loading...
هواداران پوریاپورسرخ
بازدید : 218 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (2)
 سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد: «عشق و جنون» به کارگردانی حسن نجفی بعد از فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» در گروه سینمایی زندگی ثبت شد، این فیلم  از روز چهارشنبه ششم خرداد ماه به نمایش گذاشته می شود.
 
منبع: مهر
 

 این فیلم داستانی اجتماعی دارد و درباره‌ بایرام مردی است که با شنیدن خبری برای گرفتن انتقام راهی تهران می‌شود و خیابانهای تهران صحنه تاخت و تاز او است.

 پوریا پورسرخ، بهاره افشاری، الهام چرخنده و سعید راد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fatemeh10 در تاریخ 1394/03/06 و 10:28 دقیقه ارسال شده است

دعامیکنم هر چه زودتر خوب بشن..
پاسخ : ممنونم مهربون

این نظر توسط fatemeh10 در تاریخ 1394/03/05 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

سلام هما جون خوبی؟دلم برات تنگ شده...بلاگفا مدتیه مشکل برخورده نمیشه به بخش مدیریت رفت..حواسم نبود وب شما رزبلاگ وگرنه زودتر میومدم...راستی خدا بد نده برای مادرتون دعا میکنم امیدوارم هر چه زودتر خوب بشن به کانون گرم خانواده برگردن..
پاسخ : سلام عزیزم ... منم دلم خیلی برات تنگ شده بود
پس برای همینه که یه مدته هیچ کس پست جدید نمیذاره...
خیلی ممنون ... دوباره 15 روز دیگه هم قراره عمل بشن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 240
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 211
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 303
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 6,869
  • بازدید کلی : 170,219
  • کدهای اختصاصی
    fαтємo codєѕ