loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 231 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (9)

امروز را خوب می شناسم ...

امروز شاید همان خجسته روزی باشد که نگاه های مهربان تو را تقدیم تقدیر کرد.

امروز همان روزی ست که به نامت ثبت شد ... دنیا خیره ی چشمانت ماند و احساس پاکت رگ های زمین را پر کرد

وگرمای سخت تابستان جای خود را به لطافت بهاران بخشید

امروز جای نم نم باران پاییز خالی ست که مهر باشد و آرام آرام روی برگ های نارنجی قدم برداری وخش خشش ترانه شود برای دلم ...

بی گمان امروز همان آرامشی ست که معلول یک بدرقه ی بی سابقه است ...همان روزی که خدا تا زمین بدرقه ات می کرد...تورا می سپرد به آدم ها وخودش آن بالا دست برایت تکان می داد

بی گمان امروز همان روز زیبایی ست که اگر تو نبودی هیچ وقت برایم مهم نمی شد ... هیچ وقت تا این اندازه دوستش نمی داشتم و هیچ وقت بهانه ای نمی شد برای یک ابراز

مهربان ترینم از تو سپاس گزارم... به خاطر این بودن به خاطر این خوب بودن...

امشب عجیب نیست ...خیلی فرق ندارد با شب های دیگر ... اما امشب هر بار که به آسمان خیره می شوم احساس می کنم همین حالاست که ستاره ها از آسمان سقوط کنند به قصد دیدن تو ...از آسمان رانده می شوند به تاوان خیره ماندن به چشم های ناب تو ...بیایند این پایین خودشان تبریک بگویند به تو ...به تو ... به تو وتمام آن هایی که عاشقانه دوستت دارند ... ستاره ها هم آخر زمینی می شوند از عشق تو .

 

پوریا پورسرخ عزیز تولدتون مبارک 

"پوریا پورسرخ" عزیز تولدتون مبارک

پوریاپورسرخ عزیز تولدتون مبارک

 

 

دوست دارم لبخند عمیقم را همه بفهمند و شور و احساسم را ...   و بدانند امروز  را تا چه اندازه دوست می دارم  ... 

دوست دارم فریاد بزنم  عزیزترینم تولدت مبارک

و فریادم را همه بشنوند ... همه

دوست دارم بدانند امروز  روز تولد توست ... بهترینم تولدت مبارک 

 

... ادامه ی تولد در پست قبلی +

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fatemeh10 در تاریخ 1394/04/06 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

سلام هما عزیزم ممنون از حضور گرمت خیلی خوشحالم کردی..حتما همین طوره با وجود شما دوستان گل وبم دوباره پر بار میشه ممنونم که مثل همیشه انرژی میدی..
پاسخ : سلام دوست عزیزم
موفق باشی مهربونم

این نظر توسط fatemeh10 در تاریخ 1394/04/05 و 12:17 دقیقه ارسال شده است

ممنون از کلیپ ها خیلی لطف کردیشکلکشکلک
پاسخ : خواهشش میکنم عززززیزم

این نظر توسط fatemeh10 در تاریخ 1394/04/05 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

هما جان آدرس کلیپ رو دوباره میفرستم
http://www.aparat.com/v/bIxyF اگه نشد وقتی واردآپارتم شدی نوشتم کلیپ سه عکس پوریا دو تا با هم میکس شده.
اینم آدرس وبلاگ. http://fsm10.blogfa.com
پاسخ : ممنون فاطمه خانم عزیزم

این نظر توسط fatemeh10 در تاریخ 1394/04/05 و 10:52 دقیقه ارسال شده است

من الان امتحان کردم......با آدرسی که کامنت میذارم راحت میشه وارد وبم شد ولی با آدرسی که در لینک نمیشه فکر کنم باید دوباره لینکم کنی..
پاسخ : چشممممممم

این نظر توسط fatemeh10 در تاریخ 1394/04/05 و 10:47 دقیقه ارسال شده است

سلام هما خانم گل ممنون از محبتت حتما رو کمکت حساب میکنم دوست با معرفت من .دیشب خودمم نمیتونستم وارد وبم بشه .کمی مشکل میشه وارد شد .اگه بیای خیلی تعجب میکنی انگار وب جدیده واز قبلی هیچی نمونده.ولی عیب نداره چند روز صبر میکنم بعد دوباره شروع میکنم واز شما هم حتما کمک میگیرم.شکلکشکلک

این نظر توسط fatemeh10 در تاریخ 1394/04/04 و 18:11 دقیقه ارسال شده است

هماگلم بلاگفا درست شد ولی متاسفانه کل مطالب پاک شد ولی خوشحالم دوباره وبم در این روز متولد شد.خوشحال میشم سر بزنی..
پاسخ : این همون چیزی بود که من ازش می ترسیدم عیب نداره همه رو دوباره جمع می کنیم می ذاریم سرجاش ... رو کمک من خیلی حساب کن
پاسخ : فاطمه جون وبلاگ هنوز مشکل داره وباز نمیشه

این نظر توسط fatemeh10 در تاریخ 1394/04/04 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

هما جان چون هنوز نمیتونم پست بذارم سه کلیپ ساختم گذاشتم آپاراتم اگه وقت کردی و دوست داشتی ببین...
http://www.aparat.com/v/bIxyF
http://www.aparat.com/v/WC6ZD
http://www.aparat.com/v/VgZep
پاسخ : چه کردی فاطمه جون چشممم الآن همشون رو می بینم
پاسخ : فاطمه جان آدرس اول درست نیست عزیزم نتونستم پیداش کنم
پاسخ : کلیپ دوم و سوم رو دیدم عالی بود عزیزم مثل همیشه

این نظر توسط fatemeh10 در تاریخ 1394/04/04 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

سلام هما خانم گل ..چه کردی خانمی دست گلت درد نکنه من هم تولد آقای پوریا پور سرخ رو به همه هواداران عزیز تبریک میگم.شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام فاطمه خانم عزیزززززم

این نظر توسط فرزانه در تاریخ 1394/04/04 و 5:18 دقیقه ارسال شده است

خیلی از آدمها هستند که به شما میگویند:
" نمی توانی ! "
کاری که باید انجام دهید این است که برگردید و بگویید
" حالا تماشا کن ... "
...............................................
همه ی بزرگترین کارها و چیزها در این دنیا، توسط افراد ساده ای به انجام رسیده اند که برای فکر و ایده ای که به ظاهر غیر ممکن بوده است همت و تلاش نموده اند ...
...............................................
عامل کلیدی تمام موفقیتها "عمل کردن" است ...
...............................................


پاسخ : مرسی فرزانه جان
به خاطر همه ی مهربونی هات ازت ممنونم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 211
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 336
  • بازدید ماه : 336
  • بازدید سال : 6,902
  • بازدید کلی : 170,252
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ