loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 133 شنبه 21 آذر 1394 نظرات (0)

 

مصاحبه از : هانیه ی عزیز

 

یک اتفاق خوب همیشه می افتد!

هر آدمی در گذشته اهدافی داشته و کارهایی را انجام داده که اگر الآن در جایگاهی قرار دارد به خاطر انجام همان کارهاست.خدا رو شکر الآن در موقعیتی هستید که ناراضی نیستید. ازآینده تون تصویری در ذهن دارید؟ به نظر شما آینده چه شکلی هست ؟

  • عرضم به حضور شما که من هم باهاتون موافق هستم .هرکس هر جایی قرار می گیرد به نظر من در واقع نتیجه ی کارها ـفاقد از این که کارهای خوب وبدی در زندگی اش انجام می دهد ـ نتیجه ی تلاش هایی ست که کرده یا نکرده است.

در مورد آینده نه من ونه هیچ کس دیگری نمی تواند بفهمد چه خبر است.ولی یک اتفاق خوب همیشه می افتد. این که من مطمئن هستم هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت برای کار خوبی که انجام بدهی جواب بد نمی گیری.شاید در آن لحظه اتفاقی که دوست داری برایت نیفتد ولی مطمئناً در گذر زمان شاید به خودت بعدها ثابت شودکه اتفاق برایت خیر نبوده است.

 

این هاست که هیچ وقت از دل آدم بیرون نمی رود!

تا به حال شده که گاهی به خاطر صدمه هایی که در بازیگری و حرفه تون به شما رسیده ـمثل کار آناهیتا که گفته بودید به خاطر گریم بینایی یکی از چشم هاتون کم شد ـ از این حرفه وکارتون سرد بشید؟

  • ببین هیچ وقت به خاطر صدمه های فیزیکی ،نه من و نه هیچ آدم دیگر در این حرفه خصوصا در ایران ،اذیت نمی شود. چشم آدم یک هفته درد می گیرد ،دست آدم می شکندو یک ماه توی گچ هست;ولی وقتی دل آدم بشکند به خاطر دروغ ها و تهمت هایی که پشت سر آدم می گویندو م زنند شایعه هایی که می گویند توهین هایی که می نویسند ...این هاست که هیچ وقت از دل آدم بیرون نمی رود!

 

سخن آخربرای ما ...

  • من اگر یک نفر باشد جزء دوستانم ( من هیچ وقت هوادار به کار نمی برم هیچ وقت نگفتم طرفدارانم یا هواداران ... میگم دوستان) دوستان من یک نفر باشند ولی اخلاق را رعایت کنند ترجیح میی دهم تا اینکه چند نفر باشند ولی رفتاری که باید داشته باشند را نداشته باشند.

 

منبع :https://www.instagram.com//magazine_pouriapoursorkh

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 423
  • بازدید ماه : 423
  • بازدید سال : 6,989
  • بازدید کلی : 170,339
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ