که پاهایش شکسته است و نمی‌تواند فرار کند در خانه باقی می‌ماند، رضا تصمیم می‌گیرد سمیره را در حیات خانه در یک موقعیت نسبتا خوب با کمی غذا خاک کند تا شبانه بیاید و وی را فراری دهد. در این بین خواستگار قبلی سمیره که به جمع نیروی نظامی عراق پیوسته و روزی همکار او در مدرسه خرمشهر نیز بوده است، به عنوان یک فرمانده عراقی به این منطقه می‌آید و خانه رضا و سمیره را اشغال می‌کند و برای نگهبانی از آنجا نیز دو مامور قرار می‌دهد. در این بین رضا سعی بر نجات دادن سمیره می‌کند که در نهایت برادر کوچک رضا و دوستانش و خودش شهید می‌شوند و فقط سمیره از ماجرا جان سالم به در می‌برد.

این داستان برداشتی آزاد از یک ماجرای واقعی می‌باشد که درآن همه عوامل زنده می مانند.

این فیلم به کارگردانی محمد حسین لطیفی وتهیه کنندگی علیرضا جلالی وحمیدآخوندی تولید سال ۱۳۸۵است که در یازدهمین جشن خانه ی سینما تدیس بهترین جلوه های ویژه ی میدانی را در بخش مسابقه  فیلم های بلند دریافت کرد همچنین در بخش سودای سیمرغ بیست وپنجمین جشنواره ی بین المللی فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم ازآن آقایان علیرضا جلالی وحمیدآخوندی شد ومحمد حسین لطیفی سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را دریافت کرد. پوریا پورسرخ با بازی در این فیلم توانست کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شود.

این فیلم پس از اکران در سینماها بارها از شبکه های مختلف سیما پخش شده است وبی شک یکی از بهترین کارهایی است که در حوضه ی سینمای دفاع مقدس ساخته شده است.

 

Pouria Poursorkh 10 عكس و بيوگرافي پوريا پورسرخ

بازدید : 157 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (5)

پوریا پورسرخ  پوریا پور سرخ

 پوریا پور سرخ ، فرهاد نجفی پولاد کیمیایی ، پوریا پور سرخ ، فرهاد نجفی

 

ماتادور نام مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی فرهاد نجفی وتهیه کنندگی جواد نوروز بیگی است. پیش تولید این مجموعه از سال ۱۳۹۱آغازشد. این سریال به مناسبت هفته ی ناجا در مهرماه سال ۱۳۹۲از شبکه ی یک سیما پخش شد .

خلاصه ی داستان، نام عوامل سریال وعکس های این مجموعه را در ادامه ی مطلب مشاهده کنید.

 

 

بازدید : 218 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

فیلم آخرین سرقت اولین ساخته ی پدرام علیزاده و به تهیه کنندگی غلامرضا موسوی وبا موضوع طنز اجتماعی است. آخرین سرقت تولید سال ۱۳۸۹ است که بازیگرانی چون :پوریاپورسرخ،نیما شاهرخ شاهی،خاطره اسدی ومریم سعادت در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان:

ناصر خلاف کار خرده پایی است که با دزدیدن قالپاق و ضبط ماشین روزگار می گذراند. او در یکی از همین سرقت‌ها در اتومبیلی را باز می‌کند اما داوود را می‌بیند که در اتومبیل نشسته. آنها از دیدن هم جا می‌خورند اما با رسیدن صاحب اصلی اتومبیل با هم فرار می‌کنند و مشخص می‌شود که هر دو خلاف کار هستند. بحث‌های آنها برای تقسیم پول و قطعات اتومبیل مسروقه به جایی نمی‌رسد؛ پس با هم درگیر می‌شوند و داوود، ناصر را نقش زمین می‌کند. ناصر از هوش می‌رود و داوود که دوستانش او را دیوید صدا می‌زنند، او را به خانه‌شان می‌آورد. در خانه، خواهر داوود، فیروزه ناصر را مداوا می‌کند و آنها به هم دل می‌بازند. داوود و ناصر تصمیم می‌گیرند اتومبیل را بفروشند. اما ناصر گواهینامه مالک اتومبیل را پیدا می‌کند. داوود پی می‌برد اتومبیل متعلق به مژگان است؛ دختر رییس شرکتی که سال‌ها پیش داوود در آنجا کار می کرده و به او علاقه داشته. اما با به زندان افتادن داوود، مژگان هم ناپدید می‌شود. او با موبایل مژگان تماس می‌گیرد. مژگان از او می‌خواهد اتومبیل را به او در شمال برساند. داوود و ناصر تصمیم می‌گیرند به شمال بروند و برای اینکه کسی به آنها شک نکند، فیروزه را هم همراه خود می‌برند. علاقه ناصر به فیروزه باعث می‌شود مادرش را هم با خود به سفر ببرد تا در راه با فیروزه آشنا شود. ولی مادر ناصر از ابتدا بنای ناسازگاری را با فیروزه می‌گذارد. این چهار نفر در حالی با هم به شمال می‌روند که جمشید، آنها را در تمام این مراحل تعقیب می‌کند. او در تماس با فردی که رییس صدایش می‌زند، گزارش لحظه به لحظه را از اتومبیل به او می‌دهد. آنها در هتلی اقامت می‌کنند اما داوود و ناصر شب را در اتومبیل می گذرانند. صبح در یک لحظه که ناصر به هتل می‌رود و داوود برای تماس گرفتن با مژگان از اتومبیل پیاده می‌شود، مادر ناصر و فیروزه برای گشت و گذار و خرید، اتومبیل را با خود می‌برند. ناصر و داوود به تصور به سرقت رفتن ماشین با جمشید که در تعقیب آنها بوده، درگیر می‌شوند. رفتار تند مادر ناصر با فیروزه باعث به هم خوردن تمرکز فیروزه و تصادف آنها می‌شود. پلیس در بررسی صحنه تصادف پی می‌برد که....

وبلاگ هواداران پوریاپورسرخ http://www.pouriapoursorkh.rozblog.com/  وبلاگ هواداران پوریاپورسرخ

وبلاگ هواداران پوریاپورسرخ  وبلاگ هواداران پوریاپورسرخ

 برای دیدن بقیه ی عکس های سینمایی آخرین سرقت  لطفاً به ادامه مطلب بروید.

اسامی سایر عوامل فیلم آخرین سرقت در ادامه مطلب.

بازدید : 246 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

 


در خلاصه داستان «دلخون» آمده است: عماد به خاطر شكي كه به همسرش داشته او را به قتل رسانده است و اكنون منتظر صدور و اجراي حكم اعدام است اما با ورود سيما به عنوان وكيل تسخيري و پيشنهاد غافلگير كننده‌اي كه مي‌دهد مسير داستان شكل ديگري پيدا مي‌كند. 
الناز شاكردوست، حامد بهداد، پوريا پورسرخ، هوشنگ توكلي، حبيب دهقان نسب، هنگامه حميدزاده، افسانه ناصري، حشمت آرميده و مهراج محمدي بازيگران فيلم «دلخون» هستند.
ساير عوامل «دلخون» عبارتند از: كارگردان: محمد رحماني، نويسندگان: عليرضا محمودي و محمد رحماني، مدير فيلمبرداري: حسن كريمي، مدير توليد: رحمت عبدالله زاده، صدابردار: بابك اخوان، طراح صحنه و لباس: مجيد ليلاجي، طراح گريم: مهين نويدي، دستيار اول كارگردان و برنامه‌ريز: روزبه سجادي حسيني، مدير تداركات علي محمودي، تدوين: مستانه مهاجر، صداگذاري و ميكس: محسن يوسفي، عكاس: امير عابدي، تهيه كننده: سيد مسعود اطيابي، حسين حق‌گو ،محصول سازمان توسعه سينمايي سوره.

 

http://www.pouriapoursorkh.rozblog.com///وبلاگ رسمی هواداران پوریاپورسرخ/

 

http://www.pouriapoursorkh.rozblog.com///وبلاگ رسمی هواداران پوریاپورسرخ/

 

http://www.pouriapoursorkh.rozblog.com///وبلاگ رسمی هواداران پوریاپورسرخ/

 

http://www.pouriapoursorkh.rozblog.com///وبلاگ رسمی هواداران پوریاپورسرخ/

 

http://www.pouriapoursorkh.rozblog.com////وبلاگ رسمی هواداران پوریاپورسرخ

 

http://www.pouriapoursorkh.rozblog.com////وبلاگ رسمی هواداران پوریاپورسرخ

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 2,993
  • بازدید کلی : 166,343
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ